138.
Dokončit misi
--------------------Trvalo to dlouhé, předlouhé týdny, ale bylo hotovo. Dostatek Pymových částic pro poslední misi. Návrat kamenů do svých časových linií. Nevedli se příliš dlouhé debaty o tom kdo to bude. Tento úděl byl už předem rozhodnut, bez možnosti zasahovat.
Clint se vrátil na farmu se svou rodinou jen chvíli po tom, co proběhlo slavnostní očištění jejich jmen. Všichni dříve zapovězení Avengeři, kteří se museli roky skrývat na útěku dostali prezidentskou milost a to včetně Buckyho.
Clint Barton byl toho dne svobodný člověk v důchodu. Tentokrát definitivně. Sebevětší boj ho nevyžene z pohodlí jeho farmy. Přesto slíbil, že Steva před jeho poslední misí přijde vyprovodit, z nějakého důvodu ho tam chtěl. Proč, tím si zase tak jistý nebyl.
Thor využil šance a odletěl se strážci galaxie nadále prozkoumávat a zachraňovat vesmír. Z Valkýry udělal právoplatnou vládkyni Nového Asgardu, stejně to byla jen formalita. Celé ty roky to byla její práce, která se na vesnici odrážela. Jeho, tedy její lid vzkvétal a tak to mělo být, tak by si to jeho matka i otec přáli.
Bruce se stále zotavoval ze svého zranění, které utržil, když lusknul s rukavicí nekonečna. Bude to šrám, který si jak se zdá ponese už do konce života. Nelitoval ho však. Pokaždé, když se podíval do zrcadla byl si jistý, že by tu ruku klidně obětoval celou pro úspěch, kterého dosáhly. Tony pro to nasadil celý život.
Z toho mu bylo často úzko, vědět, že je to stálo tolik. Stálo je to tolik času, než vůbec dostali možnost něco podniknout a potom. To nejhorší byla ztráta jeho rodiny. Tony byl jeho přítel, téměř bratr. Popichovali se a práce v laboratoři na společných projektech je bavila.
Tony mluvil, protože Tony o sobě rád mluvit a Bruce poslouchal. Nejspíš už se s tím darem narodil a díky tomu jejich pouto fungovalo. Brucova rodina byl právě on, nikde se necítil tak dobře jako v době Avengers. Nikdo ho neodsuzoval, byla to taková směska podivínů, že zkrátka zapadl.
A ženy, jeho životu dominovaly jen dvě, když pominul svou matku. Betty Ross a Natasha Romanoff. Betty byla jeho první láska, ale už kvůli jejímu otci to nemohlo fungovat. Udělal z něj nepřítele a když přišel o možnost dělat z něj lovnou zvěř, prostě svou dceru odvezl pryč, dost daleko z Brucova dosahu.
Natasha byla jiná. Byla to právě ona, která se mu vetřela do přízně, nabourala jeho samotářskou rutinu. Donutila ho aby mu na ní záleželo. A povedlo se jí to velmi dobře. Dokonce i Hulka přesvědčila, přesto že dost jasně vyjádřil svůj nesouhlas a nelibost.
Jenže taková ona byla, nevzdávala se, pokud jí na něčem záleželo. Na rozdíl od něj. Utekl, jako dítě, před ní, před realitou. A když se vrátil, bylo už pozdě. Na jeho místě už byl někdo jiný, někdo kdo jí mohl dát to, co si zasloužila.
ČTEŠ
Avengers - Doba temna
FanficBoj mezi Stevem a Tonym končí vyhnanstvím poloviny týmu Avengers. Black Widow se jim snaží pomoct utéct. Vše ještě zkomplikuje útok na Visona. Romanogers, Clintasha a Brutasha (jen vzpomínky), Pepperony (vedlejší dějová linka) Časová osa: ...