52.
Chci pryč
--------------------
Rhodey si po rozhovoru s Natashou domluvil rande s Valkýrou v centrále Avengers. Pravda byla že nebylo co schovávat. Ona o tom věděla a na Bruce natrefit bylo zhola nemožné. Byl zabraný do svých výzkumů, že kolikrát i několik dní nevycházal. Vlastně ani nevěděl pořádně jak to mezi sebou mají. Co ale věděl, byla jeho náklonnost k ní. A tu už dlouho k nikomu necítil. Byl to vlk samotář. Ten co je s Iron manem. Nikdy nikdo neřekl, že to je plukovník Rhodes. Občas ho to štvalo, na druhou stranu mu to dávalo aspoň trochu svobody, kterou Tony neměl a on po ní rozhodně netoužil. Stát se ikonou novin a časopisů, dávat rozhovory. Jen při té představě se celý naježil. Vyhovovalo mu být tichý Avenger, ten vzadu.
Jeho poslední přítelkyně ho opustila už před lety, protože pro něj byla práce víc než ona. Na jednu stranu ji chápal, ale na druhou nemůže být s někým kdo nechápe jeho. Valkýra byla jiná. Také to byla bojovnice a možná proto k ní měl větší náklonnost než k jiným ženám. Měl pocit že chápe jeho oddanost, i když podle toho co slyšel už dávno ze stezky počestnosti sešla. Ale to je život, zavede tě někam kde to ani nečekáš. A stane se to co se stát má. Byl to osud, co jejich cesty svedl dohromady. Konečně se cítil někým chápaný a vnímaný, ale možná to bylo také proto že nebyla práce a jediná jeho nynější zábava bylo navštěvovat ji a pomáhat jí. Pravda je že za normálních okolností by tolik času na žádnou ženu neměl.
Dnes ji pozval na oběd. Vařil sám. Za roky co bydlel jako samostatná jednotka to byla nezbytnost, naučit se vařit. Nebyl sice žádný Gordon Ramsay ale jíst se to dalo. Jeho lasagne dokonce pochválil i sám Tony a ten má rozmazlený jazýček. O to větší to byla poklona, že jeho vytříbený jazýček ochutnal všechna jídla přímo u kultury jejich zrodu. Rozhlížel se po místnosti a hledal chybičky, muselo to být dokonalé. Ani nevěděl proč mu na tom tak záleželo. Puntičkář nikdy nebyl a ona se taky nezdála.
Na monitoru se mu rozsvítilo oznámení o vjezdu vozidla do areálu. Byl to Thor a s ním i jeho Valkýra. Byl tak nervózní a přitom to byla schůzka jako každá jiná. Nehodlal ji žádat o ruku nebo dělat nějaké velké kroky. Hned na začátku si řekli, že tomu dají volný průběh. Před zrcadlem si narovnal tričko a zkontroloval, jestli se někde neušpinil při vaření. Vše se zdálo v pořádku, rozhodl se jim tedy jít naproti do garáže.
Natasha seděla na posteli s notebookem na klíně. Své pátrání po Clintovi nevzdávala. Nemohla. Byl její rodina. První člověk kdo se tak k ní choval. Ne jako ke kusu masa. Jako k úplatnému vrahovi. Viděl v ní lidskou bytost a toho si bude nadosmrti nesmírně vážit. Otevřel jí nové možnosti a díky němu je tam kde je teď. Jako on tehdy vytáhl ze srabu ji, tak teď hodlá udělat ona to samé pro něj. Jen ho musí najít. Znala jeho slabiny, on si jich však byl vědom také, proto si na ně dával jistě velký pozor. Nehodlala se ale vzdát. Ona ho najde. I kdyby to mělo trvat roky.
ČTEŠ
Avengers - Doba temna
Fiksi PenggemarBoj mezi Stevem a Tonym končí vyhnanstvím poloviny týmu Avengers. Black Widow se jim snaží pomoct utéct. Vše ještě zkomplikuje útok na Visona. Romanogers, Clintasha a Brutasha (jen vzpomínky), Pepperony (vedlejší dějová linka) Časová osa: ...