Kapitola 35: Raději mlč

534 57 7
                                    

Pro někoho je snadné si najít přátelé. Ne však každý dokáže do svého srdce pustit lidi jen krátce na to, co je poznal. Trvá mu, než je přijme jako nezbytnou součást svého života. A když už se tak stane, je to pro něj navždy. O to hůř pak snáší zradu. Toho dne se Heather uvelebila v posteli, hned jak se s Bridgit vrátily z Prasinek. Zatáhla kolem sebe závěsy a zabezpečila je kouzly. Jediný, kdo je mohl rozhrnout, byla ona a její kočička Charlotte, jež jí ležela stočená u nohou. Na otázky svých kamarádek nereagovala. Starost v hlase Sky jí však nutila vylézt ze svého úkrytu. Proto raději použila další kouzlo. V tu chvíli se jí zdálo lepší nic neslyšet.

Probdělá noc na ní zanechala několik následků. Jedním z nich byly kruhy pod očima, jež naštěstí nebyly moc výrazné. Dalším pak byla únava, kvůli které téměř neustále zívala. Naštěstí se toho po ní nechtělo moc. Bridgit si ji rezervovala už týden dopředu pro sebe a jediné, co od ní žádala, byla její úchvatná společnost. Když se od ní zrzka na chvíli odtrhla, aby si odskočila na toalety, zahlédla se v zrcadle. V tu chvíli upřímně pochybovala o tom, že je úchvatná. Kruhy pod očima přeci jen vidět byly. Vlasy jí trčely z culíku na všechny strany a její oblečení to už skutečně nemohlo zachránit. Zvláště pak proto, že na sebe natáhla pruhované oprané tričko, žlutý svetry, černou látkovou sukni a punčocháče. Kolem krku měla omotanou šálu, z níž se jí zvedal žaludek. Dostala ji totiž od Alex. A obuv... Boty v hodné na farmu moc parády nenadělaly. Nijak zvlášť jí to netrápilo. Momentálně se starala pouze o svou rozhozenou psychiku vinou zraněného srdce.

Opláchla si obličej studenou vodou ve snaze se alespoň trochu probrat. Křik, jež doléhal na dívčí záchodky z chodby, přilákal její pozornost. "Co se tu sakra děje?" zavrčela, když vyšla dveřmi na chodbu. Ocitla se v hloučku studentů, kteří kmitaly pohledem mezi blonďatou Nebelvírkou a hnědovlasou Havraspárkou. Heather častokrát slýchávala řeči, že ti co příliš řeší svůj vzhled, bývají namyšlení. Brit možná měla nosánek krapet výš než ostatní. Rozhodně ale právě. Černé tílko, kožená bunda a rudá sukně tvořily perfektní kombinaci, díky níž se blondýnka zdála ještě atraktivnější než obvykle. Rudé rty měla zkroucené ve šklebu. Hůlkou mířila před sebe.

Hnědovláska, na níž dopadal hrot Bridgitiny hůlky, se tvářila dotčeně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Hnědovláska, na níž dopadal hrot Bridgitiny hůlky, se tvářila dotčeně. Zatímco Heather byla na záchodcích a snažila se vzpamatovat, stačily si čarodějky vyměnit pár nepěkných pojmenování. Brit stála jako vždy sebejistě a hrdě. Havraspárka jí obezřetně pozorovala. Na rozdíl od blondýnky nelpěla na moderních a perfektně padnoucích kouscích. Bílá laclová sukně jí na bocích nepěkný odstávala. Volný svetr zvláštního vzoru nelichotil její postavě ani nebyl nijak zvlášť zajímavý.

Než stačila jedna z nich vyslat nějaké kouzlo, Heather vstoupila mezi ně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Než stačila jedna z nich vyslat nějaké kouzlo, Heather vstoupila mezi ně. Rozpřáhla ruce a pohlédla do očí své Nebelvírské kamarádky. "Nech to být, Brit. Nechci ti dávat školní trest." oznámila. "Jestli dostanu jen školní trest, když s ní vyrazím pár dveří, tak do beru." odpověděla dívka neoblomně. Heather se pousmála. Její neústupnost jí potěšila. Zvláště proto, že nenávist vůči Alex pramenila z toho, že si dovolila ublíží zrzce. Brit brala Heather jako svou sestru. Stejně jako ona žádnou neměla. Obě věděly, jaké to je mít staršího bratra, kterému se snažily vyrovnat. Brit k tomu všemu měla ještě Archieho, své dvojče. "Neměla nejmenší právo, začínat si s tím tupcem." "Dillon není žádný tupec!" Zrzka se obrátila na Alexis. V jejích očích se zračila bolest. "Alespoň to nepopíráš." povzdychla si, když mávla rukama k zemi na znamení, aby obě čarodějky sklonily hůlku. Jak Alex tak i Brit ji poslechly. Blondýnka však nezapomněla připojit pár tichých nadávek. "Heather, já jsem nechtěla. Ale Dillon..." Bridgit vykročila vpřed, připravená si to s ní vyřídit bez kouzel. Heather jí však pouhým zavrtěním hlavy zastavila. "Heather, prosím. Jsme přeci kamarádky. Navíc Dillon se mi vždycky líbil a ty..." snažila se ospravedlnit své činy brunetka. Nemohla však říct nic, co by otupilo bolest, jež Heather cítila. "Raději mlč." požádala Havraspárku Primuska. "Bude to tak lepší." s tím se nechala vzít Brit kolem ramen a odvést do vzdálenější části hradu, kde si mohla vybít zlost na nějakých těch starých brněních.

Heather Potterová: V pozadíKde žijí příběhy. Začni objevovat