Kapitola 13: U Džina

622 57 54
                                    

"Psala mi mamka." Dvojice dívek mířila do Prasinek. Blonďatá Nebelvírka zářila jako sluníčko, zatímco její o rok starší kamarádka si lámala hlavu s tím, jak má stihnout všechno, co se od ní vyžaduje. "Prý nám ve středu pošle šaty na první večeři s profesorem Křiklanem." Zrzka vyvalila oči. Úplně zapomněla na pozvánku, jež jí před třemi dny přišla. "A ta je kdy?" "Příští sobotu. Copak si to nečetla?" Heather zaúpěla. "Jasně, že četla. Jen mi to vypadlo." zamumlala, zatímco v malé kabelce hledala svůj diář. Zastavila se a desky s modrým obalem otevřela. "Ani sis to nezapsala." zavrtěla Bridgit nechápavě hlavou. "Co se to s tebou děje?" pokroutila pobaveně hlavou. "Že ty myslíš na nějakýho kluka místo školy?" uculila se nevinně. "Dej pokoj." šťouchla do ní Primuska, ačkoli poněkud prudčeji, než plánovala.

Brit se v tom svém růžovoučkém overalu zhroutila na zem. Na vysokém klínu totiž nebyla schopna udržet rovnováhu. Její zrzavá kamarádka sebou trhnula. "Jsi v pořádku?" Odpovědí jí byl nefalšovaný smích, ke kterému se s radostí přidala.

Natáhla ruku, aby své kamarádce pomohla na nohy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Natáhla ruku, aby své kamarádce pomohla na nohy. Brit ji se smíchem přijala. Jakmile se namáhavě postavila, objala zrzku kolem pasu, přičemž si hlavu opřela o její rameno. S úsměvem na rtech došly až do čistě kouzelnické vesničky. Na plácku uprostřed Prasinek na ně čekala dvojice Havraspárek. "Za hodinu máš přijít za Dillonem k madam Pacinkové." oznámila jí Alexis zasněně. Na rozdíl od Sky její vztah s Primusem podporovala. Černovláska našpulila rty. "Zkoušela jsem mu to vymluvit, ale nedal si říct." ujistila svou kamarádku, jež rezignovaně mávla rukou. Dillon dělal vše, co mohl, aby byla šťastná. Co na tom, že občas šlápl vedle?

"Takže... Můžeme?" Aniž by čekala na odpověď, popadla Brit Heather za ruku a už ji táhla do Medového ráje. Zrzka se usmála. Pohlédla za sebe, aby k chůzi pobídla Alexis a Skyler, když si všimla mladíka, jež postával vedle obchodu s kouzelnickými potřebami. Jakmile se jejich pohledy setkaly, jeho rty se zformovaly do sebejistého úšklebku, zatímco Heather zamrzl úsměv na rtech. Vykroutila se ze sevření své blonďaté kamarádky a poněkud křečovitě se usmála. "Skočím si ještě k Džinovi." oznámila. "Půjdeme s teb..." "To není nutné." skočila Alex do řeči. "Jen si vezmu lahvičku dubového inkoust a přijdu za vámi." "Jak si přeješ. Ale nezapomeň, že máme jen hodinu." "Neboj." mávla rukou na Sky. Počkala, než dívky vstoupí do obchodu se sladkými pochutinami a teprve pak zamířila k místu, kde viděla mladého čaroděje.

U Džina v láhvi už však nikdo nebyl. Zamračila se. Chystala se akorát vejít dovnitř, když jí kdosi popadl do pas a zatáhl do jedné z tmavých uliček. Než stačila vyjeknout, zakryl jí neznámý ústa rukou. "Ššš, já ti přeci nechci ublížit." na svém krku ucítila teplý dech. Ruka z jejích úst se stáhla. "Ne? Dvakrát už ses o to pokusil." zavrčela. Ucítila, jak při jejich slovech ztuhl. "Omlouvat se ti za to nebudu." zamumlal zhrublým hlasem. Heather se ušklíbla. "To bych od tebe ani nečekala." zavrčela. Prudce sebou škubla ve snaze se uvolnit. Jediné, čeho tím docílila, byl pobavený, tichý smích. "Nechci tě zabít. Kdyby jo, už bych ta dvě slůvka vyslovil." zašeptal těsně u jejího ucha. Heather se neubránila suchému smíchu. "Spíš bys do mě nalil jed, ne? To by ti bylo podobnější."

_______________________________________

Tak co? Už víte, kdo onem tajemný mladík je? 🤔😂

💋🤗💖

Heather Potterová: V pozadíKde žijí příběhy. Začni objevovat