3. Zase doma

518 26 0
                                    

3.

Zase doma

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zase doma

--------------------


Fury seděl ve své kanceláři a probíral se papíry. Káva na stole vedle něj už byla studená. A byl čím dál více nervózní. Z každé strany se na něj chrlili rozkazy. A jeden se mu líbil méně než ten druhý. Ale co dělat bylo to pro dobro lidstva i na všechen ten úkor. Agenti v terénu se nehlásili. Jako by byli nějaké erupce na slunci a ty mu bránili vše vykonat tak jak si to přál. A kdyby nedělal tuhle práci možná by se nad touhle metaforou jen pousmál.  "Pane, přišla za vámi Black Widow."  Fury se pousmál. No konečně. Řekl si v duchu.

"Ať jde dál." Odpověděl do sluchátka a čekal až vejde. Postavil se za svůj stůl a nahodil vážný výraz. Vlastně se tvářil jako vždycky zamračeně a vážně. Otevřeli se dveře a dovnitř vešla Natasha. 

"Pane." Postavila se do pozoru. 

"Agentko Romanoffová. Vítejte zpět." Přivítal ji a rukou naznačil pohov. 

"Děkuji pane." 

"Úkol splněn?" Pro jistotu se zeptal ale odpověď znal. 

"Naskytli se jisté komplikace, ale úkol sem splnila." Odpověděla mu sebejistě Nat.

"Mají ty komplikace co dělat s vaším tří týdenním zpožděním?" Upřel na ni zrak a poťukal si na čelo. Beze slova se ptal na její modřinu na čele, která jí lemovala vlasy od pěšinky až k pravému spánku. 

"Ano pane." Odpověděla znovu, už ne tak jistě.

"Příště, podejte hlášení dojde li ke zdržení s návratem." Namítl jí na to vážným a přísným hlasem. "A co Londýn?"

"Vše sem zajistila a domluvila podle plánu pane." Odpověděla mu znovu.

"Do zítřka chci vidět podrobné hlášení. A ještě dnes navštivte pana Stárka a informujte ho. Zítra večer odletíte soukromím letadlem s Visionem. Budete mu dělat tělesnou stráž." 

"Ano pane." Odpověděla pokorně a chystala se na odchod. 

"A Natasho." Zastavil ji u dveří ještě Fury. Otočila se k němu zpět. "Nechte si to ošetřit." Jen přikývla a odešla. 


Natasha stála za skleněnými dveřmi pracovny a sledovala jak se tam Tony baví s Jamesem Rhodesem. Byla to smůla o co hůř, nešťastná náhoda. Nikdo nechce aby ho trefil jeho vlastní člověk. Prohlížela si jeho protézu. Tony je celkem třída, nemít takový kamarády plouží se někde na vozíku s depresí. Pravda kdyby neměl takový kamarády, možná se k tomu ani nepřiplete a nohy by měl v pořádku. Jenže to jsou ty zrádné myšlenky coby, kdyby. Sama nesnášela, když o tom někdo mluvil, a najednou o tom sama přemýšlí. Vymanila se z myšlenek a všimla si že na ni Tony mává ať jde dál. "No né, kdo se nám to tu ukázal." Tvářil se překvapeně Tony. 

Avengers - Doba temnaKde žijí příběhy. Začni objevovat