Kapitola 69: Už to není jako dřív

394 48 2
                                    

Dveře jako na potvoru zavrzaly. Zrzka sevřela nervózně spodní ret mezi zuby, potichu vklouzávajíc do pokoje. "Ani se nemusíš snažit." Leknutím přibouchla dveře až příliš hlasitě. Rukou se chytila za srdce a prudce se nadechla, načež se obrátila na svou spolubydlící. Tmu okamžitě zahnalo jasné světlo. Zrzka musela okamžik přimhouřit oči. Když si přivykla, narovnala se, připravená čelit brunetčině chladným očím. "Kde si byla?" zeptala se Alexis, z jejíhož hlasu téměř odkapával jed. "Je to její věc," zívnula Skyler, jež seděla ve své posteli, snažíc se rozmrkat únavu. Heather se sehnula k bílé kouli chlupů, jež se jí otírala o nohu. Vzala Charlotte do náruče a položila ji na svou postel. Stáhnula ze sebe slabou bundu a následně i svetr, tílko a džíny. Pouze ve spodním prádle zamířila do koupelny. "Na něco jsem se tě ptala!" křikla za zrzkou Alexis. To už se však dveře zavřely. Následovala cvaknutí zámku a zvuk vody dopadající na podlahu sprchového koutu.

Do ložnice se vrátila zabalena v šedém, huňatém županu. Alexis seděla na své posteli s rukama překříženýma na hrudi. Skyler se přesunula ze své postele na tu, jež patřila zrzce. "Co to je?" zeptala se Heather, když si všimla pergamenu v dívčině ruce. "To ti přinesla ta děsivá sova. Taky mě hryzla," vyšpulila spodní ret. "Říkala jsem ti, že nemá rád cizí lidi," připomněla ji. "Ten pták nemá rád nikoho," odporovala jí Sky. "Mě Geral rád má," vyplázla na ní Heather jazyk, přebírajíc si od ní vzkaz od Blaise. "Tak kde si byla?" Primus s povzdechem pohlédla na dívku, jež jí byla kdysi velmi blízká. Už to však nebylo jako dřív. "Venku," usmála se, "stejně jako ty." Brunetka se narovnala. "Nebyla jsem venku," zamračila se. "Potkali jsme se na jedné z chodeb," objasnila Heather. "To, že si mě neviděla totiž ještě neznamená, že já neviděla tebe," s tím mávnutím hůlky zhasnula všechna světla v pokoji, nechala Charlotte, aby se jí uvelebila u nohou a vyhledala ruku své černovlasé kamarádky, jež je nejprve přikryla, než si s dívkou propletla prsty.

Dělávaly to i dřív. Namačkaly se do jedné postele a jen tak tam spolu ležely. Pro Alexis to bývalo utrpení. Na takovou blízkost nebyla zvyklá. Nyní ji to však chybělo. Sice Heather nenáviděla za její úspěch a oblíbenost, ale i tak jí scházela. Byly kamarádky dlouhé roky. Vždy se jedna na druhou mohly spolehnout. Ona však zradila její důvěru. Nebylo pochyb, že kdyby se snažila, tak by se to ještě dalo urovnat. Věděla to. Heather už taková prostě byla. Nedokázala se na nikoho zlobit dlouho. Co se Alexis týkalo, nebyla na ní naštvaná. To už dávno pominulo. Byla však ublížená. Už k dívce necítila tu stejnou důvěru, jako dřív. O to víc se upnula právě na Skyler. Dívku, která nechtěla jen brát, ale byla ochotná i oplácet. Dával Heather kus sebe a nikdy za to nic nechtěla. Vždy tu byla pro ní. Od začátku až do konce. Přes všechny kotrmelce. Tisíckrát mohla být na zrzku naštvaná, ale nikdy ji neopustila. Na rozdíl od Alexis jí úspěch nezáviděla, ale přála. Byla totiž jeho součástí.

Heather Potterová: V pozadíKde žijí příběhy. Začni objevovat