Her Veda Bir Başlangıç

39.8K 988 68
                                    

Ağlamıyorum...
Ağlamıyoru...
Ağlamıyor...
Ağlamıyo...
Ağlamıy..
Ağlamı..
Ağlam...
Ağla...dım.

Vedalardan nefret ederim. Ama en çok bu kitaba final isimli bir bölüm koymaktan nefret ettim sanırım.

Ömürlük serisinin ilk göz ağrısıydı Ecrin ve Yağız. Kendi çocuklarım gibi sahiplenmiştim onları.

Bence bir kitap yazarın tüm ruh halini yansıtır. Bu kitapta ben tüm hislerimi akıttım sayfalara. O yüzden çok değerli benim için.

Sizinle her şeyi yaşadık. Yeri geldi üzüldük yeri geldi sinirlendik itiraz ettik kahkaha attık. Evet biz bu kitapla aslında bir aile olduk..

Birbirinizin fikirlerine onay vermeniz desteklemeniz yazdığım saçma şeyleri bile kırmadan dökmeden düzeltmeniz bazen deli gibi kötü yorumlara karşı beni korumanız. Canımdan cansınız iyi ki varsınız.

Birincilik gördük ikincilik gördük açıkçası buralardan düşmemeyi umut ediyorum çünkü bana göre yerimiz burası ya. Kalalım biz böyle iyidir yani.

Annenize teyzenize halanıza yeğeninize okuyun okutturun anacım. Onlarda ailemizin bir ucundan tutsunlar.

Ya o değil de sizi çok aşırı seviyorum var ya. Bugüne kadar hiç pes etmeyip okuduğunuz için hepinize minnettarım.

Yağıza sinirlenip bırakacak olanınız Emiri neden üzüyorsun diye bana kızanınız hepiniz haklıydınız aslında.

Bu kitap yazar olmakla alakası olmayan bir delinin günlüğüdür. E zaten çoğu yazar  elinde sonunda  delirirmiş 👅

Bugüne kadar gerçek yazar değilim elbet hatalarım olur önemli olan mesajı doğru verebilmek parolasıyla çıktığım yolda son 2yi sayıyorum artık.

Bizi kütüphanenizden silmeyin he özel bölümler gelecek özlerim çünkü.

Her zamanki kapanışla şey diyeceğim sizi seviyorum öpdüüüüüm ❤️

BÖĞÜRTLENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin