Hayati bir damarı koparılmış gibi ruhu üşüyerek ve kalbi acıyarak bedeninin yokluğuyla kıvrandığı kadını kollarının arasında bulamadığı için uyanmıştı. Yatakta tek başınaydı.
" Sedef ?"
Ses gelmeyince Ares kafasını kaldırdı. Yatak odasında tek başınaydı.
Boxerini ve eşofman altını giyerek iç kısma gitti." Sedef ?"
Köşeden gelen boğuk bir hıçkırık sesini duyunca panikle kafasını çevirdi. Duvarın köşesine bez bebek gibi oturup kalmış Sedef'in ağladığı duyulmasın diye eliyle dudaklarını sımsıkı kapattığını görünce korkarak yanına koştu.
" Sedef.." deyip, dokunmak istedi ama kız dehşete kapılmış gibi geri çekilmiş, elinde olsa tam arkasındaki duvarın içine girmek istermiş gibi çekilmeye devam ediyordu.
" Sedef , Sedef duyuyor musun beni ?"
Kızın kabus gördüğünü sandı önce ama Sedef kulaklarını iki eliyle kapatmıştı.
" Hayır, hayır.. duymak istemiyorum..hiçbir şey duymak istemiyorum. Artık bana bir şey söyleme..yeter..istemiyorum."
Ares ne yapacağını bilemeden, kızın panik atak geçirir gibi ondan ve duyacaklarından korkup, acı çektiğini görüyordu. Bu genç adamı olduğu yere çakmıştı.
" Tamam, hiçbir şey söylemeyeceğim.. lütfen sakinleş biraz..Sedef."
Bir kez daha dokunmak istedi. Sarılıp, kızı sakinleştirmek istiyordu. Sedef ondan uzağa kaçabilmek için ayağa kalkmak istemişti. Bacakları taşıyamayınca yere düşmüş ve paniklemis halde kalçalarının üzerinde geri geri kaçmıştı.
" Sedef, tamam gelmeyeceğim yanına, dokunmayacağım. Lütfen sakinleş biraz. Sadece konuşalım. Neyin var ? Ne oldu sana ? Nolur birsey de. "
Sedef inatla kafasını reddederek sallıyordu.
" Konuşmayalım.. konuşma..olmaz..duymak istemiyorum..gene duymaya dayanamam."
Ares'in kalbi kızın yeniden akmaya başlayan gözyaşlarını görünce asit atmış gibi kavruldu.
" Asla duymayacaksın benden onları gene..asla.."
" Çünkü mesajı attın bile değil mi ?" dedi.
O kadar bunun olacağına inanarak söylemişti ve kalbi milyarlarca parçaya ayrılmış gibi öyle incinmiş bakıyordu ki Ares onun şaşmış hassas dengesini mahvetmemek için en doğru kelimeleri düşündü bir an.
Sedef onun sessizliğini teyit olarak algılamıştı. Kız beklediği darbeyi almış gibi nefesi kesilerek kafasını çevirdi.
" Biliyordum..bunun olacağını biliyordum."
Ares paniklemişti bu kez. " Hayır, hayır. Olmadı öyle birşey. Ben mesaj atmadım, atmayacağım da. Asla "
Sedef onu duymuyordu. Onu ele geçiren inanç sisteminin dayattığı kendini gerçekleştiren kehanetin olduğunu ve Ares'in gene onun yanlış kadın olduğunu söyleyen özür konuşmasına başladı sanıyordu.
" Biliyordum..biliyordum.."
Aynı şeyi tekrarlarken kafasını üzüntüyle duvara dayamış, ağlıyordu. Ares onun nefesi tıkanmış gibi elinin hızla boğazında aşağı yukarı panikle gezinirken nefes alabilmek için umutsuzca çırpındığını gördü.
" Sedef, nolur dur. Yalvarırım yapma."
Kızı kollarının arasına almak için hamle yaptı ama Sedef ateş çemberine girmiş gibi onu ittiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CILEKLI PASTA #wattys2019
Romance" Bana öyle bakmaya devam edersen, şeytan bile tövbe edecek ,sevgilim " " Ya sen ? " " Ben tövbekar değil, günahkârım.Şeytanın bile yüzünü kızartacak günahlara çağırıyor bakışların ve tövbe mi bekliyorsun benden? " " O halde beraber yanalım "