20. První rande

416 18 2
                                    

20.

První rande

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

První rande

--------------------


Steve už dobíhal cílovou rovinku k domu. Někde v dálce za ním běžela Natasha. Konečně nabrala sílu po nedávných událostech, ale vypadla z kondice. Chtěla to dát konečně do pořádku. Na Steva neměla v běhu nikdy, ale tak moc pozadu zase taky nebývala. Dost ji to štvalo a tak se snažila co jí nohy stačili. Ještě víc ji vytáčel pohled na Steva postávajícího u domu jak se na záběr protahuje. On tenhle výraz moc dobře znal, a musel se tomu pro sebe zasmát. Poté se jeho pozornost obrátila ke dveřím, ze kterých zrovna vycházela jejich sousedka Rose. Měla na sobě nemocniční úbor sestřičky. Jakmile uviděla Steva, okamžitě se jí rozzářili oči. "Ahoj." Pozdravila ho milým a veselým hlasem. 

"Ahoj." Odpověděl jí s úsměvem a napil se z láhve. 

"Byl sis zaběhat?" Položila mu otázku, na kterou už znala odpověď, ale nic lepšího ji nenapadlo.

"Jo, je to takový náš ranní rituál s Ellou." A pokynul rukou směrem k Natashe, která už dobíhala poslední metry. Samozřejmě, že jí nemohli prozradit svá pravá jména, pokud chtěli zůstat utajení. Tudíž se představovali jako Ella a William. Rose se otočila ve směru, kudy ukazoval a střetla se pohledem s Nat. Ta ji přívětivě, i když udýchaně pozdravila.

"Ahoj."  Na to Rose zareagovala jen nuceným úsměvem.

"A kam míříš ty, předpokládám že do práce." Snažil se pokračovat v konverzaci Steve.

"Ano, jdu do práce. Když mě omluvíte, už teď jdu pozdě." Usmála se na Steva a rychlým krokem odešla ke svému autu. 

"Snad sem vám tady nepřekazila romantickou chvilku." Pohlédla na Steva a utřela si pot z čela. 

"Je to sousedka, jen jsme konverzovali." Prohodil s úsměvem Steve a podal Nat vodu. 

"Ty si konverzoval, ona flirtovala." Opravila ho.

"Za to že tě nemá ráda, ale já nemůžu." Objal ji kolem ramen a šli dovnitř. "Možná si jí nevoněla."  Nakrčil nos a usmál se. 

"Chceš mi říct, že smrdím." Odtrhla se od něj. "Já vím že ty to neznáš ale pro normální lidi je 15 km běhu celkem záhul." A praštila ho pěstí do ramene. Ne moc, jen na znamení, ať si tyhle řeči nechá. Steva to jen rozesmálo. Odemkl dveře  od bytu a vešli dovnitř. Měly malý útulný byt s krásným výhledem na hory. Nat okamžitě zamířila do koupelny a začala se svlékat. Steve jen stál ve dveřích a pozoroval ji. Rozpustila si vlasy a otočila se na něj. "Nechceš se přidat?" Šibalsky se na něj usmála a zatáhla ho za tričko dovnitř. 


V obýváku zazvonil telefon. Steve tam došel rychlým krokem a podíval se kdo volá. "Kdo to je?" Ozvalo se z ložnice. 

Avengers - Doba temnaKde žijí příběhy. Začni objevovat