9. Je to složité

406 21 0
                                    

9.

Je to složité

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Je to složité

--------------------


Steve přecházel nervózně po místnosti. Bál se že to nestihnou, nebo hůř, že ho v tom Tony nechá. Ale proč by to dělal. Taková příležitost, jistě po ní toužil. Všechny poslal pryč. Doufal že je po cestě nechytnou. Musel to udělat. Byla to jediná šance jak ji zachránit. Přistoupil k ní. Možná ji viděl naposledy. Nepřipouštěl že by zemřela, to nikdy. Spíš nedoufal že bude mít povolené návštěvy ve vězení. Políbil její ruku. Byla studená. Zaleskli se mu oči. Ona měla vždycky studené ruce. Když si vzpomněl, jak ho vždycky zlobila a strkala mu ty dva rampouchy pod tričko a on před ní utíkal. Tehdy ji měl chuť zabít. Na rtech se mu objevil malý úsměv. Jednou rukou stále držel její ruku a druhou ji pohladil po zrzavých vlasech. Sice byly zpocené a neupravené, ale naprosto přesně si vybavoval jejich jemnou vůni vanilky. Naklonil se k jejím rtům a políbil ji na ně. Hlavu nezvedal, zůstal opřený o její tvář. Poslouchal jak dýchá. Uklidňovalo ho to. Naposled byla vzhůru v noci, když mluvila s Clintem. Od té doby se neprobrala. "Promiň mi to. Tak dlouho sem váhal, až sem o tebe přišel." Šeptal jí do ucha. "Přísahám, že pokud budu mít možnost, chytnu ji, a už nikdy se tě nevzdám." Sliboval jí a stále ji hladil po vlasech. Najednou se ozvala rána a rozvalili se dveře. Je to tady, pomyslel si. Do domu vstoupil War Mashine. Ovšem k jeho překvapení, nikdo další. 

"Jsou ostatní v bezpečí?" Přišel ke Stevovi blíž a sundal masku z obličeje.

"Ano, už by měli být dost daleko." Odpověděl mu. 

"Nevypadá dobře." Pronesl nervózně. "Oblek ji udrží na živu." Navlékl Nat na ruku náramek, a ten během chvíle pokryl její tělo oblekem.  "Budeš muset zmizet Rogersi, rozumíš. Přijdou další a pokud tě tady najdou, bude zle." Osvětlil mu Rhodey.

"Ale..." Chtěl něco říct, ale nedovolil mu to. 

"Seber se a běž." Strčil do něj a zaklapl si masku zpět. Steve byl v šoku, ale po chvíli se probral rozběhl se ven z domu. Jeho ranní tréninky běhu mu nyní byli přínosem. 

Oblek s Nat se pomalu zvedl ze stolu a následoval až ven War Mashina. Zastavili se před domem a čekali na příjezd zásahové jednotky shieldu. Netrvalo dlouho a auto zastavilo kousek od nich. Před Rhodeym se seřadila celá skupina v pozoru. "Scan neukázal žádné známky života. Dům by měl být prázdný. A mějte se na pozoru. Mohou se skrývat. Pokud ano najděte je. Pokud tu nejsou, tak ten dům obraťte vzhůru nohama a zjistěte mi kde jsou." Nakázal jim zuřivým hlasem a jednotka se rozběhla na průzkum. 

Trvalo to téměř dvě hodiny, než zase jednoho z nich spatřil. "Pane." Oslovil ho velitel jednotky. 

"Mluvte, co jste zjistili." 

Avengers - Doba temnaKde žijí příběhy. Začni objevovat