22

81.7K 2.5K 254
                                    

Fısıltısı kalbimin duvarlarına çarpıp dengemi bozarken alnını alnıma yaslamıştı. Kollarına sıkıca tutunup yavaşça dönmeye başlarken "Aynı soruyu ben sorsam, malum bütün devrelerimi yakan sensin şu an." dedim.

Gülüyordu, gülmesine eşlik ederken başımın iki yanındaki ellerini belime sardı. Bedenlerimiz birbirine yapıştığında kokusu ilişti burnuma. Cidden Yağız'ın kendine has bir kokusu vardı.

"Güçlü kalmamı her dakika engelliyorsun, bu ne olacak böyle?"

"Bilmiyorum." diyerek omuz silkerken bana gözlerini kısarak bakınca "İnan ki bilmiyorum." diyerek gülümsedim.

"Daha önce yaşadıklarıma benzemiyor ve bu bana çok fazla geliyor." 

Fısıldıyorduk, ortamdaki gürültüye rağmen fısıldayarak konuşuyorduk ve şikayetçi değildik.

"Bu her neyse sonucunda seni ve Keremi kaybetmekten korkuyorum." gözlerimi açtım. Ne kaybetmesinden bahsediyordu?

"Neden kaybedesin ki?" Eldivenlerimi o fark etmeden çıkarıp yere attım. "Yağız her neyden bahsediyorsan kaybetmezsin ne Kerem'i ne beni. O seni canından çok seviyor, kardeşisin resmen." Soğuk ellerim yanaklarını bulduğunda kirpikleri titreşti.

"İşte bu yüzden ona bunu yapamam, o seni bana emanet ediyor. Ben nasıl derim?"

"Neyi dersin?"

"Ecrin?" yanaklarını okşadım. Yanlış anlamıyor olayım ya, lütfen..

"Efendim Yağız?"

"Boş ver şimdi sırası değil sonra konuşuruz." Nefesim kesildi, gözlerini açıp gözlerime kenetlediğinde şaşkınca bakakalmıştım. Benimle dalga mı geçiyordu bu?

"Baş başayız işte, ne zaman gelecek sırası?"

"Sonra güzelim sonra.." tuttuğu ellerimden beni geriye itip kendi etrafımda döndürdükten sonra çekti ve yere doğru eğdi.

Nefesimi üfledim. Ne desem boştu bundan sonra cevap vermeyeceğini biliyordum.

"Ah Ecrin, hemen kendine bir partner bulmuşsun." duyduğum sesle gözlerimi Yağız'dan çektim.

Elanor ve yanındaki genç çocuk bize bakıyordu. Gülümseyerek hiçbir şey olmamış gibi Yağız'dan ayrıldım, kaşlarını çatmış öylece bakıyordu.

"Madam Elanor hoş geldiniz. Biraz pratik yapmak istemiştim, arkadaşım da bana eşlik ediyordu." kenara doğru süzülüp onlara baktım. Yağız orada kalmıştı.

"Anladım tatlım. Tanıştırayım sizi Tuğra yeni partnerin, Tuğra bu güzel kız da benim en iyi öğrencilerimden Ecrin. Hadi hazırlan ve piste çık birbirinizle uyumunuzu görmek istiyorum."

Yanımda hissettiğim hareketlilikle Yağız'a dönerken benden beklediği açıklamayı yaptım.

"Birkaç hafta sonra uluslararası bir yarışma var. Bu sene İstanbul'da olacakmış ben ve Tuğra birlikte katılıyoruz. Yani sanırım Tuğra bana sadece eşlik edecek. Madam Elanor aklınızda bir koreografi var mı şimdi ne yapacağımızla ilgili?" diyerek hocama döndüm.

Yağız şu saatten sonra isterse Roma'yı yaksın. Vazgeçmişti ya resmen. Söyleseydi belki şimdi böyle olmayacaktı, hissetmiştim oysa ki. O fazla gelen şeylerin içinde boğul Yağız.

Beni böyle ancak kaybedersin sen. 

"Tabi ki asla hazırlıksız gelmem bilirsin. Geçen senekini gidip izlemiştik hatırlarsan. Şimdi biraz  ısının, birbirinize güveniniz önemli. Hem acelemiz yok koreografi için çalışacak bolca zamanımız var."

BÖĞÜRTLENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin