Lâl

1.1K 86 3
                                    

" Oha..yuh...destur.."

Berna'nın beklenmedik tepkisi üzerine Sedef peçeteleri çıkarttığı çekmeceden başını kaldırıp, şaşkınlıkla dumur olmuş arkadaşına baktı.

" Berna ? Noluyor ? "

Berna umulmadık bir keşif yapan laborant gibi gözünü diktiği tarafı çenesiyle işaret etti.

" Valla sen söyle noluyor Sedef ? "

Sedef merak içinde onun baktığı tarafa bakınca üzerine eldiven gibi oturmuş ve vücut hatlarını cömertce vurgulayan, kalın askılı beyaz elbise giyip, 50'lerin gösterişli hollywood yıldızları gibi arz-ı endam eylemiş Didem'e bakakaldı.

Didem nefes kesici göründüğünün ve dişi seksapelitesini göze sokan elbisesinin kışkırtıcı etkisinin farkındalığı ile özgüven saçarak kızların yanına gelmişti. Elbisesi dizlerinin altında biterken, ölçülü bir görüntü verip, derin göğüs dekoltesi ve sağ bacağındaki cesur yırtmacı ile fettan bir hava eklemişti.

Yumuşak dalgalar halinde bıraktığı saçları, dumanlı göz makyajı, kırmızı rujunun tonundaki stilettoları ile Vogue, Cosmopolitan gibi dergilere tiraj katlatacak kapağı süsleyen süper modellerle rahatlıkla aşık atacak haldeydi.

" Naber kızlar? Var mı yardım edebileceğim bir şey ?"

Berna ıslığı koyvermişti.

" Ambulans filan çağır. Bizim değil de  seni görünce Berke'nin kalp krizi geçirirse filan ihtiyacı olabilir. Kızım atom bombası olmuşsun resmen. Bu ne güzellik Dido."

" Bence de Dido. Çok güzel görünüyorsun. Ve feciiii seksi. Resmen yakıyorsun." diye gülümsemişti Sedef.

" Berke'yi ne ilgilendirir ki ? Ben onun için mi giyindim sanki ? Hepiniz toplu alzheimer oldunuz galiba. Mert'i hatırlamıyorsunuz da. Hani Mert. Sevgilim olan."

Berna omuz silkmişti." Iyi de o gelmeyecek ya partiye."

Didem kapı zilini duyup, hınzırca gülümsedi.

" Kim demiş gelmeyecek? Geldi bile. Izninizle gidip, sevgilimi karşılıyorum."

Didem seğirtip gidince Berna doğru duyduğunu teyit etmek için Sedef'e baktı.

" Hani çağırmayacaktı Mert'i. Arya,o ve Mert üçü ayrı kutlayacaktı."

" Öyleydi ama fikri değişmiş galiba ama neden ?"

" Ortalık karışmasa bari.Allahım akıl fikir ver. Kocasıyla sevgilisi aynı yerde mi olacak şimdi ?"

" Böyle söyleyince bir tuhaf oldu ama Berna."

" Yalan mı ?"

Kızlar topuk seslerini duyunca gerilerek girişe doğru baktılar. Didem'le giren Mina'yı görünce derin bir nefes almışlar, ardından kızın giydiği sırtı tamamen açık bırakan yarım boğazlı, kolsuz ve halter yaka kesimli, turkuaz, mavi ve  yeşil payetlerle süslü tulum şortla kombinlediği  fıstık yeşili incecik topuklu stilettoları görmüşlerdi.

Mina neşeyle onların yanına gelip, sarılmıştı.

" Geç kalmadım değil mi ? Başladı mı eğlence ?"

Berna merakla bahçeye göz atan Mina'ya fettan bir ifadeyle sormaktan kendini alamadı.

" Başladı gibi de hayırdır bu kıyafet ne iş?"

Mina telaşla üstüne bakmıştı.

" Neden yakışmamış mı ? Çok mu kötü olmuş ?"

Kızlar gülmeye başlamıştı.

CILEKLI PASTA #wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin