15.
Pro lepší zítřky
--------------------
Laura sešla schody s Nathanielem v náručí. Měl hlad, a dával to dost hlasitě znát. Když ji vzbudil, postel byla stále prázdná. Clint tam neležel. Byla z toho značně nervózní. Pro jistotu ještě zkontrolovala Stevuv a Samův pokoj, jestli si náhodou neustlal u jednoho z nich. Na neštěstí byli oba prázdné. Došla tedy až do kuchyně a vytáhla z lednice krabičku s nastrouhanou mrkví a jablkem. Otevřela ji a položila na linku, aby to trochu zteplalo. Na sporák postavila hrnec s vodou, kterou se chystala převařit. Chtěla mu udělat čaj. Najednou uslyšela zvuk motoru. Prudce se otočila, aby se podíval z okna. Auto, které přijíždělo znala. Objevil se jí úsměv na tváři. Položila Nathaniela do ohrádky v jídelně šla jim naproti ke dveřím. Otevřela je. Jakmile uviděla jak přicházejí, rozběhla se k nim. Omotala se Clintovi kolem krku a pevně ho držela. On její objetí opětoval. "Bála sem se o tebe." Zašeptala mu do ucha."
"Je to dobré." Pohladil ji po vlasech. Potom se od něj odtáhla a podívala se na Steva, jak svírá Natashino bezvládné tělo. Chtěla k němu udělat pár kroku, ale Clint jí v tom zabránil. "Bude v pořádku, dáme ji zase dohromady." Držel ji za ruce a táhl zpátky do domu a následovali je i ostatní. "Děti ještě spí?" Zeptal se jí. Na chvíli odtrhla oči od své kamarádky a podívala se na Clinta.
"Ano. Ještě spí. Teda až na Natha." A ukázala na ohrádku, ve které stál a vykukoval jeho syn.
"Dobře. Když tak je udrž dole." Políbil ji do vlasů a šel nahoru.
Steve lehce položil Nat do své postele. Sledoval její tvář. Celou cestu autem, ani teď se nehnula. Děsilo ho to. Sam se opíral o pelest postele a mlčel. Potom do pokoje vtrhl Clint. Prohrábl si rukou vlasy. "Vyhráli jsme." Pronesl radostně Sam. Clint ale jen nesouhlasně zakroutil hlavou.
"Náš boj teprve začíná." A podíval se na Steva. Ten však nespouštěl oči z její bledé tváře. "Běž za Laurou a řekni jí, že ji prosím o nějaké staré prostěradlo, které budu moct roztrhat a vem ještě lékárničku." Díval se na Sama a kázal mu co vše má udělat. Když už za sebou Sam zavíral dveře, Clint ho ještě zastavil. "A nějaký kýbl nebo lavor." Dodal.
Wanda seděla u okna a dívala se ven. Zrovna zapadalo slunce. Takovou nádheru snad ještě neviděla. Z myšlenek ji vytrhla ruka, kterou jí někdo položil na rameno. Poznala ji. Přitiskla k ní svou tvář a rukou si ji chytila. Na chvíli zavřela oči. Potom je otevřela a zvedla k němu hlavu. Na tváři se jí objevil úsměv. Posadil se vedle ní a rukou, kterou jí položil kolem ramen si ji přitáhl k sobě. "Jak se cítíš?" Zeptala se ho.
"Je mi dobře, cítím se jako dřív." Přitiskl se k jejím vlasům. "A jak je tobě?"
"Jsem v pořádku." Na chvíli se odmlčela. "Jen mě trápí, že nevím co se stalo. Co když sem někoho zranila."
ČTEŠ
Avengers - Doba temna
FanficBoj mezi Stevem a Tonym končí vyhnanstvím poloviny týmu Avengers. Black Widow se jim snaží pomoct utéct. Vše ještě zkomplikuje útok na Visona. Romanogers, Clintasha a Brutasha (jen vzpomínky), Pepperony (vedlejší dějová linka) Časová osa: ...