28. Rozhodnutí

364 16 3
                                    

28.

Rozhodnutí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Rozhodnutí

--------------------

Steve nervózně přecházel po pokoji z jedné strany na druhou. byl z židle, na které v noci spal celý rozlámaný. Snažil se protáhnout si záda. Zakroužil rameny a zacvičil si s krkem. Začínal být trošku nervózní. Už spala přes dvanáct hodin. Když to porovnal s jejími normálními spacími návyky, pět hodin denně. Byl to nezvyk. Sestřičky, které ji chodili kontrolovat říkali že je vše v pořádku. Že se jen prostě potřebuje pořádně vyspat. "Nevím co mi to dali, ale je to super. Moje halucinace má sexy zadek." Jakmile to Steve uslyšel, otočil se k posteli. Natasha byla vzhůru. Usmívala se na něj.

"Šípková Růženka se nám vzbudila. Už to vypadalo že prospíš sto let." Přišel až k její posteli, posadil se na kraj a pohladil ji po tváři. "Jak se cítíš?"

"Je mi fajn." Chytila ho za ruku, kterou ji hladil a přitulila se k ní. Cítila Stevovu vůni. Navozovala u ní pocit bezpečí, který jí chyběl.

"Přivezl sem ti nějaké věci, aby ses mohla převléct." Ukázal směrem k tašce.

"Jsi nejlepší."

"No jo, kde jaká ženská by ti záviděla." Usmál se škádlivě. Pohladil ji po vlasech a odhrnul jí je z čela. Tím odkryl zalepenou ránu gázovým čtvercem, kterou lemovala do žluta zbarvená modřina. Podle vzhledu bylo jasné, že už je tam delší dobu a mizí. "Měl sem o tebe starost." Ruku mu stáhla zpět a sevřela ji ve své.

"Já o tebe taky." To Steve úplně nechápal.

"Ty o mě? A proč?"

"Tvrdili, že dostali hlášení o vaší poloze a potom na několik dní zmizeli. Bála sem se, aby někoho z vás nenašli." Vysvětlovala mu. "Ostatní jsou v pořádku?"

"Ano, včera sem s nimi mluvil. Jsou v pořádku a v bezpečí." Uklidňoval ji.

"Řekl si o mě někomu?" Nechtěla aby se strachoval ještě někdo další. Už tak měli nahnáno, že je někdo najde.

"Jen Clintovi." Přiznal.

"To si neměl, už tak má svých starostí dost. Lauru a děti. Jen si mu zbytečně zatížil hlavu hloupostmi." Začala se rozčilovat.

"Ty pro mě nejsi hloupost." Odvětil jí stejným tónem. "A pro Clinta taky ne. Myslíš že já toho nemám dost? Že na mě toho není hodně už tak. A ty mi najednou zmizíš a neozýváš se. Já to potřeboval někomu říct a zjistit o něco víc, než si mi byla říct ty." Steve vypadal naštvaně. "Říkal sem ti, že na to nejsi sama. Ale stejně si jela sólo a prakticky nic mi neřekla."

"Kdybych tvou pomoc přijala a ty si jel se mnou, už dávno sedíme ve vězení Shieldu." Snažila se bránit. "Rimr by dostal přesně to pro co si přišel."

Avengers - Doba temnaKde žijí příběhy. Začni objevovat