81.
Řešení
--------------------
Nadále už nedovolili Stevovi setrvat se svým týmem. I když byl zcela zdravý nemohl jim pomoct. O to víc se cítil vinen v této situaci. Jeho sérum ho zbavovalo nákazy jako by šlo o obyčejnou rýmu. Mohl tam jen stát a pozorovat ostatní, při řešení tohoto zapeklitého problému. Na jednu stranu ho to ticho ubíjelo. Potřeboval slyšet, jak pokročili, že už mají lék a jeho přátele zachrání, na druhou stranu je nechtěl rušit od práce, každá minuta byla drahá.
Tony na tom byl zle. Hůř než to, upadl do kómatu. Jeho tělo kompletně vypovídalo službu a podle všeho už ho dlouho neudrží naživu. Bez přístrojů by nebyl schopen fungovat.
Hned od prvního dne si zrovna nepadli do oka, nebyli to přátelé na život a na smrt, tak se to tedy aspoň říkalo. Nikdy v životě by ho nenapadlo že bude přihlížet jeho odchodu.
Pepper stále seděla u okna k jeho pokoji a sledovala jeho popelavou tvář. Všechny přístroje kolem jenom zhoršovaly celý jeho zjev. Svíral se mu z toho žaludek. Bohužel nebyla jen jeho přítelkyní ale také výkonnou ředitelkou Stark Indurtries, tudíž měla povinnost konfrontovat s novináři. Snažila se jim namluvit o Tonyho nepřítomnosti a že fámy o jeho nákaze jsou lež, ale nevedlo se jí to moc dobře. Už proto že jí smutek přímo koukal z očí.
Jeho upřený pohled vyrušila tmavá silueta, která rychle prošla kolem něj. Nevěnoval by tomu pozornost ale ten styl chůze mu byl až moc povědomí na to aby to ignoroval. Fury. Po dlouhém týdnu sestoupil ze své kanceláře a přišel podpořit svůj tým číslo jedna. Ohlédl se po něm aby se přesvědčil o své pravdě. Opravdu tam stál, u posledních dveří a díval se na svého nejlepšího lukostřelce.
"Vaše mise byla odložena agente, místní kolonisté s vaší nepřítomností počítají." Promluvil na něj svým zcela vážným hlasem. Vždy si snažil držet svou kamennou a neoblomnou masku. Jeho slabosti byly něco co si nemohl dovolit. Proto i když měl o své agenty strach, nedal to najevo. Oni sami to moc dobře věděli. Ne pro každého by udělal to co pro ně. Touto krátkou šifrovanou zprávou dal Clintovi informaci, že Lauře vše řekl. On a Natasha byli jediní, kdo o jeho rodině věděli.
Clint na něj unaveně zamžoural a chvíli mu trvalo, než si v hlavě sesumíroval co mu vlastně řekl. Horečka mu zatemňovala mysl. Pořádně se nedokázal soustředit na nic jiného než na bolest a únavu. Kdyby to bylo možné zavře oči a probudí se až bude po všem. Ale byl si až moc dobře vědom co se kolem něj děje a nutil Steva, aby ho stále informoval o novém vývoji situace, do té doby, dokud bude při smyslech.
ČTEŠ
Avengers - Doba temna
FanfictionBoj mezi Stevem a Tonym končí vyhnanstvím poloviny týmu Avengers. Black Widow se jim snaží pomoct utéct. Vše ještě zkomplikuje útok na Visona. Romanogers, Clintasha a Brutasha (jen vzpomínky), Pepperony (vedlejší dějová linka) Časová osa: ...