H14

938 25 0
                                    

POV Cristiano

Ik schop zo hard als ik kan tegen de muur aan. Dan schreeuw ik het uit van de pijn. KUT KUT KUT KUT. Ik loop naar de deur die Adriana net dicht had gegooid en druk op de bel. Ze doet niet open. "Adriana?! doe open!" schreeuw ik.

Ze knalt de deur open met een betraande gezicht. "WAT?!" schreeuwt ze. Opeens ben ik sprakeloos. Ik weet niet wat ik moet zeggen. "ik.." mompel ik en de deur knalt weer dicht.

Ik zit een paar minuten voor de deur en besluit dan te gaan. Misschien moet ik Irina maar eens ophalen van de ijssalon? Neuh, ze komt wel thuis.

POV Adriana

Ik train vandaag weer met Karim om mijn voetbalkunsten te verbeteren. Hij schopt de bal en ik schop hem terug. "Wil je koppen?" vraagt hij. "Dat doet pijn" zeg ik met een glimlach. Hij moet lachen en gooit de bal opeens richting mijn hoofd waardoor het keihard tegen me aan knalt en ik achter over val.

"AUW!" schreeuw ik maar moet er wel ok lachen. Karim komt bezorgd aan gerent. "Adriana?" vraagt hij terwijl hij over me een buigt en me aankijkt met een frons in zijn gezicht. Opeens krijg ik een idee. "Ik val flauw" fluister ik en ik draai met me ogen als geintje. Ik zie Karim geschrokken om zich heen kijken en ik proest het uit. "You Idiot!" schreeuwt hij terwijl hij boven op me gaat zitten en me begint te kietelen. "Maak nooit meer zo'n stomme grap!" zegt hij. "Gooi nooit meer de bal op me!" proest ik uit.

Opeens is zijn gezicht wel heel dichtbij en hij kietelt me ook niet meer. Ik kijk even opzij en zie Cristiano naar ons kijken. Is dit mijn revanche? Yeah. Ik til mijn hoofd op zodat mijn lippen die van hem raken en we zoenen. Go addie! Go addie! Fuck Crissie Fuck Irri. Who run the world? Adriana!

Gekke gedachten voor ieman die met Karim Benzema zoent. Andere meiden zouden nu flauwgevallen zijn.

Als we stoppen grijnst Karim naar me maar ik kijk snel op zij om te zien of Crissie er nog is. No. Karim staat op en trekt me overeind. Ik moet lachen, ik weet niet waarom. Karim is altijd zo aardig. "Kom mee naar binnen" zegt hij terwijl hij mij hand vast pakt. ''Oke dan Karim'' zeg ik vrolijk en we huppelen zo wat naar binnen. Ik weet dat Cristiano binnen is en dat hij mij ga zien, Of ik iets voor Karim voel, neuh.

We lopen naar binnen en gaan naar zijn kamer. We hebben toch geen relatie? vraag ik me af. Nope. Of denkt hij hier anders over? Hij haalt zijn pasje door de scanner en we lopen zijn kamer in. Ik ga op de bank zitten met mijn mobiel er bij. Hij gaat naast me zitten met een flesje water en hij drinkt dat op. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en maak een selfie. "wat zal ik er onder zetten?" vraag ik. "Wat je wil" zegt hij. Wat ik wil.. Ik zet er onder " W/ Karimm " en post het op twitter.

Karim gaat douchen en ik kijk nog even op twitter. HA! CRISSIE HEEFT MIJN TWEET GE RETWEET! Maar waarom? Jaloeeeeeerssssss! Of zo van: it isnt kill me biatch, i dont care.

Ik weet het niet.

Het is 10 uur geweest als ik besluit naar huis te gaan. Ik sta op waar ik net zat en geef Karim een knuffel. "bye" mompel ik. "Doei" zegt hij gapend en hij laat zich moe op bed vallen. Ik doe de deur dicht en loop door de gang naar de lift. Ik wil net op de lift knop drukken als er 2 mensen half naakt de trap op komen strompelen.

2 keer raden wie het is ? Goed!

Crissie en een onbekend meisje. Half naakt! Zoenend! Dronken! idk wat ze nog meer doen. Mijn hart gaat tekeer en ik probeer het gevoel in me te negeren. Ik voel me steeds misselijker en druk nog een paar keer op de liftknop. Snel!

Ik werp een blik opzij naar de zoenende Crissie en zie dat hij met zijn hand onder haar shirt zit. Gelukkig staat hij met zijn rug naar me toe.

Hij maakt zich los en draai zich om om naar zijn kamer te lopen met haar. Als hij mij ziet worden zijn ogen groter en staart hij mij een tijdje aan. "Addie?" mompelt hij. Ik weet niet meer wat ik moet doen en druk nog een keer op de lift knop. "Lift is kapot" zegt hij met een handgebaar. Oh.

Het meisje naast hem kijkt me arrogant aan. Ik wil haar voeren aan een hongerige leeuw, biatch!!

Ik probeer langs hem te lopen maar hij gaat voor me staan en pakt mijn hand zodat ik niet weg kan lopen. "Doe dat nooit meer" mompelt hij dronken. "Wat?" vraag ik. "Foto's met hem op Twitter zetten" zegt hij en hij kijkt me dringend aan met zijn bruine ogen. "whatever" zeg ik en hij laat mijn hand los en ik loop de trappen af en ren naar mijn auto...

--------------------------------------
Lekker lang hoofdstuk!! Karim vind Adriana volgens mij heel erg leuk. Gaat dit weer naar een ruzie leiden tot CR en Karim?

Bij 3 votes ga ik verderr!!!

When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu