H5

1.1K 21 0
                                    

De volgende dag word ik wakker door gillende mensen. Heb ik een nachtmerrie? Overal om me heen hoor ik mensen mijn eigen naam schreeuwen. "Adriana Ancelotti!" word er geschreeuwd. "A.A.A". Ik draai me zuchtend om en ga op mijn buik liggen. Ben ik gek aan het worden? Wacht. "Adriana, Adriana". Fans... Mijn Fans... Die mij hebben weten te vinden in Madrid. Stalkers. Ik sta met een ruk op en loop naar het raam. Ik doe het gordijn open en zie een stuk of 40/50 fans, (stalkers), paparazzi mijn naam roepen. Als ze mij hebben gezien beginnen ze nog harder te schreeuwen en op en neer te springen. Een fan begint kruisend te huilen in het middelpunt. "Papa!" roep ik terwijl ik naar beneden ren. "Pap!". Ik kijk rond in de woonkamer. Nee. ik ren snel naar de keuken en zie hem daar zittend met iemand aan het bellen. "Nicolas, ik moet nu gaan!" roept hij. "Wanneer komt de politie". Hij weet het dus ook al. "Ja ik weet dat het door me dochter komt". het is even stil en dan vraagt hij aan mij "hebben ze je gezien?". "Ja" zeg ik aarzelend. "Ze hebben haar gezien" antwoord hij in de telefoon. Dit heeft geen zin. Ik loop weer naar boven en ga op mijn bed liggen. "Adriana,Adriana", het word steeds luider. In Milan had ik dit heel vaak, maar het is voor het eerst in Madrid dat dit gebeurt en mijn vader heeft het volgens mij nog nooit mee gemaakt.

Het is 3 uur geweest en mijn vader is inmiddels naar zijn werk. Real Madrid moet uit spelen tegen Valencia. En ik moet dus een paar dagen alleen thuis blijven. Ik zucht. De paparazzi is wel weg, dus dat is een opluchting.

Het is 8 uur en ik heb nog steeds geen ene fuck gedaan. Ik heb de eerte helft van Real Madrid gekeken en meer niet. Ik heb mijn ogen natuurlijk wel dicht gedaan toen Ronaldo zijn shirt uit deed na een goal🙈. Thomas heeft ook gebeld, ik moet hem morgen ophalen van het vliegveld. Hij komt weer naar Madrid en ik kan dus eindelijk weer werken.

" Thomas!" gil ik blij als ik hem zie. "Ancelotti" schreeuwt hij blij. Ik lach "ik heb je gemist" zeg ik. "Jaja, hoe is het in Maaaaaaaaaadridddd?" vraagt hij. "Leuk, maar kom even anders worden we gespot ofzo". "Nee gekkie" zegt hij terwijl hij met zijn vinger tegen mijn neus aan tikt. "Jij word dan gespot".

"Zijn nicht is dus stripper?" vraagt hij. "Nee Thomas. Nee". "Waarom noemde je haar dan een stripper?" vraagt hij met een geschrokken gezicht. "Omdat, je hebt niet geluisterd he?" zeg ik verontwaardigd. Hij kijkt me onschuldig aan. "Die Ronaldo is wel knap". "Ja" zeg ik droog. "Misschien iets voor jou?" Vraagt hij. "nee" zeg ik. "Waarom Adriana?". "Gewoon nee" zeg ik. Thomas grijnst. "Wat?". "Meid heb je ooit op google Cristiano Ronaldo and Adriana Ancelotti in ge typt?" Vraagt hij. wat. "Nee" zeg ik aarzelend. Hij geeft zijn mobiel aan mij. Je ziet een allemaal foto's van die keer dat ik naar hun training ging kijken en hij zijn armen om me heen sloeg. En heel veel fotoshop. Ik bedoel samen op het strand? G serieus? "Paparazzi". "ik heb het de laatste tijd druk om naar het nieuws te kijken". "De paparazzi denkt dat jullie wat hebben" zegt hij. "Dus?". Hij beweegt zijn wenkbrauwen op en neer. Op en neer. "YouKnowWhatIAmSaying" zegt hij. nee.

"Irina Shayk heeft gister in een interview tegen over LIVE! Verteld wat ze over Adriana Ancelotti denkt. Hier komen de beelden" zegt de presentatrice en er Irina Shayk komt in beeld. "Wat wil je hier over zeggen?" vraagt de presentator aan Irina Shayk. Je ziet een foto van Cris en mij groot in beeld. Irina lacht "Wat moet ik ervan denken Wes?" vraagt ze spottend met een irritant Russische accent. "Ik weet het niet, het is jouw vriendje". "Wes, het kan me geen een reet schelen. Adriana is geen partij voor mij" zegt het Russische kutwijf. "Komt deze haat door wat jullie in het verleden hebben mee gemaakt?" vraagt de presentator. "Ze dachten dat ik het niet zou redden in de moddelwereld, maar zij is nu de gene die zonder werk in Madrid zit".
De presentatrice komt weer in beeld en verteld dat Paris Hilton, Mila Kunis heeft uit gescholden voor 'Sloerie'.
Ik kijk Thomas aan die naast me zit. "Ik wil haar neer schieten!" zeg ik verwaand. "Ik ook" zegt hij rustig. "Thomasss!" zeur ik "wie denkt ze wel dat ze is!". "Meid, we maken hier een einde aan" zegt hij. "Aan wat?". "aan je 'in Madrid hoef ik niks te doen' situatie" zegt hij. "Heb je werk voor me?" vraag ik. "Ik dacht dat GUCCI je wou voor een reclame". Ik spring op de bank en begin te lachen. "Wie is hier werkloos?, irinaaaa, wie is hier werkloos? Irina Irina Irina". Ik spring van de bank en draai rondjes. "Wie mag Arroganto verkrachten? Irina,Irina,Irina!" gil ik rond draaiend."Wie is hier een Russische bitch? Irina,Irina,Irina!" zing ik.
No way. Ik kijk recht in de ogen van Cristiano die lachend tegen de muur leunt. Stalkt hij mij? neeeeeee. neeeeeee. wie schaamt zich hier? ik,ik,ik! Achter me hoor ik Thomas nep hoesten. Voor me zie ik Cristiano lachen. Ik zie mezelf opeens in een scène. Ik met alleen een domme Bambi vest met een short eronder, haren in een slordige staart, zonder make-up. Thomas achter me met een flirterige gezicht recht op zittend met zijn paarse legging die niet echt goed om zijn geslachtsdeel zit. Had ik al gezegd dat hij Gay is? Oke. Voor me dus Cristiano, in een Armani shirt en Abercrombie broek. Zijn haar perfect zittend. STOP met dagdromen Adriana! "Wat doe je hier?" vraag ik. Hij loopt naar me toe en bukt zich naar me toe. Hij doet een plukje haar achter me oor en fluistert "Ben je jaloers?". Ik krijg er spontaan kriebels in me buik van. Ik kijk naar zijn bruine ogen en weet even niks te zeggen. "Cris, hier is het"zegt mijn vader die binnen komt met een kaart en hij draait zich om. "Dank je coach" zegt hij en hij pakt het aan. "Ik zie je morgen" zegt mijn vader en Cristiano maakt een hand gebaar en loopt weg.
"Adriana, wat is er?" vraagt mijn vader.
"Niks" weet ik uit te brengen...

When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu