Kapitola 9: Princezna a její dvorní dámy

658 59 93
                                    

Primuska s vlasy barvy ohně se nadechla, načež vstoupila do kupé, kde už čekali Prefekti i s Primusem. Při pohledu na vysokého blondýna štíhlé postavy znejsitěla ještě více. Už dříve jí vztah s ním trápil. Vše se zvýšilo ve chvíli, kdy byla příliš zvědavá a zeptala se na něj své kamarádky, která ke své hrůze dokázala předpovědět budoucnost. Při zjištění, že Dillon pro ni není ten pravý, se jí téměř zastavilo srdce. Onen světlovlásek byl dokonalým příkladem chytrosti, laskavosti, něhy, slušnosti a oddanosti. Co víc by si dívka jako ona mohla přát? Pokud Primus nebyl pro ni tím pravým, kdo tedy byl?

Nemohlo jí uniknout, že během schůzky z ní Dillon spustil oči jen výjimečně. Zatímco studenti Nebelvíru, Mrzimoru a Zmijozelu tomu nerozuměli, Havraspárští věděli své. "Heather, mohl bych s tebou mluvit?" požádal zrzku chlapec, když poslal Prefekty na obhlídku vlaku. "Jasně." přitakala. "Stalo se něco?" strachovala se, když se za posledním Prefektem zavřely dveře. "Stalo." potvrdil Světlovlásek. Jeho světlé oči těkaly po její tváři. "Strašně si mi chyběla, princezno." přiznal, když k ní natáhl ruku. Nikdy si nevynucoval doteky, objetí ani polibky. Vždy je nabízel, žádal od ně, ale k ničemu jí nenutil. Nikdy ji nepřekvapil objetím, nikdy ji nepolíbil na tvář, pokud mu jí sama nenastavila. Byl to pravý gentleman. Někoho takového by hledala jen těžko. Věděla to. Nechtěla se jej vzdát, ale ani se k němu nechtěla vázat. Netušila, čím to bylo. Její bratr byl zasnoubený, její rodiče se brali mladí. Závazky Potterovi neděsili. Alespoň ostatní ne.

Po krátkém zaváhání přijala nabízenou ruku. Nechala se vtáhnout do něžného objetí. Těsně předtím, než se od sebe odtáhli, se dívka postavila na špičky, aby si uloupila jemné políbení na rty. Zatímco mladík slastně přivřel oči, ona se lehce pousmála. Propletla si sním prsty a následně za ně zatáhla. "Kam pak?" zasmál se Primus. Nijak se však nevzpouzel. Poslušně s ní vyšel na chodbu. Tehdy dívka jeho pustila. "Na hlídku." vysvětlila. Jak jinak. Jako Primus a Primuska měli spoustu povinností. Dillon nepochyboval, že je společně strávený čas na hlídkách a dalších příležitostech ještě více sblíží. Neměl ani tušení, že zrzka o jejich vztahu už nějakou tu dobu pochybovala.

Vidinám Hope vždy věřila. Nikdy o nich nepochybovala. Tentokrát v ní však pochybnosti přímo hlodaly. Nebyla si jistá, zda se Dillona dokáže vzdát přesto, že jej nikdy nevnímala tak úplně jako svého. "Kam přesně jdeme?" "Mrknout na Zmijozelské. Nechceme přeci, aby nám tu dělali neplechu." usmála se kouzelně. Oddaně přikývl. "Co kdybychom se ještě před večerkou šli projít?" navrhl. "Spíš po večerce." zašklebila se Heather. "Jak to?" nechápal Dillon. "Neřekl si náhodou Prefektům, aby se v klidu připravili na vyučování, že dnešní hlídku si vezmeme my?" Světlovlásek svraštil obočí. "Řekl. Měl jsem se tě ale prvně zeptat." Heather nad tím mávla rukou. "Nech to být. Nevadí mi to." Jeho slova jí potěšila. Nemohl se dočkat, až stráví po těch dlouhých dvou měsících čas o samotě.

Pozornost Primuse a Primusky přitáhl dívčí výkřik. Jen co dvojice vběhla do následujícího vagónu, spatřila skupinku studentů, jež se ohrožovala hůlkami. "To nemyslí vážně." zamračila se zrzka. Její společník mávl svým kouzelným proutkem. Kouzlo přitisklo přítomné ke stěně jednoho vedle druhého. "Já si to vyřídím s těmi neřády. Ty si vem svoje dvorní dámy, princezno." Heather automaticky nastavila tvář. Sotva znatelně se rty otřel o její tvář, načež přešel ke čtveřici Zmijozelských studentů. Zrzka spočinula pohledem na třech dívkách. Protočila očima. Mohlo jí napadnout, že nepůjde jen o Alex a Sky. Nebyla by to Brit, kdyby se k potyčce nepřidala. Přes tenkou bílou látku jejího tílka prosvítala krajková podprsenka ve svítivě růžové barvě. Jeden pásek sandálek měla omotaný kolem lýtka, zatímco u druhé botky jej měla rozvázaný. Červené brýle jí sotva držely na hlavě. "Heather..." začala Skyler. Zrzce bylo jasné, že se chce začít omlouvat a nebo spíše vymlouvat. "Mlč." požádala ji Heather. "Všechny tři mlčte a laskavě pojďte se mnou." s tím na ně namířila hůlkou. Zrušila kouzlo Dillona a aniž by se po nich byť jen ohlédla, zalezla do kupé, ve kterém měla své věci. Byla si jistá, že jí trojice mladých čarodějek bude následovat.

_______________________________________

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

_______________________________________

Pro dnešek to nejspíš bude kapitola poslední. 🙄💞

💋🤗💖

Heather Potterová: V pozadíKde žijí příběhy. Začni objevovat