,,Crr!" zazvonil domovní zvonek. Max se Samem se zarazili, jako kdyby za nimi stáli vrahové.
,,Co je?" hodila jsem na ně nechápavý pohled. Něco skrývali a my nevěděly, co.
,,Holky, nezlobte se, ale bude tady asi tak padesát lidí. Bavte se," vyšel s pravdou ven Max, poslal nám vzdušnou pusinku a odešel otevřít.
,,Cože!?" vykřikly jsme vyděšeně ve stejnou dobu. Sam odešel se zaraženým pohledem za Maxem.
,,No, skvělé, já na to kašlu," založila jsem ruce.
,,Ahoj," pozdravilo mě pět lidí, co právě přišlo. Nikoho z nich jsem neznala, samozřejmě.
,,No, ahoj," pozdravila je Lola s umělým překvapeným výrazem a mě odtáhla bokem. ,,Musíme to přežít. Je to naše party," povzbuzovala mě.
,,Jo, to musíme," vydechla jsem a opět jsme se přidaly ke zbytku. Má pravdu. Je to NAŠE party. Už tu byl i David. Toho tu nejvíc chtěla potkat Lola. Docela si spolu rozuměli a já jim to strašně přála.
,,Čau, Tess," rozcuchal mi vlasy, což jsem tak moc nenáviděla.
,,Ahoj," zašklebila jsem se a pohledem děsně nenápadně vyhledala Lolu.
,,Jé, ahoj, Loli," usmál se nádherně Dave. Přišel k ní a objal ji. ,,Jsi nádherná. Sluší ti to," rozplýval se. Lola se začala červenat.
,,Děkuji," poděkovala stydlivě. Vypařila jsem se. Nepotřebovala jsem jim dělat křoví. Věděla jsem, že tady to bude ještě zajímavé. Zamířila jsem do kuchyně. Nalila jsem si džus a trochu vodky. Vzala jsem si kelímek a šla ke dveřím. Někdo do mě ale vrazil a já rozlila všechno pití na zem. Ani jsem se nestihla napít.
,,Do háje, to ne! Dávej si příště bacha!" zabručela jsem nevrle. Copak neumí chodit? Teď to teprve začalo.
,,Promiň, nedával jsem pozor," omlouval se dotyčný a otočil se na mě. Otočila jsem se taky, abych viděla, kdo to je.
,,Nico!?" vydechla jsem překvapeně a vykulila jsem oči. Do háje on fakt přišel. Zlost se mi vypařila z obličeje. Koukala jsem na něj překvapeně.
,,Čus, Tess," ušklíbl se a všechny y omluvné obličeje zmizely.
,,Ahoj, já... tohle..." koktala jsem. Musela jsem být celá červená, protože jsem cítila, jak rudnu. Byla jsem dost nervózní.
,,Nechtěl jsem ti to rozlít. Chceš donést nové?" nabídl se s úsměvem. Takhle se chová Nicolas Clarke?
,,Ehm, tak dobře. Děkuju," souhlasila jsem s úsměvem. Dali jsme se do kroku zpět ke kuchyni.
,,Jé, ahojky, Nico," nalepila se na něj nějaká, pro mě naprosto cizí, holka. Musel ji pozvat Max nebo Sam a nebo prostě přišla sama od sebe.
,,Ahoj," řekl překvapeně a podepřel ji, aby nespadla na zem. Nevypadal, že by ji znal, ale i tak se jí začal věnovat. ,,Teri, budeš muset jít sama. Tady, ehm," prohlédl si ji, ,,slečna je opilá," zasmál se a odcházel s ní na parket. Naštvala jsem se. Vytrhla jsem mu z ruky svůj kelímek a šla si nalít něco k pití sama. ,,Nezlob se!" zakřičel ještě, ale já se ani neotočila. Ne, špatně. TAKHLE se chová Nicolas Clarke.
,,Nějaká vytočená," stál někdo za mnou a položil mi ruce na boky. Lekla jsem se a okamžitě se otočila.
,,Jamesi," vydechla jsem nadšeně, když jsem zjistila, že je to on. Díky bohu.
,,Terinka," ušklíbl se James a objal mě. Okamžitě jsem ho objala taky. Chyběl mi.
,,Co tu tak sama?" křičel mi do ucha, protože začala hrát hlasitě hudba. Max se toho ujal a roztočil to hned na začátku.
ČTEŠ
Obyčejná holka ✔️
RomanceTeresa Cageová je jedna z mála teenagerek, co v životě poráží každou překážku po boku nejlepší kamarádky Loly a bratra Sama. Ovšem jen co do jejího fantastického života vstoupili bráchové Clarkovi, obrátili jí svět vzhůru nohama. Jak se stará dobrá...