14. Útěk

310 19 0
                                    

14.

Útěk

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Útěk

--------------------


Steve zvedl telefon, co mu zavibroval v kapse. "Ano." 

"Zdravím vás." Uslyšel T'Challuv hlas. Okamžitě rukou naznačil Clintovi a Falconovi aby přišli k němu. Steve přepnul na hlasitý odposlech a položil telefon mezi ně na stůl. "Zjistil sem pár informací." Všichni stáli jako na trních. "Podle toho co Stark říkal, ji drží v Shieldu. Ale od té doby co se včera vrátil neustále vyhledává nějaké informace o projektu Beowulf. Říká vám to něco?" 

"Jo, říká." Odpověděl mu Clint s vyděšeným výrazem. "Kdy ho přesně spustili?" 

"Pravděpodobně včera ve čtyři hodiny." 

"Sakra." Práskl Clint židlí o zem a odešel.

"A co Wanda?" Vložil se do rozhovoru Sam. 

"Pracujeme na tom, ale ještě tu bude chvíli trvat." Na chvíli se odmlčel. "Bohužel budu muset končit. Mám ještě nějakou práci. Hodně štěstí." Popřál jim a zavěsil. Steve schoval telefon a šel za Clintem. Prošel kolem vyděšené Laury a šel až ven na verandu. Posadil se vedle něj na schody a díval se na něj. 

"Co znamená projekt Beowulf?" Clint k němu zvedl hlavu.

"Když to řeknu zjednodušeně, vymyjou ti mozek a ty jim řekneš všechno co chtějí vědět." 

"Takže už o nás vědí?" Vyděsil se Steve.

"Pokud začali včera ve čtyři, tak můj hrubý odhad je že zítra ráno budou všechno vědět." 

"Tak co s tím uděláme?" Oba dva se otočili k Samovi, který stál za nimi. 

"V Shieldu se vyznáš, jako nikdo z nás." Steve pohlédl vážně na Clinta. "Jdeme si pro ni." 


Tony seděl za počítačem a sledoval Wandu. Stála vedle ní Shury a čekala kdy se probere. Mělo by to být každou chvíli. Po přerušení všech vazeb s virem by měla být v pořádku. To však nezjistí, dokud se neprobere. Pohla rukou. Tony ji stále sledoval a z hloubi duše doufal, že brzy otevře oči. "Probouzí se." Usmála se Shury. Wanda zamžourala a snažila se zaostřit. Místo nepoznávala. Když se ještě jednou rozhlédla, uviděla spoustu počítačů. Vypadalo to tam jako v laboratoři. Potom si ale vzpomněla, kde byla naposledy. Úlekem sebou trhla a začala se zvedat. Chtěla utéct. Shury ji ale zastavila. Chytila ji za ramena. "Jen klid, jste v bezpečí." Mluvila na ni přívětivým hlasem. Wanda se trošku uklidnila. Ještě jednou se rozhlédla po místnosti. Uviděla Tonyho. Její pohled zůstal na něm. 

"Jenom klid, jak se cítíš?" Vstal ze židle a šel za ní. 

"Co se stalo?" Nechápavě mezi nimi těkala očima. Pomalu ji zase položili. 

Avengers - Doba temnaKde žijí příběhy. Začni objevovat