Camdan Kalp

1.8K 130 59
                                    

Uzun zamandır ilk defa yüzümde bir gülümseme ile uyanmıştım. Gece klüpte Ares'le olanları hatırlayıncayanaklarım alev almış gibi yanmaya başladı. Öpüşmemizi hatırlayınca deli gibi atmaya başlayan kalbimin üzerine bastırdım elimi. Içimden kopup gelen kahkahayla kıpır kıpır uçuşan kelebeklerime fısıldadım.

" Sizi de delirtti bu adam değil mi?"

Beni deli ettiği kesindi. Eve bırakırken yüzümü avuçlarının arasına alıp, siyaha kesen koyulaşmış göz bebeklerindeki o kıvılcım gözlerimin içinden tüm hücrelerime kor parçacıklarını savurup, içimi ve tüm eklemlerimi jöleye çevirmişti. Bir an öpecek gibi yaklaşınca  kulaklarım kalbimin gürültüsünden sağır kesilmişti. Ruhuma bir milyar volt verip kanatlandıran fısıltısı gülümseyen dudaklarının arasından bana ulaştığında.

" Iyi geceler demeyi   bu kadar çok ertelemek isteyeceğim hiç  aklıma gelmezdi."

Neden öyle içinde uzun uzun kendiyle savaşır gibi beklemişti ki? Neden beni öpmeyi bu kadar çok istediği dudaklarıma dikilen istek dolu gözlerinde ve dudaklarıma yaklaşmaması için men ettiği dudaklarında  bu kadar belliyken kendini tutmuştu ki ? Tam geri çekilip gidecekken şeytanlarım beni ele geçirmiş, ona seslenmiştim.

"Ares.."

Durup bana dönünce yanına gidip, ceketinden tutup, kendime çekmiş ve onun ne düşünerek men ettiğini bilmediğim dudaklarının isteğini ben yerine getirmiştim.

Hahaha onu tüm isteğimle meydan okuyan,kışkırtan davetkar öpücüğümden sonra öylece kalakalmıştı. Tüm bedeninin fena halde uyarıldığını, onunki kadar uyarılmış bedenimin en kuytularına kadar hissetmiştim.

" Şimdi iyi geceleri hakkıyla söylemiş olduk bence."

Gülerek göz kırpıp, eve girmiştim.

"Sedef  sen var ya çok fena bir şeysin." diyebilmişti .

Kapıyı kapatırken ona gülümsedim.

"Biliyorum."

Yeniden o anı yaşarken kahkahayı patlatıp, yüzüme yastığımı kapadım. Napim gidecekti. Ah vah etmeyecek, keyif alıp eğlenecektim.  Cidden tahmin edilebilir Sedef olmak canıma yetmişti. Ne yapacağı belli sıkıcı Sedef rafa kalkmıştı artık. Biraz da ben çılgınlık yapayım. Öbür türlü madalya mı taktılar bana ?

Tabi karşı taraf da aynını düşünmüş olabilir ki telefonuma gelen mesajı okuyunca  gözlerime inanamayıp yattığım yerden sıçrayıp oturuverdim. Tekrar tekrar ekrandaki mesajı okurken gülmeye başladım. Ares karşı hamlesini yapmıştı.

"Uzun zamandır gördüğüm en güzel rüyamda derinlerimde gezinmeye gelen, uyandığımda tenimde sıcaklığı ve bahar çiçekleri kokusu dolanan güzel kadın, günaydın. Güne beraber başlamak istersen seni evinin önünde bekliyorum."

Derin bir nefes koyverdim. Gecenin rövanşına penaltıdan ilk dakikada gol atarak başlamıştı. Yataktan fırlayıp, perdeyi araladım. Jipi gerçekten de evimin önündeydi. Kalbim deli gibi atarak duraksadım.

Ellerim titrediğinden mesaj yazamayınca aramaya karar verdim. Ilk çalışta açtı. Bir an beynim durduğu için konuşamadım. Güldüğünü   duydum.

" Rüyamda yaptıklarımızı şimdilik erteliyorum. Alacağımız olsun. Daha masumane bir şey. O kadar korkma."

Kayıtsız bir ses tonuyla güldüm.

"Neden korkacakmışım ki ? Yanlış hatırlamıyorsam korkup, geri çekilen sendin dün gece. "

Kahkahayı patlattı. "200..250 civarı."

CILEKLI PASTA #wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin