Selaaaam! Haydi rekor yorum atalım bu bölüme.
Hiç yorum atmayan var mı aramızda?
38.Bölüm : "Belki de bitti dediğiniz yerde başlayacaktır her şey."
Bölüm Şarkısı: Lauv - The Story Never Ends (Piano Version)
HER ŞEYİ KARIŞTIRALIM MI? Keyifli okumalar.
*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*
Hastaneden Bukre ile birlikte çıktığımızda Çınar'a son durumu mesaj atıp nerede olduğunu sordum. Arabaya binecekken "Şu balo ne zamandı?" diye sormayı akıl edebilmiştim.
"Bu hafta sonu gelecek misin?"
"Sanmıyorum, Londra'ya geri dönüşümü ayarlamaya çalışıyorum." diyerek arabadaki yerimi aldım.
"Bence teklifi düşünmelisin Ecrin. Ailenden uzakta daha ne kadar kalacaksın burada yeni bir düzen kurabilirsin." kafamı ona çevirirken dudağımı büktüm.
"Bunu yapacak kadar güçlü olsaydım 9 senemi evimden uzakta geçirmezdim Bukre. Korkuyorum, Yağız'ı tekrar incitmekten, incinmekten. Kendimi ona tekrar hatırlatıp düzene koyduğu hayatını bozmam ne işime yarayacak ki? O evleniyor, siz dediniz."
Ana yola çıktığımızda gözlerini devirdiğini fark etmiştim. "Yağız'dan bahsediyoruz farkındasın değil mi? Merve ile el ele geldiği kamptan ondan ayrılarak dönmüştü. Ayrıca o çok yıprandı, sen gittikten sonra yani."
"Bukre lütfen." yutkunup bakışlarımı camdan dışarı çevirdim. "Ne kadar kötü olduğunu tahmin etsem de anlatma, bilmek istemiyorum."
"Ama Ecrin."
"Onu sadece ayrılık acısıyla bırakmak istedim suç belki ama ölürsem diye korktum. Ölseydim bunlarla yüzleşmek zorunda kalmayacaktım o da eskiden onu kötü şekilde terk eden sevgilisinin öldüğünü öğrenecekti, üzüntüsü daha az olurdu belki. Öleceğimi sandım." elimi dudaklarıma bastırırken "Saçmalama." diyen Bukre'nin ses tonu değişmişti.
"Ölebilirdim Bukre biliyorsun. Nasıl hala ayaktayım bilmiyorum, o kadar ilaç aldım o kadar ameliyat masasına yattım ama Yağız'ın karşısına çıkmak kadar korkutmadı hiçbir şey beni. Karşısına çıkmaktan kokusunun genzime dolmasından o kadar korkuyorum ki."
Arabayı kenara çekerken gözyaşlarımı silip mırıldandım. "Çok özledim ben onu ya çok fazla."
"Bu nişanlılık, evlenme işleri falan Yağız ne yapmaya çalışıyor anlamadık hiçbirimiz. Ama pes edeceğin an şu an değil Ecrin. Bundan önce kanser tekrar nüksetti, o hayatına devam etti dedin. Ama düğünden önce son şansın bu, neden size bir şans daha vermiyorsun? Bu kadar acı çekerken neden ona anlatmıyorsun bak ben karşındayım bu yüzden seni terk ettim demiyorsun?"
Ellerimdeki bakışlarımı kaldırıp kafamı ona çevirdim. "Sen hep böyle mantıklı mı konuşuyordun?"
Eliyle saçlarını arkaya atarken gülümsedi. "Tuna'da bu huyumdan nefret ediyor ama bana aşık." istemsizce dediğine gülerken "Yağız için savaşamam belki ama ona neden gittiğimi anlatabilirim. Yıllardır içimde yük oldu o ona yaptığımı hak etmiyordu. "dedim düşünceli bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÖĞÜRTLEN
ChickLitBöğürtlen dikenler arasında yetişen nadide bir meyvedir. Dikenler arasından türlü zorluklarla sahip olursunuz onun lezzetine. İnsan umut ettikçe yaşardı. Ecrin'in tek dayanağı umuduydu. Ama öyle bir gün geldi ki... "Herkes benden umudu kestiğinde b...