21. Tajemství

351 20 3
                                    

21.

Tajemství

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tajemství

--------------------


Steve s Nat vešli rychlým krokem do bytu. Po cestě domů se ani neotáčeli. "No tak, klid. Třeba nic netuší." Snažila se ho uklidnit.

"Tenhle ksicht ukazovali v každé televizi. Proč sem byl tak naivní a myslel si, že když si změním jméno a nechám narůst vousy, že mě nikdo nepozná." Nervózně přecházel z jedné strany místnosti na druhou.

"Pokud je naše krytí v tahu, okamžitě se sebereme, ale zatím nic nevíš. Dokud si nebudu stoprocentně jistá, nikam nepůjdu." Okřikla ho a posadila se do křesla. Opřela hlavu o opěradlo, vypadala unaveně. Steve se trochu uklidnil a šel si do kuchyně pro lékárničku.  Natočil si sklenici vody a posadil se na gauč naproti Nat. Sklenici jí také podal, aby se mohla napít. Ta ji s úsměvem přijala. 

"A teď si sundej kalhoty." Nat na něj zůstala nevěřícně koukat.

"Ty na to jdeš ale zhurta." Začala se smát. "Myslím, že dneska nemám náladu." Položila sklenici na stůl. Steve se začervenal.

"Vtipná za každé situace, že." Lehce zakroutil hlavou s úsměvem.

"Přece by ses pořád nemračil." Vzpřímila se a poposedla si na kraj křesla. Naklonila se ke Stevovi a políbila ho. Potom vstala a rozepla si punt od gatí. Ty nechala spadnout až ke kolenům a znova se posadila. Nohy potom natáhla před Stevova kolena. Stáhl jí nohavice a gatě položil vedle sebe. Vytáhl z lékárničky dezimfekci a nastříkal ji na zraněnou holeň. 

"Měla sis to nechat ošetřit od zdravotníků." Káral ji. 

"Měli své práce dost. Navíc, je to jen škrábnutí." 

"Můžeš tam mít střepy. Já to nepoznám." Utíral jí zakrvácenou nohu mokrou žíňkou a čekal až trošku zapůsobí dezinfekce. 

"Měla sem v těle už horší věci a jsem tady." 

"To na věci nic nemění." Otřel jí zraněné místo a vytáhl hojivou mast. Potřel tenkou vrstvou ránu a přiložil gázu, kterou přelepil látkovou náplastí. Položila nohy dolů a postavila se, aby se mohla posadit Stevovi na klín. Objala ho kolem ramen a hlavou se opřela o jeho čelo. Steve ji taky ovinul pažemi a pevně přitiskl. 

"Nemám strach že nás najdou. Když jsem s tebou, nemám z ničeho strach." Zašeptala mu do ucha. Steve se jen lehce usmál. "To byli moje oblíbený kalhoty." Prolomila ticho.

"Myslíš, že ta krev nepůjde dolů?" 

"Krev není problém, ale ta díra. Záplata by asi vypadala blbě." 

Avengers - Doba temnaKde žijí příběhy. Začni objevovat