Kapitola 58: Cenné tajemství

726 59 20
                                    

Pod černou zimní bundou se ukrýval žlutý, vytahaný svetr. Černé džíny s ohrnutými nohavicemi jí perfektně seděly, což ji ani v nejmenším nepřekvapilo. Všechno oblečení od tety Sam jí padlo jako ulité. Přes rameno měla přehozenou ošoupanou koženou kabelku, jíž dostala před lety od svých rodičů. Její kufr a klec s kočičí princezničkou Charlotte už ležely v kupé jednoho z vagónů Bradavického expresu. Zrzavá dívka si zastrčila za ucho pramínek vlasů, jež se jí uvolnil z culíku. "Heather." Havraspárka věnovala poněkud ztuhlý úsměv svým rodičům. James jí pevně stiskl rameno, zatímco Lily ji následně objala. Zrzka své rodiče milovala. Vzhlížela k nim. Byla hrdá na to, že právě tito dva silní lidé jsou její rodina. Obávala se však, že oni na ní příliš hrdí nejsou.

Pevně v ruce sevřela učebnici Obrany proti černé magii. Všechna kouzla už znala nazpaměť. Existovalo jedno jediné, které se jí ještě nepodařilo. Trápilo jí to. Nyní více, než kdykoli předtím. "Tady jsi!" Heather vycukaně nahmatala svou hůlku, než jí došlo, s kým má tu čest. Skyler vtrhla do kupé jako hurikán. S tou slušně vychovanou mladou dámou, jež se na nádraží loučila se svými rodiči, neměla nic společného. Stála tak však vypadala. Světle modré šaty s bílým límečkem a černou mašlí, poukazovaly na její útlý pas. Celkový dojem byl doplněn o tmavé silonky, jemné stříbrné náušnice, prstýnek, lodičky na vysokém podpatku a na závěr ohromnou kabelku. Heather neměla nejmenší tušení, co v ní Sky táhla. Nepochybovala však, že je narvaná až po okraj a taky pěkně těžká. Někdo tu zapomněl, že je čarodějka!

Netrvalo dlouho a v kupé začalo být živo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Netrvalo dlouho a v kupé začalo být živo. Brit vyřvávala na celý vagon, že s jejím dvojčetem není kloudná řeč. "Během prázdnin mi psal Felix." prohodil jen tak mezi řečí. Heather se zamračila. "Ten Felix, se kterým si byla na jednom rande? Můj kapitán?" ujišťovala se, že mluví o tom samém čaroději. Dívka okamžitě přikývla. "Přesně ten. Ačkoli se teda ukázalo, že on to myslel spíš jako přátelskou schůzku." pokrčila rameny, přičemž Skyler vyprskla smíchy. "To ještě nějaký kluk dělá?" utahovala si z blondýnky, jež byla rudá studem. "Očividně jo a já to špatně pochopila. Každopádně mu jsem prý sympatická a chce mě poznat." uculila se spokojeně. Heather nepochybovala, že tohle lichotilo jejímu egu. Přesto se poněkud nejistě ohlédla na Sky, jež jí věnovala zadumaný pohled. Oběma na tom něco nehrálo. Muselo za tím být něco víc.

Zanechala blondýnku s černovláskou v kupé, přičemž se modlila, aby nic nepododpálily. Procházela vlakem ne z důvodu, aby udržovala pořádek, ale proto, aby našla Primuse. Potřebovala se s Dillonem domluvit na večerní hlídce, přestože z toho neměla moc velkou radost. Nechtěla zanedbávat své povinnosti. Prošla spojem mezi vagóny, obešla toalety a zahnula za roh. V celém vagónu byl šílený hluk, ale ona se tím nezabývala. Přesto, jak si jí studenti všímali, řev utichl a nahradila jej klidná konverzace. Heather nebyla naivní. Věděla, že to dělali jen ze strachu z postihu, a že jakmile přejde do dalšího vagónu, křik se obnoví. Znovu zahnula za roh, ale scéna, jež se tam odehrávala, jí donutila zacouvat zpět. Zády se opřela o dveře jednoho poloprázdného kupé, ruku si přikládajíc na divoce tlučící srdce. Právě odhalila nepochybně velice cenné tajemství. Když se nad tím tak zamyslela, dávalo to smysl. Jako kdyby kousky puzzle zapadly do sebe. Se smíchem nad tím pokroutila hlavou, opatrně nakukujíc za roh, zda už je cesta volná.

_______________________________________

Co tam ta Heather mohla asi tak vidět? 🤔💞

💋🤗💖

Heather Potterová: V pozadíKde žijí příběhy. Začni objevovat