H41

676 15 2
                                    

De dag er op voel ik me zo-ontzettend-misselijk. Gadver! Ik weet niet wat het is maar ik moet me snel opknappen want Junior komt zo uit Portugal overvliegen en ik wil niet dat als hij thuis komt een chagrijnige vrouw voor zich ziet.

Dertig minuten later als ik al met Thomas heb gebeld en een douche heb genomen hoor ik de auto van Cristiano. Snel sta ik op en loop naar het raam. Yeah. Junior, Cristiano en Jill stappen lachend de auto uit. Oh wat grappig. Not. Het enige wat hier grappig aan is dat ik nog steeds misselijk ben en buikpijn heb.

De belt gaat en Helen haast zich zoals gewoonlijk naar de deur. Ik hoor wat gelach en gepraat en dan komt als eerst Junior naar binnen. "Ik ben gekozen tot beste voetballer op mijn sportclub!" roept hij enthousiast. Ik word al wat blijer als ik hem even later mag knuffelen.

"krijg ik geen knuffel?" vraagt Cristiano en hij trekt mij naar zich toe.

"Gaat alles goed?" vraagt hij fluistert bezorg in me oor. Ik ben bang dat ik moet huilen dus ik knik maar en kruip dichter tegen hem aan. "Het komt goed" bevestigd hij me.

"Robert Davidson en Rachel Davidson worden mijn stiefbroer en zus voor zover je het dus kan noemen" leg ik s'avonds aan Cristiano uit.

Het is zo fijn om met hem te praten. Hij luistert. Nee, hij luistert gewoon echt naar je en praat er niet telkens doorheen. Hij geeft je het gevoel dat je alles bij hem kwijt kan. Het is.. Het is gewoon zo mooi als hij en ik alleen zijn om te praten.

Ik heb inmiddels het hele verhaal al verteld. En uiteindelijk zegt Cristiano "Je moet je moeder vergeven en gewoon naar de bruiloft gaan die komen gaat".

Ik lach even kort sarcastisch. "Zij heeft me zo veel aan gedaan Cris. Ik zal nooit naar haar bruiloft gaan. Nooit."

"Stel je voor dat jij dat was?" vraagt hij me en ik kijk hem aan om te kijken of hij het meent. Zijn ogen staan heel serieus.

"stel jij je voor.. Ik word zwanger van jou.. Als onze kind oud genoeg is verlaat ik jullie omdat.. Om een reden en trouw met een andere ex-voetballer die een paar jaar met jou heeft gespeeld.. Met Karim bijvoorbeeld" geef ik hem als voorbeeld.

Zijn ogen staan even versteld maar hij moet al snel lachen. "Jij zal nooit met Karim gaan" zegt hij.

"Is het enige wat je gehoord hebt de stukje met Karim?" vraag ik geïrriteerd.

"Oke, ander onderwerp" zegt hij en hij staart een tijdje voor zich uit. 

Er word geklopt op de deur en Jill staat daar met een nors gezicht naar ons te kijken. "Van Helen moest ik je telefoon geven" zegt ze nors en ze loopt heupwiechend naar ons toe. Oh bitch. "Bedankt" zeg ik sarcastisch als ik hem vast heb.

"6 gemiste oproepen van Jack" lees ik voor. En ik hoor Cristiano naast me zuchten. ''Waarom belt hij jou?' vraagt hij en ik haal mijn schouders op en loop de kamer uit om met Jack te praten.

''He!'' roep ik verrast als hij opneemt. ''He Ad, ik heb alles gehoord over je moeder''...

Als ik een tijd later de kamer binnen kom zie ik dat Cristiano al in slaap is gevallen. Voorzichtig ga ik naast hem liggen en leg mijn hoofd op zijn borst. ''Slaaplekker'' hoor ik hem mompelen en hij slaat voorzichtig een arm om me heen...

De volgende morgen als ik wakker word en naar beneden loop zie ik tot mijn verbasing Cristiano in zijn vrijetijdskleding me met een grijns aankijken. ''Goeiemorgen'' zegt hij en hij trekt me tegen zich aan. ''Wo, wat is er gebeurt dat je zo vroeg opstaat?'' vraag ik. ''Vroeg? het is al 9 uur'' zegt hij met een sarcastische zucht. Ik moet grinneken en het enige wat hij zegt is ''Trek je kleren aan en kom weer naar beneden''.

Een kleine half uur later nadat ik me haar heb gewassen, geföhnt en gekrult en een leuke blouse met een gescheurde spijkerbroek heb aangedaan loop ik weer naar beneden.

Als ik de woonkamer in loop zie ik dat er een kleine glimlach op zijn gezicht staat. ''Je ziet er leuk uit'' zegt hij waardoor ik moet blozen. ''Kom op" zegt hij en hij houd mijn hand vast en we lopen naar buiten..

When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu