"Heather..." "Ne, mami. Nechci o tom mluvit." mávla dívka rukou. "Prosím." dodala příjemnějším tónem, načež si nandala stříbrnomodré náušnice. Žena jí kolem krku připnula řetízek s ladícím přívěskem, načež jí láskyplně objala zezadu. "Moje krásná havraspárka." zašeptala jí od ucha, než se od ní odtáhla, míříc ven z pokoje. U dveří se zastavila, kontrolujíc si svou jedinou dceru, jež hleděla na zrcadlo. Zatímco se Lily Potterová starostlivě dívala na Heather, ona si ji mezitím prohlédla v odraze. Co se týkalo vínové barvy, nikdy proti ní zrzka nic neměla. S ohnivými vlasy její matky se však poměrně tloukla. Zatímco šaty Lily sahaly těsně pod kolena, Heather měla šaty až na zem. Oboje nenavrhoval nikdo jiný, než Samantha. "Uprav si tu mašli." vytrhla zrzka svou matku z myšlenek a přes rameno se na ní ohlédla. Žena jí věnovala poslední úsměv, než opustila její pokoj.
"Nesmíš se na Jamese zlobit. Jen pro tebe chce..." "To nejlepší." skočila své kmotře do řeči Heather, když společně stály v prostorách ministerstva, čekajíc na zahájení Vánočního večírku ministerstva kouzel. "Přesně to říkal i Blaise." přitakala tiše. "Tohle mi budeš muset vysvětlit." zamračila se Eleanor. "Říkal, že rodiče pro své děti chtějí jen to nejlepší, a že to on v jejich očích nikdy nebude. A měl pravdu. Tohle je konec." povzdychla si. "Táta to nikdy nepochopí." Eleanor zavrtěla hlavou, berouc dívčinu tvář do svých dlaní. "Miluje tě a vždycky bude hledat způsob, jak tě udělat šťastnou a jak ti zajistit bezpečí." "Táta už jinej prostě nebude." "Kdo říká, že mluvím o Jamesovi?" pokrčila rameny Eleanor. Heather nestačila zírat. "Smrtijed nebo ne, chce to samé, co já. To nejlepší pro mnou kmotřenku. Moje požehnání máš." políbila ji na čelo, palcem jí předjíždějíc po líčku.
"Obávám se, že tě čeká těžká jedna z nejtěžších voleb, Heather." "Nikdy se s tím nesmíří, že ne?" Starší čarodějka si povzdychla. "Lily možná." zauvažovala. "Ale nikdy mu nebude věřit. James... James je prostě James." zahleděla se do čokoládových očí. "Někdo se myslí, že volba mezi rodinou a láskou je snadná. Přitom je to ale to nejtěžší, co za celý svůj život budeš muset udělat." Věděla to. Mluvila z vlastní zkušenosti. Když sledovala, jak se od ní Heather vzdaluje, zabolelo ji u srdce. Zrzavá dívka se v modrých rozevlátých šatech zdála neskutečně křehká. Jako kdyby stačil sebemenší tlak a roztříštila se na tisíce drobných kousků. Eleanor však věděla, že se v ní skrývá mnohem víc. Zatímco sama si zvolila lásku, obávala se, že Heather udělá opačné rozhodnutí jen proto, aby nezklamala. Protože právě zklamání své rodiny se bála nejvíce.
Havraspárka se postavila mezi své rodiče, přičemž ji Lily okamžitě vzala za ruku. "Bude tu i několik zástupců mudlů." šeptla ke své dceři. Toho si Heather byla vědoma. Skyler jí ráno poslala dopis se zprávou, že se večer uvidí. Bylo to snad poprvé, co zrzka na svou kamarádku neměla náladu. Dokonce se netěšila ani na Archieho a Bridgit. I kdyby se tam toho večera ukázala Hope se svým manželem, nezlepšilo by to její mizernou náladu. Stále byla rozhozená ze scény, jež předvedl její otec nejen před sídlem Blaisovi rodiny, ale i následně doma. Chápala, že se zlobí, že tam šla za jeho zády. Jenže ona neměla na výběr. Nikdy by ji nepustil. Byla to pitomá náhoda. James měl toho večera být na úplně jiné akci. Kdyby tam nebyl, nemuselo to tak zvrtnout. Jenže on tam byl.
ČTEŠ
Heather Potterová: V pozadí
FanfictionUpozornění! Příběh je doplňkem k sérii Cizinka a Dcera cizinky (hrozí nepochopení některých událostí či souvislostí). Heather Potterová. Dívka, jíž nebylo souzeno se narodit. Je zvláštní toto říct o živé bytosti, ale je to tak. Než činy Eleanor Lupi...