Ayna ayna söyle bana

2K 147 236
                                    

Beladan uzak durmaya karar vermiştim.O bela yarı tanrı , kaslı ve de son derece seksi Ares Karadağ 'dan başkası değildi. Bir de rüyalarıma girip, beni alt üst etmese, planım kusursuz işleyecekti.

Sabahları onun gelebileceği saatten geç gitmeye ve akşamları gelebileceği saatten önce çıkmaya özen gösterip, bir haftadır atlatmayı başarmıştım yüzünü görmeden.Zaten babamın doğumgünü beni yeterince kasıyordu.

Gene halen uygun bir adam bulamamamı, kilolarımı işimi eleştirip duracaklardı.Ablamın kusursuz fiziği, başarılı iş hayatı ve de dört dörtlük sevgilisi benim iyice açık hedef olmamı sağlayacaktı. Iç sıkıntısıyla, ayaklarım geri geri giderek annemlerin evine geldiğimde derin bir soluk alıp, kapıyı çaldım ve en parlak tebessümü takındım.
Neyse ki ne giyeceğine kafa patlatırken, baya gecikmiştim Çoktan bahçe kutlama için gelen eş dostla dolmuştu.

Kalçalarımı gizlediğini umduğum elbisemi biraz çekiştirip, eteğinin boyunu kontrol ettikten sonra hediye paketim ve babam için pisirdigim çilekli pastamla bahçeye yöneldim.

Ablam beni kapıda yakaliverdi.Aninda tepeden tırnağa süzüp, hoşnutsuz kaşını kaldırmıştı bile

" Eve uğramadan mı geldin sen ? Hazırlanmamışsın hiç parti için Sedef aşkolsun "

Yani onun manken kadar kusursuz fiziğini sarip sarmalayan ve tüm hatlarının kusursuzluğunu sergileyen pudra pembesi krep elbisesi yanında benimki pek sönük kalıyordu.

" Bari bir kuaföre gideydin.Fotoğraf çekilecek böyle mi çıkacaksın.?"

" Sana da merhaba abla .Izninle bir babama merhaba diyeceğim."

Yanından ayrılıp, bahçeye çıktım.Pastayı hizmetçiye teslim edip, hediyemi girişteki masada diğerlerinin yanina bırakıp, annem ve teyzemle beraber bahçenin köşesinde konuşan babamın yanına yöneldim.

" Duydum ki doğumgünü çocuğu burdaymış "

Babamın yüzü aydinlanivermisti.

"Öyleymiş.En sevdiği kızını bekliyormuş "

Canım babacığım ya.Hep bana kendimi iyi hissettirir .Sanki halen beş yaşındaymışım gibi sımsıkı kucaklayıp, kollarında döndüğünce kıkırdamadan edemedim.

" Mutlu yıllar.Mutlu otuzbeş yaşlar "

Kahkahayı patlattı " Her zaman otuzbeş.Kapı bir siz hanımlara mı kalabalık ."

Yere bırakıp, sevgiyle süzdü beni .

" Dur bakim daha mı güzelleştin sen balkabagim "

"Öyle diyorsan kimim ki baba sözü çiğneyeyim "

" Aa ama kıskanıyorum baba.Ne böyle hep Sedef'e iltifatlar " Ablam suratını asmıştı.

Babam gülerek kolunu uzattı "Ee o küçük napalim.Gel hadi kıskanç seni.Sen de kiymetlimsin biliyorsun.Ilk göz ağrısı başkadır "

" Yani . "

Ablam kinayeli bakınca dil çıkardım.Annem hemen atıldı.

"Kazık kadar oldu ikisi de yarın öbür gün evlenecekler sen halen küçük kız muamelesi yap "

Babam ablamla ikimizin omzuna sarılmıştı.

" Meltem 'de gemi kalkıyor gibi ama Sedef halen benim küçüğüm. Tamam Cenk'e birşey demedim ama Sedef 'in talibinin isi zor söyleyeyim "

Annem gözlerini devirdi " Valla için rahat olsun Sedef'ın hiç niyeti yok birilerini bulmaya. Çabası da "

Tepeden tırnağa bin küsür kusur bulmuştu bile görüntümde.Aptala yatıp, babama sarıldım

CILEKLI PASTA #wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin