Klepání na okenní tabuli donutilo zrzavou dívku odtrhnout se od své skříně a otevřít sově, jež patřila jendomu z mladších párů Weasleyových. Nedočkavě si od sovičky převzala dopis a nabídla jí nějaký ten pamlsek. S psaním v ruce se posadila na svou postel a dala se do čtení.
Milá Heather,
Všichni se máme dobře. Co se týče naší maličké, je to naprostý andílek. S jejím otcem je to už horší. Jestli se ještě někdy vrátím od mamky a najdu celou kuchyň od nějakého slizu, přísahám, že tentokrát ho nevyhodím z ložnice do obýváku na gauč, ale že ho letaxem pošlu rovnou do Doupěte.
Dívka se téměř dusila smíchy. Nepochybovala, že by Molly svému synovi dala co proto. Zvláště, kdyby ho jeho mladinká žena už nechtěla zpět. Dokonce si myslela, že by bývala navrhla, aby se Hope i s malou přestěhovala k ní a Arthurovi a Freda by vyšoupla za dveře.
A čtvrtý člen rodiny si užívá rozmazlování v podobě všelijakých dobrůtek. Pokud po tomto těhotenství nenaberu alespoň deset kilo, tak už nikdy... Ačkoli se obávám, že se to mrně narodí buď jako rampouch nebo alespoň s čepicí, šálou, rukavicemi a možná i v zimní kombinéze. Tolik nanuků jsem snad nesnědla za celý život!
A co se tvých obav týče... Nemyslím si, že k nim máš důvod. Možná patrona nedokážeš vyvolat teď, ale jednou to zvládneš. Nepotřebuji nahlédnout do tvé budoucnosti abych dokázala odhadnout, v čem je problém. Pokud opravdu chceš mou radu, jednu bych pro tebe měla. Přestaň se snažit udělat všechny šťastné. Jediné, čeho si svou snahou dosáhla je, že jsi se cítila jako dvě různé osoby, nemám pravdu? Zatímco si něco dělala na pokyn první části, druhá křičela, ať toho okamžitě necháš. A co si udělala? Poslechla.
Vykulené oči prozrazivaly, že obsah dopisu dívku šokoval. Viděla, že jsem byla u Blaise? Proběhlo jí hlavou. Ani by ji to nepřekvapilo.
Někdy stačí málo k tomu, aby všechno bylo tak, jak má. Chvíle, kdy se ty dvě části spojí v jednu, bude tou, kdy tu mlhovou potvoru vyvoláš.
Teď jen zavři oči a dýchej. Prostě dýchej, Heather. A nezapomínej, že ať se rozhodneš pro kohokoli, já budu stát za tebou. Jako vždy.
S láskou,
Hope.Slova. Zdají se tak jednoduchá. Po přečtení dopisu nebyla však zrzavá dívka schopná vzpomenou si ani na jedno jediné. A pokud jí už nějaké přišlo na mysl, nedokázalo vyjádřit to, co cítila. Hope věděla o všem. Absolutně o všem. Jako vždy. Zrzavé Havraspárce už začínalo lézt na nervy, že její kmotra a Hope vědí o jejím životě kolikrát více, než ona sama.
Neměla však moc času nad tím přemýšlet. Vrátila se ke skříni, aby si konečně vybrala vhodné šaty. Poněkud nepřítomně sáhla po tmavě modrých krajkovaných, jež odhalovaly ramena. Jejich délka dosahovala dívce až pod kolena. Zapnout jí je pomohla Skyler, která jí už nějakou tu chvíli zpět zapletla vlasy do copů, které následně propletla a upevnila v elegantní drdol. Než zrzka stačila odejít, upravila jí pocuchanou ofinu. "Potřebuješ ji zkrátit." usmála se. Byla to pravda. Ještě nějaký ten centimetr a už by dívce skutečně bránila ve výhledu.
"Bridgit na tebe bude čekat před věží?" Dívka zavrtěla hlavou. "Tam na mě má čekat Dillon." Skyler zavrtěla hlavou. "Pořád si myslím, že..." "To není ten pravý. Já vím, Sky. A vážím si tvých rad jen... Co když to přeci jen ten pravý je a já ho nechám odejít?" strachovala se. "Potom se vrátí. Možná ne hned, ale až přijde ten správný čas. Dívka si povzdychla. Správný čas... Tak trochu se obávala, aby nepřišel, až jí bude šedesát a více let. Osud měl zvláštní smysl pro humor a jí nezbývalo nic jiného než doufat, že k ní nebude příliš krutý.
ČTEŠ
Heather Potterová: V pozadí
Fiksi PenggemarUpozornění! Příběh je doplňkem k sérii Cizinka a Dcera cizinky (hrozí nepochopení některých událostí či souvislostí). Heather Potterová. Dívka, jíž nebylo souzeno se narodit. Je zvláštní toto říct o živé bytosti, ale je to tak. Než činy Eleanor Lupi...