Kapitola 43: Bratr Bystrozor

574 51 6
                                    

Sníh. Bílá pokrývka pokývala školní pozemky a stejně tak i celou cestu do kouzelnické vesničky. Tentokrát si zrzavá dívka nedělala naděje na to, že by mohla již navštívit svého Zmijozelského přítele. Toho dne nešla do Prasinek s Brit a Skyler. Černovláska s blondýnkou měly totiž rande. Zrzka se proto připojila ke kapitánovi týmu, jež z ní ani na moment nespustil oči. Holky jej totiž varovali, že poslední půl tok s oblibou mizí. Heather z toho byla lehce rozhozená. Tohle byla poslední příležitost vidět Blaise před Vánočními prázdninami. Očividně si musela počkat až na svatbu jeho matky.

A to byl další problém. Stále nevěděla, jak by to měla svým rodičům říct. Nejprve doufala, že by ji alespoň mamka mohla pochopit. Čím více nad tím přemýšlela, tím víc jí to přišlo nepravděpodobné. Neměla se Zmijozelem nijak zvlášť dobré zkušenosti. A její manžel jakbysmet. Aby alespoň jednoho z nich přemluvila, potřebovala spojence. Jenže koho? Když procházíte z výhradně Nebelvírské rodiny, je poněkud složitější najít někoho, kdo by se zastal Zmijozela. Ona byla jediná, kdo nenosil hrdě rudou barvu. Modrá jí beztak slušela víc.

"Heather!" dívka se zmateně ohlédla. Od vchodu ke Třem košťatům na ní mával černovlasý mladý kouzelník. Na nose mu seděly brýle, kolem krku měl omotanou rudou šálu, jež jako většina rodiny dostal od Molly k Vánocům. Zrzka překvapeně zamrkala. "Harry?" podivila se. Kapitána Havraspárského týmu nechala daleko za sebou. Objala svého staršího bratra. "Co tu děláš?" zajímala se. "Chtěl jsem vidět svoji sestřičku." mrknul na ni. Přimhouřila oči. Nevěřila mu. Harry možná uměl lhát. Když se mu člověk však pořádně zahleděl do očí, mohl v něm číst jako v otevřené knize. Chtělo to cvik. Heather jej však znala celý svůj život. Věděla o něm téměř vše. "A teď pravdu." požádala jej. "Nejsi Bystrozorka, Heather. Alespoň teda zatím." Nikdy jí nebudu. Tahle myšlenka jí samotnou překvapila. Rychle ji však zahnala.

Černovlásek ji poplácal po zádech, načež vešel do hostince. Jeho sestra jej se zavrčením následovala. Nemohla si nevšimnout, že její kamarádky už tam jsou. To ta rande asi nedopadla... Když přejela pohledem zbytek osazenstva, ztuhla. Tolik Bystrozorů... Bez kapky studu zamířila rovnou ke stolu, u nějž se nacházel nejen její bratr, ale i jeho kmotr a žena, jež nikdy nebyla její favoritkou. "Siriusi, Tonksová." oslovila Bystozory. "Tady je moje oblíbená Havraspárka!" poklepal si muž na klín. Zrzka se neubránila úsměvu. Připomnělo jí to časy, kdy mu seděla na klíně a poslouchala jeho vyprávění nejen o zážitcích z Bradavic, ale i z práce. Ty časy už byly pryč.

Zavrtěla hlavou. "Řekne mi někdo, co se tu děje?" požádala jej. Potlačila nutkání se ohlédnout. Čekala, kdy se za jejími zády objeví její otec a nejlepší kamarád jejího bratra. Doufala, že se to nestane. "Prověřujeme tu..." "Je to tajný." umlčel ženu s růžovými vlasy Harry. "Nemůžeme ti říct nic..." "Nic víc než to, že jde o obchod s jednorožčí krví." Sirius si vždycky zahrával s pravidly. Ani ji nepřekvapilo, že neví, co slovo tajný znamená. "A to vás tu je tolik?" zeptala se nechápavě. "Tolik? Čtyři ti přijde hodně?" Na bratrovu otázku přikývla. "Na poměry Prasinek rozhodně." "Heather, ministerstvo si myslí, že půjde o něco jako... Jak to tvá matka nazvala? Červí trh?" tipoval Sirius. "Nemyslíš černý trh?" zeptala se pobaveně Heather. "Přesně to myslím. Ale není to nic, čím by sis měla lámat tu svou pěknou hlavinku." "Hlavně by o tom vůbec neměla vědět. Neměla by ses jít radši učit?" nadhodil poněkud nevrle Harry. Dívka dotčeně zamrkala. "Jak myslíš." zvedla na znamení míru Heather, načež si šla přisednout ke svým kamarádkám.

"Já bych ho nejradši zabila." zavrčela naštvaně Heather, když se posadila. "A kam ho zakopeme?" dostalo se jí příliš nadšené reakce od blonďaté Nebelvírky. "Někam hluboko." navrhla Skyler, jež popíjela máslový ležák. "A asi i daleko, aby nás s tím nikdo nespojoval." usoudila zrzka. "Bystrozoři se ztrácí pořád, no ne? Možná by si toho nikdo ani nevšiml." Brit a Heather se zarazily. Obě byly sice ještě malé, když se Sirius téměř rok pohřešoval, ale živě si to pamatovaly. Zvláště pak Heather. Byl to její otec, kdo se jej vydal hledat. Společnost mu dělala i dívčina kmotra Eleanor. Během jednoho období jí ze života zmizeli hned tři lidé. Na takovou věc jen tak nezapomenete. Tohle Skyler ale nemohla vědět. Blondýnka se zrzkou si vyměnily nejistý pohled. Nikdy si nemohly být tak úplně jisté, že se jejich blízcí z každé akce vrátí živí.

_______________________________________

FanArt na Hope a Freda od KikyTiky 😁💖

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


FanArt na Hope a Freda od KikyTiky 😁💖

Moc si toho vážím, mimochem jsem viděla i ten druhý pod hvězdami! ⭐🌛💞

Její instagram: tiky_draw

Určitě se mrkněte 😉💞

(A kdyby se vám někomu chtělo, určitě budu ráda, když mi i vy pošlete nějaký svůj obrázek.) Instagram: MichaellkaB
#reklama 😂💞

💋🤗💖

Heather Potterová: V pozadíKde žijí příběhy. Začni objevovat