44. Azyl

240 17 0
                                    

44.

Azyl

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Azyl

--------------------


Sedmnáctý den od lusknutí

"Tady Rocket vytvořil pár algoritmů, které se dokážou napíchnout na naše satelity. Zesílil jejich dosah a tak snad můžeme zachytit výboje energie." Stál před počítačem Bruce a vysvětloval ostatním co se jim povedlo.

"Snad?" Vytáhl si Rhodey to jediné slovíčko které ho na tom znepokojovalo. Dost to v jeho očích celou práci ponižovalo. Neměl pocit že to bude fungovat.

"No, vyzkoušený to není." Kývl hlavou a nadzvedl u toho obočí. Sám neměl tušení jestli to bude fungovat.

"A jak poznáte co je Thanos a co nějaké erupce ve vesmíru?" Napadlo Natashu, i když to asi byla hloupá otázka a oni to měli zvládnuté.

"Zanalyzovali jsme energii, která se uvolnila během lusknutí tady na zemi a hledáme podobné nebo stejné parametry." Vysvětloval dál Bruce.

"Pokud použije rukavici, měli by jsme to zjistit a najít ho." Dodal Rocket a otočil se k nim na židli.

"Takže nezbývá zase nic jiného, než čekat." Máchl rukama zklamaně Rhodey. 

"To sice ano, ale aspoň něco máme. Není už jedinou naší šancí spoléhat se na nějakou blondýnu, co se do dnes neozvala." Hájil je Bruce. 

"Nezlob se na mě, ale sám si řekl že to možná bude fungovat, to mě moc nepřesvědčilo." Bylo to už tak dlouho co byli bez informací. Neměli se jak pohnout z místa. Každého z nich to rozčilovalo. 

"Právě se s vámi snaží spojit Kapitán Marvel." Ozval se hlas UI a všechny vytrhl z rozhovoru. V každém z nich svitla naděje. Natasha se rozběhla k počítači do pracovny, aby na ně Marvel dlouho nečekala. 

Hovor přijala a před ní se objevil hologram jejich spojenkyně. "Zdravím vás." Pozdravila ji a další příchozí. 

"Už jsme se báli že se neozvete." Odpověděla jí s radostným úsměvem na rtech. 

"O Thanosovi bohužel žádné zprávy nemám. Jako by se po něm slehla zem. Na vaše přátele sem pár typů dostala, ale zatím nebyl ani jeden pravdivý. Zbývá mi jich ještě pár prozkoumat." Objasnila jim situaci okolo domluvených věcí. "Proč tedy volám. Při pátrání sem narazila na loď plnou civilistů. Tvrdí že jsou Asgarďané, že jejich země byla zničena při Ragnaroku a poté jejich král zabit Thanosem. Jmenoval se prý Thor. Tak sem si na vás vzpomněla, nejmenoval se tam tak jeden z vás?" Zamyšleně se na ně podívala. Po jejím boku se objevila tvář Valkýry.

"Bruci jsi to ty?" Radostně ho oslovila. Byla ráda že vidí známou tvář. Brucovi se také rozzářil úsměv na tváři, do chvíle, než si vzpomněl co se na lodi stalo.

Avengers - Doba temnaKde žijí příběhy. Začni objevovat