- Een paar weken later⌛️
Ik sta voorzichtig op en pak mijn mobiel erbij. 3 gemiste oproepen van Diana en 1 van Thomas. Geen één bericht van Cristiano. Geen facking 1. Ik loop naar onze inloopkast die we een paar weken geleden hadden verdeeld. Eerst had hij het helemaal voor zichzelf, nu heb ik de rechterkant en hij de linker ook al is hij bijna nooit thuis.
Ik pak mijn kleren bij elkaar die ik vandaag aan ga doen en loop naar de douche. Na het douchen kleed ik me om en loop naar beneden.
Het is vrijdag, dat betekend dat Junior vandaag 5 dagen naar zijn oma gaat in Portugal samen met Jill. Woensdag komt hij weer terug en vertrekt hij vrijdagochtend weer. Soms blijft hij een paar dagen langer omdat Cristiano dat wil. Dat komt dan goed uit met de dagen waarop hij vrij krijgt en de tijden van zijn trainingen maar hij is echt behoorlijk druk.
Ik loop de keuken binnen en zie dat Helen een ontbijt voor me aan het klaarmaken is. Zelf eet ze nooit mee omdat ze thuis al heeft ontbeten wat betekend dat ik dus alleen mijn ontbijt moet opeten wat op zich niet zo erg is. Ik ben er aan gewend.
"Ga je vandaag nog wat doen?" vraagt Helen. "Om 2 uur komen ze van de modellenbureau voor een nieuw contract en s'avonds heb ik een een interview met ELLE" antwoord ik. "Leuk" antwoord ze en ik knik.
Thomas komt om 1 uur naar me toe en we zitten lui een film te kijken. Om de paar minuten vraagt Helen of we wat willen eten.
"Nog steeds niks van je vader gehoord?" vraagt hij en ik zucht. "Nee, voor het laatst 2 weken geleden" antwoord ik. "Die keer dat hij je zogenaamd perongeluk had gebeld?". "Jup".
Ik heb een nieuw contract ondertekend en heb de interview gehad. De meeste vragen gingen over Cristiano Ronaldo en over zijn perfecte vorm die hij nu heeft. Hij is gekozen tot Ballon O'Dor kandidaat. En heeft voor het eerst in de geschiedenis 2 hattricks (3 doelpunten tijdens een wedstrijd) achter elkaar in een champions league wedstrijd gemaakt.
Het is avond en ik besluit hem op te bellen want vandaag gaan we zoals altijd een ijsje eten bij Jack. Ook al is het al 9 uur ik besluit Cris te bellen om te vragen of hij mee komt. Ik kon hem s'ochtend ook bellen maar dan zou hij toch nooit opnemen.
3 keer bel ik hem en elke drie keer neemt hij niet op. Ik zucht even.. Zal ik alleen gaan? Waarom ook niet? Er is facking niemand thuis. Helen gaat al om 8 uur weg..
Ik besluit hem dan toch maar te wappen. 'Ben naar Jack. Kom je ook?x'. Ik weet dat hij toch niet zal komen. Hij zal vast weer zo'n domme training hebben wat voor zo'n ingewikkelde plek goed is...
"Hoi!" roep ik blij als ik de deur open en Jack zie staan.
"Hee! konijn" zegt hij vrolijk en hij geeft me een knuffel. "Hoezo ben je zo laat?" vraagt hij.
"Had net een interview" zeg ik.
"Ooh. Waar is Cristiano? vorig week was hij er ook niet" zegt Jack als we zitten.
Ik haal mijn schouders op "ik praat al een paar dagen niet met hem.. hij heeft het nog al druk" zucht ik.
"Ja de wedstrijd tegen Sevilla had hij er 2 ge scoort en dus zijn eigen record opnieuw heeft verbeterd".
"Genoeg over Cris. Hoe gaat het met jou?" vraag ik. "Zoals altijd. Ik wou net de winkel sluiten toen kwam jij".
"Oh" zeg ik en ik staar naar mijn nagels.
"He! Ik ga met vrienden stappen.. Misschien wil je ook komen?" vraagt hij dan opeens.
"Ik weet het niet..-".
"Ah kom op het word super!" zegt hij "En Cristiano is toch niet thuis. Als je niet mee gaat moet je straks alleen thuis zitten." Daar heeft hij gelijk in.
"Oké, ik kom mee".
-------------------------------------------
JE LEEST
When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)
Random-VOLTOOID- "Ben je altijd zo?" vraagt hij. Zijn glimmende ogen nemen me arrogant in zich op en zijn mondhoeken krullen zich in een grote grijns. "Hoe ben ik?" vraag ik. Ik kijk hem meedogenloos aan, voor zo ver ik daar goed in ben. "Arrogant" zegt...