104.
Díra
--------------------
Ohlušující hudba, ve které převládaly zvuky elektrické kytary a bubnů. Hluboký hlas zpěváka to celé doplňoval o neuvěřitelný prožitek. Nejen že to dokonale korespondovalo s prostředím, kde se právě nacházel, přímo ho to ucelovalo.
Seděl na barové židličce a svým ostřížím okem pohlížel na parket, kde se vlnilo několik těl. Miloval to tady. Ne jen pro účel za kterým sem chodil ale i pro povyražení, které bylo součástí tohoto místa. Vše co bylo součástí jeho nynějšího života mohl najít na tomto jednom místě. Bolest, vztek, alkohol a nezávazný sex.
Jeho zrak zrovna spočíval na jedné z dívek, jejíž vlnící se boky ho neskutečně přitahovaly. Odhalené ploché břicho, jako by ho volalo k ní. Potom se k němu otočila zády a jeho pohled spočinul na zadku. Pevný a kulatý.
Nikdy se jim nedíval do očí. Bál se, že v nich uvidí Lauru. A vyčte mu vše, čím se stal. Když zmizela i s dětmi, měl jediný cíl, pomstít se celému světu. Těm co si zasloužili zmizet a přesto byli stále mezi námi. Víc nechtěl, ovšem jeho mise potřebovala finance. A ty žalostně docházely, při jeho častém cestování.
A jak jinak líp si vydělat a vybít svůj vztek? Prostě vlézl do ringu bez pravidel a věřil v to, že vyhraje. Strach neměl, svůj život dávno zahodil a nezabýval se svou tělesnou stránkou. Jel na autopilota. Když potřeboval jíst, jedl. Spát, spal. Když přišla deprese, napil se alkoholu, pokud to bylo nedostačující prostě si vyhlídl nějakou povolnou holku a rozdal si to s ní.
Chvilkový pocit slasti a uspokojení z něj setřásl všechno co ho tížilo. Jako by to všechno vpil do ní a zanechal svou tíhu na jejích bedrech. Byl to tunel, který neměl světlo na konci. Prostě jen nekonečná temnota ve které se utápěl. Ale volba to byla jeho. Kdyby se chtěl změnit, byl si více než jistý Natashinou ochotou mu pomoct.
Dnes jako obvykle seděl na baru a popíjel whiskey. Pití, které pil při nejtěžším stavu svých démonů. Zžírali ho za živa. Byly to dny, kdy na něj dolehlo vše, i jeho nynější činy a litoval jich. Nechtěl, ale dělo se to. V ringu složil dva nováčky a jednoho pokročilejšího protivníka. Ani jeden mu nesahal po kotníky. Byly to snadné peníze. Ovšem ani to mu nepomohlo. Možná toužil po pořádné ráně do hlavy aby na chvíli na všechno zapomněl.
Odnesl si jen několik pohmožděnin, rozražené obočí a nateklou tvář. Do zítra si jistě ještě pořádně zbarví. Papíroví sáček plný bankovek stál před ním na baru a on ho hypnotizoval. Další přísun hotovosti na jeho mstivou cestu. Ovšem ani to ho neuklidnilo. Alkohol pomalu otupoval jeho smysly. Bolest už nějakou dobu necítil, dokonce i tanečnice, která se zdála zaujatá jeho osobou už byla jeho smysl vnímání. Jen seděl a pil.
ČTEŠ
Avengers - Doba temna
FanfictionBoj mezi Stevem a Tonym končí vyhnanstvím poloviny týmu Avengers. Black Widow se jim snaží pomoct utéct. Vše ještě zkomplikuje útok na Visona. Romanogers, Clintasha a Brutasha (jen vzpomínky), Pepperony (vedlejší dějová linka) Časová osa: ...