10.
Klec spadla
--------------------
Tony stál před zrcadle a dělal poslední úpravy svého vzhledu. Zapnul si poslední knoflíček u saka podíval se na hodinky a vyrazil k výtahu. Bylo akorát, nebude trvat dlouho a hosté začnou přicházet. Otevřeli se dveře výtahu. Stála tam Pepper. Měla na sobě roztomilé puntíkované šaty která jí odhalovala ramena. Vlasy vyčesané do vrchu, odhalovali její krk. Její dokonalý krk. "Sluší ti to." Bylo jediné co ze sebe dostal.
"Děkuji." Usmála se na něj a upravila si vlasy. Vystoupili až v nejvyšším patře věže. Vše bylo nachystané. Všichni připravení.
"Pane, hosté jsou tu." Oznámila mu Friday.
"Tak a jde se na to." Popotáhl si sako a zhluboka se nadechl. Pepper se postavila vedle něj a na chvíli se dotkla jeho ramene. Podíval se na ni. Věnovala mu jen malý úsměv na znamení, to zvládneme. Začali přicházet hosté. Od něj, jako od hostitele se čekalo příjemné přivítání. Zdálo se mu to nekonečné. Fronta s lidmi stále nekončila. Už z toho byl otrávený, ale stále se usmíval. Následoval proslov Pepper a dostalo se i na Tonyho proslov. Nebyl nadšený, ale co měl dělat. "Zdravím vás, přátelé. Jsem rád že jste dnes přišli. Chtěl bych vám poděkovat za dlouholetou spolupráci se Stark Industry. Jen díky vám jsme tak, kde jsme. Kdyby tohle viděl můj otec, věřím že by byl pyšný, na nás všechny. Protože jen společným úsilím dosáhneme velkých cílů. Tímto připíjím na nás všechny a na naši prosperitu." Nadzvedl skleničku se šampaňským a poté se napil. "Přeji vám příjemnou zábavu. Popřál jim a slezl z pódia. Začala hrát hudba a všude se rozezněl šum bavících se lidí. Posadil se do rohu k baru a objednal si u číšníka pití. Zanedlouho se vedle něj objevila Pepper.
"Mohlo mě to napadnout hned, že tě tu najdu." Tony se jen ušklíbl a vzal si od barmana skleničku s whisky "Ne že se hned opiješ." Zavrčela na něj.
"Večírky jsou od toho aby se člověk opil a pobavil." Vysvětloval jí. "Vzhledem k osazenstvu tohoto večírku, se můžu jenom opít. Zábava tady nehrozí."
"Docent Cold by si s tebou rád popovídal. Bylo by vhodné, aby si byl dostatečně střízlivý na komunikaci na úrovni." Zabručela a odešla.
ČTEŠ
Avengers - Doba temna
FanfictionBoj mezi Stevem a Tonym končí vyhnanstvím poloviny týmu Avengers. Black Widow se jim snaží pomoct utéct. Vše ještě zkomplikuje útok na Visona. Romanogers, Clintasha a Brutasha (jen vzpomínky), Pepperony (vedlejší dějová linka) Časová osa: ...