Kapitola 45: Někde běhá

530 54 4
                                    

"Nesnáším tyhle šaty." postěžovala si Skyler a znechuceně zatahala za jejich límec. Jednalo se o jednoduché tmavě modré šaty, jež měly košilové prvky. Sukně dosahovala dívce těsně nad kolena. Béžový přehoz neskutečně pelichal, což černovlásku vytáčelo snad ještě více. Nasoukat se do kabátu byl oříšek. " Do prd..." "Sky!" zasmála se vulgaritě své kamarádky Heather. "Já si zapomněla obléct nejprve punčocháče!" fňukla dívka. Zrzka by jí nejradši řekla, ať se na ně vykašle. Nechtěla však riskovat, že by se z její kamarádky stal rampouch.

Venku bylo pod nulou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Venku bylo pod nulou. V hradu už vládla vánoční nálada. Chodbami se ozývaly koledy, na několika místech viselo jmelí, ve společenských místnostech a Velké síni už stály vánoční stromky. Všude vonělo jehličí, horká čokoláda a pochutiny všech možných druhů. Heather nemohla uvěřit tomu, že to tak rychle uteklo. Nyní opouštěla hrad s kufrem v ruce a klecí své milované kočičky. Čekaly ji svátky v rodinném kruhu, jež čítal nespočet lidí. Nemohla tvrdit, že se netěšila. Momentálně však převládala nejistota. Pořád si nebyla jistá, jak se jí povede přemluvit rodiče, aby ji pustili na svatbu Blaisovi matky. Dokonce ji už napadlo, že by jim zalhala. Rychle to však zavrhla. Nebylo by to fér ani vůči nim, ani vůči Blaisovi.

V kupé se pohodlně uvelebila se Charlotte na klíně. Jakmile se kočička přestala vrtět, začala ji hladit. Skyler se věnovala svému koťátku, zatímco blonďatá Nebelvírka, jež jim držela místo, nechápavě vrtěla hlavou. "Kde si nechala Archieho?" zajímalo černovlásku. Blondýnka se ušklíbla. "Někde běhá." "Někde běhá?" podivila se Heather. Tohle byla velice stručná a nic neříkající odpověď. Nic na světě by ji nepřimělo věřit, že Brit neměla nejmenší tušení, kde se její dvojče nachází. Ti dva na sebe byli neskutečně fixováni. Vždycky věděli, kde nebo alespoň co ten druhý vyvádí.

"V poslední době je divnej." odfrkla si. "Furt čučí do blba, přitrouble se usmívá, neposlouchá mě, ale to není novinka..." konec věty sotva slyšitelně zamumlala. "Navíc pořád mizí. Když ho jdu v noci hledat, málokdy ho najdu." postěžovala si. Heather překvapeně naklonila hlavu na stranu, zatímco Skyler se pobaveně zasmála. "Tak to je jasný. Prostě zamiloval. Zeptej se Heather, ta o tom ví svoje." "Možná, že..." zarazila. "Počkej! Já nejsem zamilovaná!" založila si ruce na hrudi. Tím si vysloužila pobouřené zamňoukání. Charlotte se dožadovala pozornosti.

Zrzka se na své kamarádky zamračila. To blondýnku s černovláskou pobavilo ještě více. "Tak hele, vy chytračky. Nic vám do toho není." upozornila je. "Pravda." uznala Skyler neochotně. "Teď mě stejně víc zajímá, kdo mi krade bratra." přidala se k ní Brit. "A do toho vám taky nic není." uchechtla se Heather, ačkoli jí by to také zajímalo. Archie ji nepřišel jako ten typ, jež by jen tak sbalil kolemjdoucí dívku. Měl problém nějakou byť jen oslovit. Jeho kouzlu odolala jen málokterá. On byl však proti tomu jejich imunní. Když nad tím teď Heather přemýšlela, ať už ta neznámá byla kdokoli, byla si jistá, že si s ní bude rozumět. Pokud si dokázala získat Archieho, musela být úžasná.

_______________________________________

Vynasnažím se být na instagramu co nejvíce aktivní. Slibuji! 😁💞

Budu ráda, když mě tam podpoříte, ať už sledováním nebo nějakou pěknou zprávou 😊 ty vždy potěší 😉💞

💋🤗💖

Heather Potterová: V pozadíKde žijí příběhy. Začni objevovat