“Auch!Sakit lah!”Aurell meringis.Sampai sahaja di sebuah bilik,Aurell dihempas ke sebatang tiang yang berada di tengah-tengah bilik.
“Eh!Eh!Apa ni?!”Aurell meronta-ronta apabila lelaki yang mendukungnya tadi menarik tangannya ke belakang tiang.
“Kabel.”Mintanya pada seorang lagi lelaki yang turut berada di situ.Tangan Aurell diikat kemas di belakang tiang.
“Tak payah nak terpekik terlolong sangat.Tak ada orang nak dengar kau melalak.”Keras suara lelaki itu.
Bam! Pintu sengaja dihempas kuat.
Aurell memerhati ke segenap ruang bilik itu.Kosong.Gelap.Kotor.Langsung tiada tingkap di ruangan itu.
Yang ada cuma beberapa ruang lubang kecil supaya bilik itu dimasuki oksigen.Aurell terpandang beberapa ekor tikus yang kesana kemari.Ei,jijik!
Ktak.
Lampu terpasang.
“Ehem.Ehem.”Mata Aurell ligat mencari-cari dari mana datangnya suara itu.Kemudian,matanya terpaku pada satu pembesar suara yang berada di penjuru bilik.
“Hai dan selamat sejahtera!”Suara itu sudah diubah menjadi suara kartun.Ceria sahaja suara itu menyapa.
“Selamat datang ke arena sukan mafia-mafia bersatu!Rancangan ini merupakan rancangan yang begitu eksklusif.Kenapa?
Kerana rancangan ini merupakan rancangan siaran langsung yang sedang disaksikan oleh Golden Darkblood!Berikan tepukan yang gemuruh ya!”Berdengung ruang itu.
'Siaran langsung?Aidan tengah tengok ke?Awak..cepat lah datang..'
“Okey.Pada hari pertama ini,kita ada satu acara yang boleh dikatakan agak menarik.Acara ringkas bagi memanaskan badan.Ramai yang meminati acara ini.Acara yang pertama ialah...”Suara itu berhenti sebentar.Suspens.
“Memanah!”Dengan terujanya suara itu memberitahu.Aurell hanya berdiam diri.Cuba memahami situasi itu.
“Dipersilakan dua orang peserta bagi acara ini.”Sejurus itu,pintu bilik dibuka.Terlihat dua susuk tubuh yang berpakaian hitam dari atas ke bawah.Langsung tidak nampak apa walaupun mata.
Mereka nampaknya sudah bersedia dengan alatan memanah di tangan.
“Peserta pertama kita.Dato' Lee Chong Wei!”Aurell berkerut seribu.
“Ya Dato'.Dato' sihat ya?Okey Dato'.Arahan dia senang aje.Dato' cuma perlu memanah pada laser yang akan saya buka nanti.Kita tengok siapa yang paling banyak dapat mata.”
'Dato' Lee Chong Wei' hanya mengangguk tanda memahami.
Alarm berbunyi.Lampu laser mula dibuka.Laser itu berlari-lari ke serata arah lalu berhenti di betul-betul tepi pinggang Aurell.Aurell sudah meneguk liurnya.Ting.
Sedikit cebisan bajunya terkoyak menampakkan pinggang putih melepak milik Aurell.Aurell sudah ingin menangis.
Permainan diteruskan sehingga alarm kedua berbunyi.Lelaki itu menghentikan permainan.
“Wah!Hebat sekali ya Dato' Lee Chong Wei kita!Sampai seksi Zarra Aurelya kita dibuatnya!”Aurell menggigit bibirnya,kuat.Beberapa bahagian tubuhnya terdedah kerana bajunya dipanah.
Antara bahagian yang terlihat adalah di sekitar perutnya.Bajunya hanya tinggal di bahagian atas sahaja.Betul-betul di bahagian atas perut.
“Baiklah!Mari kita saksikan kehebatan peserta kedua kita!Nur Dhabitah Sabri!”
“Ya,Cik Dhabitah.Arahan dia sama seperti tadi.”
Alarm ketiga berbunyi.Lampu laser mula mencari arah tuju.Laser itu kemudian berhenti di peha Aurell.Anak panah ditarik lalu,
Ting.
Seluar Aurell seperti melebur.Aurell ternganga.
“Wah!Wah!Wah!Begitu hebat Cik Dhabitah!Anak panahnya mempunyai asid yang boleh menghakis pakaian!Ya,sila teruskan.”Pernyataan itu membuat wajah Aurell pucat tidak berdarah.Sudah memahami tujuan permainan itu.
Ting.
“Fuyo!”
Ting.
“Seksinya Cik Aurell kita!”
Ting.
“Mantap!”Aurell mula menangis.Dia sudah seperti hanya memakai spendex dan juga memakai singlet.Sungguh dia mahukan suaminya saat ini.
“Jadi,pemenangnya ialah..”Bunyi dram memenuhi ruang bilik itu.
“Nur Dhabitah Sabri!Tahniah Cik!”Suara itu menjerit keriangan.
“Baiklah.Itu sahaja acara kita pada ketika ini.Berjumpa lagi kita pada lain waktu.Sekian.Sukan,menyatukan kita!”
×××××
“Bodoh!Tak guna!”Aidan menjerkah.Ris sudah terhinggut bahunya.Ahli lain sudah dihalaunya dari situ.Tidak mahu mereka melihat Aurell dalam keadaan sebegitu rupa.
“Aku betul-betul geram dengan bitch ni semua!Macam mana dia boleh hack laptop aku sampai stuck macam ni?!Satu benda pun aku tak boleh nak buat!Sial!Bodoh!”Ris menghamburkan amarahnya.
“Dia betul-betul nak cabar aku.”Aidan bersuara sinis.Matanya bertukar gelap.Tajam.
'Berani kau sentuh bini aku?Tunggu nasib kau.'
“Aku nak kau detect location dia walau apa pun caranya!”
Gulp.
×××××
“Haha.Mesti kau dah tak panas dah kan?Ke tak cukup lagi angin yang masuk?Aku boleh aje kurangkan cebisan kain yang tutup kulit kau ni.”Aurell menggeleng laju.Nak cakap pun tak boleh.Lelaki itu sudah menutup mulutnya menggunakan pita pelekat.
“Haih.Bila lah bos nak bagi kami rasa kau.Terliur dah ni.”Lelaki itu tersenyum nakal sambil menjilat bibirnya.Aurell memejam matanya.Gatal!
“Haih.Cantik betul kau ni.”Rambut Aurell diusap lalu cuping telinganya digigit geram.Aurell sudah terketar-ketar ketakutan.
“Haish.Geram betul lah aku tengok perempuan ni!Comel aje!”Rakan lelaki itu pula bersuara.Namanya Popeye.
Popeye menghampiri Aurell lalu menyentuh perutnya.Diusap-usap sehingga ke atas perut.
“Lembutnya kulit kau.”Aurell teresak-esak.
'Aidan..' Hatinya merintih sayu.
“Dah lah.Kami nak sambung kerja.Bye,cantik.”Bahu Aurell dicium sekilas.
'Aidan..saya nak awak..saya tak duduk sini..' Wajah Aurell sudah lencun dengan air mata.Pipi dan hidungnya merah.Matanya hampir bengkak.
×××××
“Hahaha!Itu baru sikit dah menangis sampai lencun muka.Kalau aku buat lebih?”Senyumannya melebar.
Gelas kecil di atas meja dicapai lalu Barrique de Ponciano Porfidio Tequila yang berharga 2000 dollar kegemarannya itu dituang.Haih,habiskan RM8,363.60 semata untuk alkohol?
“Bos dah ada next plan?”
“Semestinya.”Tequila kegemarannya diteguk tenang.
“Haish,tak sabar!”
YOU ARE READING
Possedilo [C]
Action[Possedilo-Milik Dia] Dia, seorang lelaki yang cukup digeruni kerana sifat dinginnya.Setiap kata-kata tersiratnya membawa seribu satu makna... "Aku ada masalah dengan dia, yang kau sibuk apahal?!"-PF "If you touch somebody that related to me, it...