47. Pomsta*

294 13 2
                                    

47.

Pomsta

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pomsta

--------------------


"Strávil hodně času pokusy mě zdokonalit." Vyprávěla Nebula a přitom myslela na něj a na jeho zrůdné chování k ní. Nikdy mu nebyla dost dobrá. Její sestra byla vždycky lepší, proto ji měl raději. "A když pracoval, mluvil o svém velkém plánu." Vzpomínala na ty časy. Ježili se jí z toho chlupy snad po celém těle. "I jako rozložená sem ho chtěla potěšit a ptala se, kam poletíme až bude ten plán dokonán." Ze sebe samotné jí bylo zle, když si vzpomněla co všechno pro něj byla ochotná udělat a co udělala. Potom jako by se probrala ze snění. "Jeho odpověď byla vždy stejná..." Přešla ke stolu a opřela se o něj. "do Zahrady." Dodala s výdechem.

"Roztomilé." Povytáhl Rhodey obočí nad zkutečností co se teď dozvěděli. "Tak Thanos myslel na důchod." Zažertoval.

"Takže kde je?" Nervózně začal Steve obcházet stůl a jeho otázka mířila k Rocketovi, který stál na stole s holografickým zařízením.

"Když Thanos lusknul prstama, země se stala ohniskem výboje nechutně kosmických rozměrů." Všichni si prohlíželi obraz Země ve chvíli lusknutí a energii, která poté ze Země sálala do vesmíru. "Nic podobnýho nikdo jak živ neviděl." Dodal Rocket. "Až do před včerejška." Použil ovladač, který držel v ruce a obraz přepl a přiblížil až k jedné z planet. "Tady na tý planetě." A naskytl se jim stejný jev jako se stal na Zemi.

"Thano je tam." Byla naprosto přesvědčená Nebula.

Natasha se naklonila k hologramu a zadívala se. "Znovu použil kameny." Nemohla uvěřit svým očím. Co provedl tentokrát?

"Tak moment jo, je proti nám jaksi ve výhodě, víme." Vložil se do toho Bruce, který před chvílí přišel od Tonyho.

"Jestli má pořád ty kameny..." Zamyslel se Rhodey.

"Tak mu je vezmeme." Nepárala se s tím Marvel. Nehodlala to nijak komplikovat. Byla rozhodnutá to udělat s nimi či bez nich. Už dál čekat nechtěla. Pokývala souhlasně hlavou. "A přivoláme všechny zpátky."

"Jako jen tak?" Nedokázal si představit Bruce. Po porážce si nedokázal představit že ho tentokrát porazí, i když ona měla nejspíš síly za ně všechny.

"Jo, jen tak." Souhlasil Steve a neměl ani jednu námitku a tento prostý plán. Byla to jejich možnost, museli to zkusit. I kdyby je to stálo život.

"I kdyby existoval jen malá šance že to můžeme zvrátit, tak to musíme zkusit kvůli všem, kteří tu teď nejsou." Pronesla odhodlaně Natasha. Byla smířená s tím že by mohla umřít, hlavní bylo to zkusit a nezklamat samu sebe. Nikdy by si to neodpustila, kdyby promrhala příležitost.

Avengers - Doba temnaKde žijí příběhy. Začni objevovat