••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Titolo/Tajuk: Possedilo.
Genere/Genre: Action-Romance-Comedy.
Autore/Penulis: Vyrloira
Sequenza Temporale/Garis masa:
Mula- 2018.11.02
Tamat- 2019.11.20Stato/Status: Tamat
Linguaggio/Bahasa:
Utama- Melayu,Malaysia
Campuran- English&ItalianoPubblicato/Terbitan: Wattpad,Malaysia
Percentuale/Peratusan:
•Bahasa kasar-19%
•Bacaan Dewasa-04%
•Penyeksaan-14%
•Komedi-25%
•Romantik-23%
•Aksi-10%
•Konflik-05%
PENAFIAN: Nama,karakter,hal,tempat,dan insiden adalah hasil dari imaginasi penulis sendiri atau biasa digunakan secara fiksyen.Sebarang persamaan kepada watak,kehidupan,perkara sebenar dan kematian adalah kebetulan sama sekali.© Vyrloira 2018
Nota Penulis:
Assalamualaikum and hi my beloved readers! Thank you so much for those who will to read my story! Do follow me, vote and share my story, and feel free to comment! Don't worry, imma friendly person! Say NO to sombong! Mwahh! (Call me Mimiy)
❤️ Vyrloira
•••SEDIKIT REVIEW DAN KOMEN•••
"watak Nial ngam sangat..senyum&ketawa sorang plak bila baca story ni..kalau ada orang di sebelah ni confirm I dicop gila..😄
Setakat ni jalan ceritanya best..antara cerita mafia best yang I pernah baca..""Lol serius lwk😹😹😩dari bab 1 sampai la bab 7 semua lwk2 xleh lwn hg🙀😫"
"berguling-guling aq baca😂😂"
"I cant breath babe😍😍😍"
"Rykal pun sot like Nial😂..I love this story..x pasal2 aku senyum&ketawa sorang2.."
"Astga😂😂kalian betiga memang menghiburkan hatiku😂sakit perut ketawaa"
"3 ekor tu kan memang sot betul..😂
Dengan aku sekali terjebak..""Best cerita you..update cepat2 ya.."
"Cool giler bab nii😲😘👍👍"
"Adeh aku terhibur😂😂😂"
"Mmg lawak la dia org ni......"
"Nial sehari x buat lawak memang x sah😂"
"Bapak best sia❤aku jeles dgn hg😩"
"Lawa gilosss..pndai sis pilih...huhuhu"
"Tu gmbr wedding pling cntik n gmpk prnh saya tgk😍😍"
"Wah🙀cool man😝❤"
"Swettttttt.........."
"Best2..Update bnyk chapter lgi tk sabar nk baca👍👍❤❤❤"
"Pergh👍Awesome la💓"
"Sis memang power la👍"
"Wow..bnyk bahasa pelik-pelik😥btw mmg best story ni👍"
"So Sweet"
"Syinta , cerita anda serious best. Sentiasa la update kerana dinda sentiasa menanti anda. Ehh , HAHAHAH. Btw , you're very talented girl. Such as a great author."
"I'M PROUD OF YOU GIRL. COME TO MAMAAA ❤"
"The best Mafia story for me. Gonna miss them. 😢"
"😭😭dh tamat. Btw thanks for the nice story.. really love it 😍"
"Really a great Mafia story with a good story line"
"Round applause for youu ! 👏👏"
"Auch my fav story 😍"
"dia punya conversation semua watak serius sama cm in real life tauu , I reallyyy love to read all their dialog 😍😍😍 part gaduh, part gurau semuaa bestt mcm betul2 je rasa hahaha gopd job author👏👏👏"
"Awesome aaa author best😍!!power semua ada haha and thanks bcause i really love happy ending😊.but masa tengok batu nisan palsu Nial tu mati mati percaya yg nial tu dh tk dk baru nk sedih lol hidup lagi rupanya🤣tpi baguslah baru happy sikit hehe fighting and goodluck for other ff and thanks you for this ff"
"@MimiyAzmi_ paling suka jalan ceritanyà yg mementingkan keluarga. Segarang mana pun lelaki, itu bila dengan family sikap garang jadi lembut. The best."
"Tq for the best story....jgn remove dr wattpad tau....nnt boleh baca semula 😍😍...akak doakan semoga sukses selalu dan bnyk idea utk cerita2 baru"
"I hope you terus Kan lagi buat book yg general mcm ni, I really² like it, cause lawak dia, sedih dia, sweet dia, buat I suka, I hope you buat book 2 and seterusnya, I doakan semoga urusan you dipermudahkan💗"
"Sis.... Even i dah baca more than 5x....i still xcited untk baca.... Also still bole feeling2.... Nangis... Even dah tau storyline... Congrats.... This stiry make me proud of you... Keep it upp"
"assalamualaikum,sis..i just nk ckp this story is the best..i love it..tau tak i nangis baca buku ni..part nial nk mati tu..aish teresak esak i nngis..this novel is the best ever.. congratulations sis..♥️"
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
YOU ARE READING
Possedilo [C]
Action[Possedilo-Milik Dia] Dia, seorang lelaki yang cukup digeruni kerana sifat dinginnya.Setiap kata-kata tersiratnya membawa seribu satu makna... "Aku ada masalah dengan dia, yang kau sibuk apahal?!"-PF "If you touch somebody that related to me, it...