49.
Hulk
--------------------
Bruce procházel celým domem a hledal kohokoli, kdo tam byl. Ze dne na den se jejich osazenstvo smrsklo na pouhé tři osoby a teď, když si chtěl s někým popovídat aby je hledal. To ho ale dnes trápit nemuselo. Rhodey nebyl doma, opět se vydal na návštěvu za Thorem. Nepochyboval, že jeho podporu potřeboval, ale na jeho vkus tam byl až moc často. To ho zatahovalo do častého kontaktu s Natashou. Za jiných okolností by mu byl vděčný ale od té doby co odešel Kapitán s ní nebyla kloudná řeč. Mimo práci, tam měla dokonale chladnou hlavu.
Dnes ovšem hledal ji. Pomáhala mu se zvládnutím Hulka. Rozhodl se že ho musí dostat ven. Měla jisté zkušenosti s meditací a ty mu byly dnes přínosné. První místo kde ji hledal, byl pracovní stůl. Dnes měla mít video hovor se zbytkem jejich nových přátel a zkonzultovat situaci. Tam ji ale nenašel. Nepamatoval si přesně v kolik hodin to bylo. Ale bylo to jedno ze dvou míst, kde ji pokaždé našel. Její stůl a nebo tělocvična. Trávila tam celé hodiny, jako by se připravovala někoho zmasakrovat. Ale koho, její vztek se momentálně upíral na Kapitána. To si domyslel podle vyslechnutého rozhovoru. Jinak mu zatím neřekla ani slovo.
Přicházel k tělocvičně a už ho vítal moc dobře známý zvuk úderů do pytle. Bylo mu jasné že ji našel. Vstoupil dovnitř a rozhlédl se po místnosti. Rozsvícená byla jen polovina světel. Natasha tančila kolem boxovacího pytle a sázela jeden úder za druhým. Její bosé nohy se v pravidelném rytmu točili kolem středu její osy, tedy pytle. Její údery doprovázely průpovídky v ruském jazyce, kterým nerozuměl. Po čele jí stékaly kapky potu. Její sepnuté blonďaté vlasy v culíku odhalovaly její krk. Ten neměl tak často možnost vidět, vždy nosila rozpuštěné vlasy. Ovšem byla to škoda. Její hubený krk byl přitažlivý.
Okamžitě se zastavil a napomenul za nevhodnou myšlenku. Když se na ni tak poslední dny díval, nezdálo se že by potřeboval pomoc on tolik jako ona. Trápila se a terapie, kterou si nasadila očividně nepomáhala. Rád by jí ulevil, ale nevěděl jak. Za ty roky se změnila a on nevěděl najednou jak s ní má mluvit. Nebo měl strach? Ani jedno se nevylučovalo. Byl dokonce navštívit i Kapitána aby něco zjistil, ale když tam došel skončilo to jen u šálku kávy a pochvaly jeho bytu. V očích mu četl to co v jejích "Nechci o tom mluvit".
"Tak jsem tady." Zvolal na ni už ode dveří aby na sebe upozornil. Okamžitě utichlo její brblání a přestala boxovat. Otočila se za jeho hlasem, aby se na něj mohla přívětivě usmát.
"Právě v čas." Poznamenala a začala si odmotávat bandáže z rukou.
"Co se tu stalo?" Zamračil se Bruce, když uviděl po zemi rozházené baletní boty a rozbitou mp3. Jako by se tam prohnalo tornádo. Tornádo jménem Natasha.
ČTEŠ
Avengers - Doba temna
FanfictionBoj mezi Stevem a Tonym končí vyhnanstvím poloviny týmu Avengers. Black Widow se jim snaží pomoct utéct. Vše ještě zkomplikuje útok na Visona. Romanogers, Clintasha a Brutasha (jen vzpomínky), Pepperony (vedlejší dějová linka) Časová osa: ...