Önümdeki eve ve manzaraya ağzım açık bakarken Yağız elinde valizlerimizle yanıma yaklaşıyordu. Bursa'da bir yarışma diye çıktığımız yolculuğumuz Abant'ta son bulmuştu.Kötü olan şeyse öylesine güzel bir yere gelmiştik ki kızamıyordum bile. Diz boyu kar içinde dağ evi mükemmel bir görüntüydü.
İki katlı dağ evi etrafında çok fazla ev bulunmayan bir yerdeydi. Ayaklarım kaymasın diye yavaş adımlarla ilerlerken sadece tatil yapacak olmamızın rahatlığı çökmüştü üstüme. Yarışma ve o tarz şeyler beni geriyordu.
"Yağız burası çok güzel."
Dışardan görünüşüne göre evin içi oldukça modern döşenmişti. Hayranlıkla etrafı incelerken burada üç gün değil bir ömrün geçeceğine karar vermiştim. Gerçekten çok güzeldi.
Henüz yanmayan şöminenin karşısındaki rahat olduğunu uzaktan bile belli eden koltuklara ilerlerken Yağız valizleri bırakmış sessizce beni izlemeye başlamıştı.
Sanırım kötü tepki vermemden korkuyordu.
"Kızmadın yani? İyiyiz ve bir sorun yok."
"Kızdım ama aileme yalan söyleyip zor durumda kalabileceğim için kızdım. Sonra sen varsan zor durumda kalmayacağım aklıma geldi. O yüzden buranın ve seninle kimseden saklanmadan geçireceğim üç günün tadını çıkarmak istiyorum."
Evin içi o kadar soğuktu ki montumla oturuyordum ama bunu göz ardı edebilirdim sanırım.
"Tamam güzelim şimdi ben kombiyi açıp şömineyi yakıyorum sen de şurada gördüğün battaniyeye sarılıyorsun o zamana kadar, hadi." diyerek gözden kaybolduğunda dediğini yaparak battaniyeye sarıldım.
Uzun camlara yaklaşıp ne yaptığını izlerken önceden kesilmiş olan odunlardan alıp geldiğini görünce rahatladım. Bu soğukta onu kesmekle uğraşmasını istemiyordum.
Ayaklarımın altından hissettiğim sıcaklık iyi gelmişti. Pekala yerden ısıtma çok güzel bir icattı.
Yağız'ın şömineyi yakmasıyla üstümdeki battaniyeyi ve montu çıkardım. Evin kendi ısısı da düzelmişti zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÖĞÜRTLEN
ChickLitBöğürtlen dikenler arasında yetişen nadide bir meyvedir. Dikenler arasından türlü zorluklarla sahip olursunuz onun lezzetine. İnsan umut ettikçe yaşardı. Ecrin'in tek dayanağı umuduydu. Ama öyle bir gün geldi ki... "Herkes benden umudu kestiğinde b...