[Capitolo 14]

15.7K 651 12
                                    

   Aurell gelisah.Wajahnya cuba diselambakan.Dia berdehem beberapa kali.Mananya tidak gelisah,kalau orang di belakangnya dah boleh dikategorikan sebagai pervert guy a.k.a lelaki miang!

  “Awak kenapa Aurell?Gelisah aje.”Nial menyoal.Dia yang sedang bermain dengan telefon itu dapat menangkap perubahan wajah Aurell.

  “Err.Tak ada apa lah.”Aurell memaniskan wajah.

  “Are you sure?Nial mengangkat keningnya sebelah.Aurell mengangguk sambil tersenyum nipis.Nial mengangkat bahu.

  Seorang gadis menghampiri mereka dan meletakkan dua buah dulang.Cekap betul!Makanan yang telah dipesan oleh mereka diletakkan dengan berhati-hati ke atas meja.

  “Thank you.”Gadis itu hanya membalas senyum.Mereka hanya memesan sizzling yee mee bersama jus epal untuk mengisi perut yang masih kosong sejak pagi lagi.

  Aurell makan dengan lahapnya.Bukan kerana lapar tetapi kerana ingin cepat menghabiskan hidangan.Lelaki di belakangnya ini sedang merabanya dari belakang!

  Orang lain yang sedang lalu lalang mungkin tidak dapat menangkap perbuatan lelaki itu kerana keadaan kafe yang sesak dan kedudukan kerusi mereka yang rapat.

  Aurell buntu.Tidak tahu mahu mengambil tindakan apa.Karang kalau bagitahu Aidan..makan ke mana apa kemana.Setelah selesai menghabiskan hidangannya,Aurell segera meminta diri untuk ke tandas.

  “Kenapa aku rasa macam Aurell ada sembunyikan sesuatu eh?”Rykarl bersuara.

  “Aku tahu.”Aidan membalas.Matanya masih tertumpu pada makanan.Sedang mereka masih menikmati makanan,kelihatan seorang lelaki yang memakai hoodie hitam bergerak ke arah tandas.

  “Dia duduk belakang Aurell kan tadi?”Nial tersenyum sinis.Aidan mengangguk.

  “Malas lah nak bergaduh hari ni.”Aidan memusing-musingkan lehernya.

  Aurell yang berada di dalam tandas masih berteleku di hadapan sinki.Air matanya merembes keluar dari tubir mata.

  “Kenapa aku asyik kena benda ni?”Dia menekup bibirnya menahan esak tangis.

Tok!Tok!

Aurell mengangkat wajah.

  'Mesti ada orang nak masuk.Yang aku pergi kunci tadi dah kenapa?'Segera dia menyeka air mata yang masih mengalir di pipi.Pintu tandas dibuka.

  Tubuhnya seperti terkena renjatan elektrik.Lelaki itu!Lelaki itu hanya tersenyum sinis sambil melangkah perlahan ke arah Aurell.

  “Who are you?What do you want from me,huh?Aurell semakin ke belakang apabila lelaki itu sudah mendekati.Aurell yang mahu keluar dari tandas itu tadi terus termasuk kembali.

  “I want you.Aurell tidak dapat melihat dengan jelas wajah lelaki itu kerana wajahnya ditutupi oleh hoodie.Tiba-tiba sahaja belakang badannya terasa sakit.Aurell terkejut kerana badannya dihempas ke dinding.

  Lelaki itu membenamkan bibirnya ke leher Aurell.Aurell tidak dapat bersuara kerana awal-awal lagi lelaki itu telah menekup mulutnya.

  Mahu menggigit tangan lelaki itu namun dia berasa tindakan itu tidak berguna kerana lelaki itu memakai sarung tangan kulit.Tebal jugaklah.

  Aurell hanya mampu melepaskan tangisan.Matanya membulat apabila merasa tangan lelaki itu telah merayap ke segenap tubuhnya.Habis semua diraba!

  Aurell cuba melepaskan diri namun lelaki itu lebih besar darinya membuatkan dia sukar untuk melepaskan diri.Tangan lelaki itu semakin merayap di bahagian badannya.

Possedilo [C]Where stories live. Discover now