51

49.7K 1.9K 225
                                    

51.Bölüm: Hiçbir şey senden güzel değil.

Bölüm Şarkısı:Raviş - Güzel Kadın

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Gülmemek için zor dururken önüne şarap şişesini çekmiş sarhoş olmaya çalışan Çınar'a baktım. Derdim var dediği şey dert sayılmazdı pek ama aklı yerinde değildi sanırım.

Dibimdeki Yağız yüzünü ovuşturup "Abi ben şimdi tam olarak anlamadım, kızla yemeğe çıkacaksın değil mi?" diye sorarken Çınar onu onayladı hemen. "Ee tamam çık, sorun ne?"

Haklıydı. Ama sorun Çınar'ın böyle şeyleri sevmemesinden kaynaklıydı galiba.

"Ya anlamıyorsunuz kız paratoner  gibi, bela mıknatısı resmen. Nereden çarptım ben ona ya? Bir de bas bas bağırıyor başımda ruh hastası." gözlerini yumup arkasına yaslanırken tekrar etti.

"Tam bir ruh hastası." sinirle kadehi masaya vururken sesi de azıcık yükselmişti. 

"Bir de iddiaya girip kaybettim, ben ve kaybetmek hah!" kaşlarım havalanırken sonunda sorunun asıl noktası da ortaya çıkmıştı.

Dudaklarımdan çıkan kıkırtıyı elimi ağzıma kapatarak durdururken Çınar'ın ölümcül bakışlarını üstüme çekmiştim.

"Aman Çınar ya, git işte alt tarafı bir yemek ne olacak?"

"O kadar basit mi? Kimdir nedir bilmiyorum ama delinin teki yani o belli onun haricinde diyorum."

"Çınar git öğren o zaman kim olduğunu." Yağız'da beni desteklerken gülümsedim. Elini uzatıp parmaklarımızı kenetlerken "Çok çirkin bir şey oldunuz ikiniz. Biriniz bari benim tarafımda olun lan." dedi.

Gözlerimi kısıp Yağıza döndüm.

"Bir kere Yağız benim tarafımda olmak zorunda."

"Ecrin haklı, boşuna dert ediniyorsun şu an." şakağıma öpücük bırakırken ikimizin de dalga geçtiğini anlayan abim kafasını iki yana sallayıp sarhoş olamayacağına da kanaat getirince kalktı ayağa.

"Sizden bana hayır gelmez. Gidip Özüm, Ömür, Ceren ve Bukre dörtlüsüyle dertleşeceğim."

"Abi çocuklar ne güne duruyor?"

"Dalga geçiyor şerefsizler. Hadi kaçtım ben, Yağız sen de defol git evine iyi ki barıştınız birader buradan ayrılmıyorsun." arada abilik de yapmasa şaşardım. Atarlı ya sinirini nereden çıkaracağını bilemiyor.

"Kerem gelmiş bu arada haberin yoksa bile.. artık var." beni onaylarken "Aradı beni, arada abisi olduğunu hatırlıyor sanırım." dedi ve kapıya yöneldi.

"Dikkatli ol Çınar."

"Siz de." diyerek arkamdaki Yağız'a bakış attı. Sanki kendi çok normalmiş gibi kıza deli diyordu. Ay acaba o kızdan bana yenge olur muydu ya?

Valla zorlasa olurdu bence. Olsundu artık evde kalacaktı bu çocuk yoksa.

"Aşkım."

"Canım."

"Hadi uyuyalım." Gülerek beni yatak odasına çekmesine müsaade ettim.

Sabah çalan telefonumla uyandığımda karnımın üstündeki Yağız'ın elini itip kalktım yataktan. "Efendim Cansu?"

"Hocam acil hastaneye gelmelisiniz."

"Ne kadar acil?"

"Belkıs Hanım doğuma geliyor ama şu an kendisi karşıda yani trafik varsa sizin gelmeniz 10 dakikaysa onun 1 saat falan."

BÖĞÜRTLENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin