71. Tvá blízkost je ten největší dar

275 19 6
                                    

71.

Tvá blízkost je ten největší dar

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tvá blízkost je ten největší dar

_____________________

"Je tady pěknej bordel." Sebral Tony ze země tričko, které se ta povalovalo a nespokojeně brblal. Ne že on by byl jiný, jeho pořádnost nebyla nijak závratná, pokud se nejednalo o dílnu. Prohlídl si ho, nejdřív si myslel že je Rhodeyho, ale nepoznával ho. Chtěl udělat krok k pohovce, aby ho přes ni hodil, ale v tu chvíli z poza opěradla vykoukly dvě vyděšené hlavy. Až když ten krok udělal, došlo mu že se Natasha halí v županu a Steve se schovává za ní. Okamžitě odvrátil zrak a otočil se zády. "Bože!" Zvolal zakryl si rukou oči. "Dejte si na dveře ponožku." Kroutil hlavou. Tohle nebyla věc, kterou by rád viděl. I když jako historka by se to dobře vyprávělo, že přistihl Kapitána s kalhoty u kolen a ženskou na klíně. Stále to nebylo to, co by chtěl vidět. Nahý ženský rád omrkl, ale Kapitánův holej zadek zrovna nebyl jeho šálek kávy.

"Co tady děláš?" Pronesla překvapeně a o trochu víc vyděšeně než chtěla Natasha. Pevně si uvazovala župan kolem těla, aby nebylo téměř nic vidět a slezla ze Steva.

"Ahoj, vám taky hezký svátky." Zavtipkoval stále otočený zády k nim s dlaní přitlačenou na očích. Bál se co uvidí, když ji sundá.

"Neměl bys být s Pepper?" Pokračovala v otázkách a natáhla se na opěrku pohovky pro Stevovo tričko, který si právě rychle oblékal kalhoty.

"Přijel jsem pro dárky." Objasnil jí účel své návštěvy. "Doma by je vyčmuchala." Pokračoval. Pepper měla vždy radar na dárky, které před ní schovávat. Proto měl problém před ní cokoli utajit. Když se odstěhovali, bylo tohle jako dokonalé místo. Už sem nejezdila a proto nebylo možné aby je tady našla.

"Už můžeš." Pobídla ho, když Steve seděl oblečený na pohovce s výrazem přistiženého puberťáka rodiči. Tony tedy stáhl svou ruku a otočil se. Nejdříve opatrně, jen pro svou jistotu. Když viděl, že jsou oba oblečení a dost daleko od sebe, vydal se směrem, kde je schovával.

"Dejte mi pár minut. Pak můžete pokračovat." Pousmál se a zalezl do jedné z komor za kuchyní a vytáhl tašku. "A mimochodem, tyhle věci si dělejte v ložnici, až se odstěhujete, nebo umřete nechám ji spálit. Ten koberec teď budeme muset nechat vysvětit." Poukázal na místo, kde ještě před chvíli oba dva leželi. Natasha se jen pousmála nad jeho poznámkou. Steve se ale nesmál. Stále byl zamlklý a doslova přistižený při činu. Vykolejilo ho to víc, než by si dokázal kdy přiznat. "Tady někoho načapali poprvé." Šeptl k Natashe s pobaveným výrazem. Ta jen zakroutila hlavou s mírným úsměvem. Vlastně jí to tolik ani nevadilo, jen byla překvapená a zaskočená. Jistě že to nebylo příjemné, ale tragédie to taky nebyla. Kolikrát Tonyho přistihla v podobných, někdy i horších situacích. Bral to s humorem a tak to má být.

Avengers - Doba temnaKde žijí příběhy. Začni objevovat