45

49.6K 2.3K 262
                                    

Bol mesajlı bölüm olmuş he.

Ya kötü son diye üzülenleriniz vardı. Beni hiç mi tanımıyorsunuz?

Ömürlük serisi ilk kitabını gururla finale taşıyorum.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

"Sen bugün benim son kalan umudumu öldürdün."

*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*

YağızTuna

"Dinlensin biraz konuşursun Çınar, canını sıkıyorsun boş yere." Ceren elinde bir tepsiyle gelirken salonun diğer ucunda piyanoda kızıyla vakit geçiren Emir onu destekledi. 

"Ecrin'in sakar olduğunu hepimiz biliyoruz." 

"Ecyin'e ne olmuş?" diyen kız herkesin dikkatini çekerken annesi gülümseyerek ona eğilip durumu açıkladı. 

Elimdeki kahve fincanını bırakıp odada gözlerimi gezdirdim. Geçen sefer geldiğimde çok inceleyememiştim ama evi güzeldi. Uykucu ayaklarımın dibinde dolaşırken gülümseyerek kucağıma aldım onu.

"Özledin mi beni?" ben seni çok özledim. Tüylerini severken hala ne olduğunu sorgulayan arkadaşlarım bana bakıyordu.

"Ne?"

"Ne konuştunuz, barıştınız mı ne oldu ya anlatsana." Arın'ın merakına bakılırsa hepsi aynı şeyi bekliyordu. "Çok fazla konuşamadık, zaten denize düşünce bir şey olmasından endişelenip hastaneye götürdüm. Gelince konuşacağız." 

"Öğrenmişsin." Ceren dik dik suratıma bakarken aynı şekilde karşılık verdim. Ecrin gittikten çok  sonra sevgilim hatta nişanlım olduğunu öğrendikleri zaman karşımdaki duruşunu aklımdan çıkaramıyordum. 

Düşmanmışım gibi bakmıştı. Şimdi de uyuz uyuz bakıyordu ama sonuç olarak buradaydım. 

"Daha erken öğrenebilirdim."

"Ecrin söylemeden bize bir şey demek düşmezdi." Özüm anında ona destek çıkarken alay eder gibi güldüm. "Bir tek ben bilmiyormuşum biraz zeki olsam anlardım ama ben sizden şüphelenmemeyi seçtim."

"Sen gözünün önünde olan biteni görmüyordun Yağız nereden anlayacaktın ne olduğunu?" Çınar Ömür'ü sustururken "Ne yalan mı, Yağız nişanlandığını duyurmasa gelmiyor muydu Ecrin? Her şey oldu bittiye mi gelsin istiyorsunuz konuşulmayacak mı bunlar? Kız bir sürü bilet yakmadı mı Çınar sen söyle kaç sefer arşınladınız o havaalanı yolunu, yolda kaç sefer fenalaştı da hastaneye kaldırdın Ecrin'i?" diyerek sinirle bana döndü Ömür.

"Sen sevgilini kaybettin belki ama biz de dostumuzu kaybediyorduk. O kapıda korkuyla beklediğimiz günleri de bir biz biliriz. Ecrin sen yaşama istedi bunları, seni kendinden öteye koydu. Adını sayıklayarak uyuduğu gecelerde yine bir sana sığındı. Gerçekten sanıyor musun ki o bunları bile isteye yaptı?"

"Öyle bir şey demedim Ömür, diyemem de zaten. Yine de bilmek isterdim, perişan da olacak olsam yanında olacaktım. İyi olduğunu gözlerimle görecektim, yanında olup ona moral verecektim sevgimle sarmalayacaktım. Çünkü seviyorum onu, seven insan böyle yapar."

"Seven insan, Ecrin'in de seni çok sevdiğini göz önünde bulundurursak ne olursa olsun sana kavuşacağı günü bekliyordu. Bence bugünkü çöküşü de ondan ufacık kalan umudu da bitmişti. Ecrin'in çok üstüne gitmeyelim hatta gelince mümkün olduğunca başka konular konuşulsun." Özüm konuyu kapatırken fincanda duran kahveden bir yudum alıp cevapsız kaldım.

"Angela hadi gel sana mutfaktaki keklerden vereyim." Bukre onu alıp giderken Tuna'da peşinden ilerleyince derin bir nefes aldım. Sonunda kavuşmuşa benziyorlardı. Ayağa kalkıp teras kapısına ilerledim Ecrin yüksek ihtimal uyumuştu. 

BÖĞÜRTLENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin