7.-długopis

1.6K 62 2
                                    

Po śniadaniu poszłam do swojego pokoju gdzie spakowałam potrzebne rzeczy. Nie wiem czego się spodziewać po obozie, więc wzięłam bardzo dużo ubrań. Następnie wsiadłam do samochodu i razem z moimi przybranymi rodzicami pojechałam w stronę miejsca, w którym znajduje się obozowisko. Gdy byliśmy już w połowie drogi, zobaczyłam na jej środku jakąś kobietę. Nie wyglądała na normalnego człowieka ani na istotę z moich snów. Więc kto to jest? Na głowie zamiast włosów miała węże. Samochód się zatrzymał. Wyszliśmy z niego. Nagle pojazd zmienił się w kamień. Co tu się dzieje? To przecież niemożliwe. Poczułam że coś znajduje się w mojej dłoni. Otworzyłam ją, gdyż była zaciśniętą w pięść. Skąd w mojej ręce znalazł się długopis. Nieświadoma tego co się stanie nacisnęłam na przycisk. Po chwili trzymałam miecz, na którym były namalowane jakieś znaki. W nieznanym mi do tej pory języku. Obudziłaś się we mnie jakaś siła, która zapragnęła walczyć. To właśnie ona przejęła kontrolę nad moim ciałem na jakiś czas. Walczyłam jak jakaś wojowniczka, chociaż przedtem nawet nie znałam pozycji potrzebnej do walki i nie mogłam utrzymać broni. Teraz nie poznałam samej siebie. Zamknęłam oczy. Lecz nadal tak jakby wszystko widziałam. Może ma to coś wspólnego z moimi oczami. Ucięłam tej przerażającej i dziwnej istocie głowę.

Nastoletnia bogini(Zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz