11. Klid před bouří

376 19 0
                                    

11.

Klid před bouří

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Klid před bouří

--------------------


Steve se procházel po laboratoři a rozhlížel se. Sledoval svého přítele, jak mu napíchli kanylu s kapačkou. A poté mu obvázal ruku. Nemohl uvěřit, že se to děje. Jeho kovová ruka byla pryč. Tak si to přál. Bucky hypnotizoval stázovou komoru pohledem. Nemohl tomu uvěřit. Sotva ho zachránil, už o něj zase přichází. Přistoupil k němu opatrně blíž. "Nemusíš to dělat." Snažil se ho z hloubky duše přesvědčit. Ale na hlase to nedal znát. 

"Nemůžu věřit sám sobě." Na chvíli se odmlčel. "Takže dokud nepřijdou na to, jak to ze mě dostat. Bude lepší, když budu tvrdě spát." Steve přikyvoval, ne že by souhlasil. "Pro všechny." Dodal ještě Bucky.

"Jsme připraveni." Ozval se mladík v bílém plášti za nimi. Bucky se zvedl a šel za ním. Steve jen stál, a pozoroval ho, jak zase odchází a nechává ho tam samotného. Bucky se ještě jednou otočil na Steva. 

"Sbohem příteli." Podával mu ruku, ale Steve se ani nehnul. 

"Neloučíme se, brzy budeš zpět." Ale ruku mu podal. Bucky se postavil do komory a čekal. Zatáhli se dvířka a komora jako by se uvnitř pokryla ledem. Bucky už se ani nepohnul. Ještě chvíli na něj zíral a potom odešel z laboratoře ven. Potřeboval vzduch. Zastavil se u okna a díval se ven. Na tu krajinu. Wakanda je krásná. Netrvalo dlouho a objevil se vedle něj T'Challa. Steve na něj jen pohlédl a potom ho zase obrátil k oknu. "Děkuju ti." Cítil smutek, ale zároveň vděčnost. Kdyby jeho nebylo. Byli by stále ztracení.

"Můj otec i tvůj přítel, oba jsou oběti." Pronesl vážným hlasem T'Challa. "Když můžu alespoň jednomu z nich pomoci najít klid." 

"Jestli zjistí že je tady, přijdou si pro něj." Otočil se vážně na svého nového přítele. Měl obavy, ale na druhou stranu cítil na tomto místě bezpečí. 

"Jen ať to zkusí." Ukončil jejich debatu a po chvíli odešel.


 Tony zastavil na parkovišti před budovou Shieldu a rychlým krokem mířil dovnitř. Byl naštvaný, cítil se jako by byl zase v situaci kdy se musel postavit Americovi. Ale když se zamyslel, zjistil, že v té situaci stále je. Stále stojí proti němu, jen zprostředkovaně. Natashu měl rád, vlastně byla jediná kdo mu z nich teď zbila. Ale pomoct jí nemohl, už nebylo jak. Sice na ni tehdy byl naštvaný a doufal, že jí to Shield osolí, ale ty pocity jsou pryč. Zamířil do výtahu. Jeho kroky směřovali za Furym do kanceláře. Za dveřmi byl slyšet poměrně hluk, asi debatovali. Ťukl na dveře a ani nečekal na odpověď a vešel dovnitř. Uvnitř už stále pěkná kupa lidí. Sharon Carter. Stevova obdivovatelka. Nejspíš bude na straně Romanoffové. Maria Hillová, ta musí být taky všude, kde je Fury. Jeho osobní ocásek, ale celkem sexy. Pousmál se lehce Tony.  Pak tam stálo pár další agentů, které sem v životě neviděl a Rhodey. Divím se mu že sem leze, má taky namále. Pomyslel si Tony, když po všech přejel svým pohledem. "Pane Starku, už na vás čekáme." Oslovil ho Fury a postavil se. 

Avengers - Doba temnaKde žijí příběhy. Začni objevovat