16.
Poslední mise
--------------------
"Něco ti řeknu, vůbec mi to neulehčuješ. Člověk se tady snaží, aby všechno fungovalo. Ale takhle to nejde. Řeknu ti uteč odtamtud, dokud je čas. A co uděláš ty? Samozřejmě že nic." Pochodoval nervózně po pokoji Clint. "Můj vlastní syn se mnou nemluví. Zkazil sem mu život. Prý kvůli mě všechno musel opustit. Jasně že musel. A je to moje vinna. Kdybych nešel s Kapitánem, je všechno jinak. Ale znáš mě, víš jak je pro mě těžký neudělat něco co cítím že je správné. Vlastně bych ti mě poděkovat. Jen díky tobě je mám všechny u sebe. Celou svoji rodinu." Opřel se o pelest postele. "Včera sem vběhla Lila. Možná si ji slyšela. Vím, měli jsme ji hlídat. Ani já bych nechtěl, aby mě v tomhle stavu viděla. Neuvěříš na co se mě zeptala. Jestli umřeš." Odmlčel se na chvíli a sklonil hlavu. "Moje malá dcerka si myslí že umřeš, není divu. Viděla ses v zrcadle? Si bledá jak stěna a do teď si neotevřela oči." Obešel postel a klekl si k ní. "Mohla by si mi dát aspoň malé znamení, že je otevřeš." Chytil ji za paže a zatřásl s ní. "Slyšíš." Zatřásl s ní ještě jednou a silněji. V tom se otevřeli dveře. Stál tam Steve.
"Promiň měl sem pocit že s někým mluvíš. Myslel sem že se probrala." Sklesle odvrátil pohled z postele. Clint ji pustil a sedl si na židli co stála vedle postele. Lokty se opřel o matraci a položil si obličej do dlaní.
"Snažil sem si povídat, ale očividně nemá zájem." Procedil mezi zuby.
"Neztrácej hlavu. Sám si říkal, že to nějakou chvíli potrvá než se probere." Díval se na něj s nadějí.
"Začínám nějak ztrácet víru." Stále svůj obličej nezvedal. "Nebylo by to poprvé, co Beowulf zabil, než posloužil."
"Tak dost, tyhle morbidní kecy si nech." Zvedl na něj hlas Steve.
"Kecy?" Podíval se na něj udiveně. Stevovi oči ale sklouzli na její obličej. Tak bledý. Čelo se jí lesklo od kapiček potu. "Máš ji rád, že." Nespouštěl z něj oči Clint.
"Je jako rodina. Vím že jí můžu věřit. Svěřil bych jí svůj život."
"A srdce?" Nenechal se odbít. Steve se začervenal a usmíval se. "Jen se nestyď, vím jaký to je být bezhlavě zabouchlej do Natashy Romanoffové."
"Počkej, vy dva?" Byl v šoku Steve.
"Už je to dávno. Takovýhle věci začínají nevinně." Uchechtl se Clint.
"Nevinně?" Stále tomu nemohl uvěřit.
"No za vás se to asi nenosilo, ale říká se tomu přátelská výpomoc." Steve nereagoval. "Nezávazný sex." Vysvětlil mu. "Jako zkušenější ti dám radu, nikdy to neskončí dobře. Jen u sexu to nikdy nezůstane." Upozorňoval ho.
ČTEŠ
Avengers - Doba temna
FanfictionBoj mezi Stevem a Tonym končí vyhnanstvím poloviny týmu Avengers. Black Widow se jim snaží pomoct utéct. Vše ještě zkomplikuje útok na Visona. Romanogers, Clintasha a Brutasha (jen vzpomínky), Pepperony (vedlejší dějová linka) Časová osa: ...