"Je hebt me gehoord Ronaldo" zegt Karim met een grijns en ik knal zijn hoofd tegen de muur aan.
"GEEF ME JE ADRES!" schreeuw ik.
"Nee".
Ik duw hem op de grond en ga op hem zitten met veel moeite. Tja, Sergio probeert me van hem af te halen samen met Gareth Bale. Ondertussen probeert Marcelo, Bale te slaan maar Bale duwt hem elke keer van zich af (idk waarom Marcelo Bale slaat). Op dat moment probeert iemand van de staff Ancelotti te bellen en komt Pepe agressief schreeuwend aan rennen. Ik heb geen flauw idee welke kant hij kiest. But yeah.
"GEEF. JE. ADRES. ASSHOLE" schreeuw ik en ik haal neer.
"Nee" hijgt Karim nog steeds.
"IK VERMOORD JE! HEB JE HAAR AAN GERAAKT!? HEB JE HAAR MET 1 VINGER AAN GERAAKT?!".
Ik word achteruit getrokken en knal met mijn hoofd tegen de grond aan.
"GENOEG" schreeuwt Di Maria opeens "Ik geef je het adres maar doe rustig".
"Nee! als je hem een keer mijn adrrs geeft vermoord ik je!" gilt Karim naar Di Maria en hij probeert los te komen van Marcelo die hem vast houd. Ik sta op en probeer mijn gehijg te stoppen.
"Geef het. nu".
De rest gaat heel snel. Gehaast ren ik achtervolgt door Sergio naar mijn kamer en pak de sleutel van mijn Ferarri. Ik laat Sergio ervoor zorgen dat Karim het trainingscomplex niet zal (kan) verlaten. En nu zit ik in de auto onderweg naar Karim's huis. Als Adriana echt in die madafaka huis zit...
Maar nee. Karim liegt. Karim liegt altijd. Adriana.. Ik haat het gewoon om.. om van iemand te houden, om verliefd te zijn want liefde laat je zulke dingen doen...
💫 POV Adriana💫
Ik slaap nu al 1 dag bij Karim. Zonder contact met de buitenwereld. Ik heb alleen nog met Thomas gebeld, hij zei dat hij een paar klusjes voor me had maar ik wou eerst even rust in me leven. De laatste tijd gaat alles zo snel. Ronaldo die opeens in me leven komt, de shock Victoria's Secret show, Victoria Beckham die vind dat ik mijn moeder moet opzoeken, Hunter die waarschijnlijk naar Spanje komt, Alfie met die nare ziekte... mijn vader die me verbied samen te zijn met Cristiano en Karim Benzema die me zo wat dwingt om bij zich te wonen. En dan heb je het drukke moddelenleven nog.. Ofcourse.Ik besluit even naar buiten te gaan om frisse lucht te halen. Het is niet altijd even leuk in een mega appartement in je eentje. Ik pak de sleutel van de tafel en trek mijn schoenen aan. Neuriënd loop ik naar de deur en trek hem open..
"Cris..?". Van schrik zet ik twee stappen achteruit want voor me staat Cristiano. Zijn gezicht is helemaal rood en zijn haar staat door de war. Maar vooral zijn ogen, zijn ogen staan teleurgesteld.
Hoe de fack moet ik dit uit leggen?! Hoe de fack weet hij dat ik hier ben!"Cris... ik"
"Ssstt. Praat niet tegen me" zegt hij en hij zet een paar stappen achteruit.
"ik kan het uitleggen echt.."
"WAT GA JE UITLEGGEN?! LEG HET UIT DAN EAH! LEG HET DAN UIT!" roept hij kwaad uit en hij duwt me opzij en loopt kwaad naar binnen.Ik loop achter hem aan naar binnen en pak zijn hand beet. Hij trekt zijn hand los en schreeuwt "Waar sliepen jullie? zeg het me waar". "IK HEB NIKS MET HEM GEHAD BEGRIJP DAT!" roep ik boos uit en ik begin te huilen. "Begrijp het dan dit heb... dit heb ik voor jou gedaan". Hij houd mijn blik even vast en loopt dan kwaad het huis uit. Ik ren achter hem aan. "Adriana ga weg" zegt hij als hij in zijn Ferarri stapt maar ik ga naast hem zitten. "Ik zweer het je. Ik hou van je.. Cris alsjeblieft".
" Stap me auto uit".
"Nee"
"Adriana stap me auto uit"
"Nee".
"STAP NU MIJN FACKING AUTO UIT!".
"NEE!".
Hij geeft plotseling gas en ik vlieg naar voren. Even kijkt hij me ongerust aan maar richt zijn blik dan strak op de weg.
We zeggen een tijdje alle twee niks meer. Cristiano heeft me nog steeds niet aan gekeken. Hij heeft ook gelijk.. Ik moest het in de eerste dag aan hem vertellen, gewoon alles vertellen over mijn vader..
Na een tijdje komen we aan op een groot rotsachtig gebied met uitzicht op een meertje.. Prachtig gewoon. Cristiano stapt uit en loopt richting een boom. Hij gaat tegen de muur aan zitten zodat hij de uitzicht voor zich krijgt. Ik stap ook uit en ga een paar meter achter hem zitten, en zo kijken we alle twee naar de zonsondergang..
Een half uur gaat in stilte voorbij als Cristiano zich om draait. Hij schraapt zijn keel en zegt met een hese stem en kleine glimlach "leg het dan uit.. Addie"...
JE LEEST
When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)
Random-VOLTOOID- "Ben je altijd zo?" vraagt hij. Zijn glimmende ogen nemen me arrogant in zich op en zijn mondhoeken krullen zich in een grote grijns. "Hoe ben ik?" vraag ik. Ik kijk hem meedogenloos aan, voor zo ver ik daar goed in ben. "Arrogant" zegt...