DEJA VU

1K 87 7
                                    

MİNA'NIN  VLOGU

" Sence işe yarayacak mı Berna?"

Berna içinde oturduğumuz arabanın ön camından mekana bakıyordu.

" Karşılaşmalarını istemiyor muydun ? Karşılaşacaklar işte. Konumu doğru attın değil mi ?"

" Evet. Birazdan burada olur iki embesil de. Kızlar nerede kaldı ? Kesin gelecekler mi ?"

" Benim doğum günüm. Ekecek halleri yok."

Gülümsedim. "Bu arada " deyip, çantamdan hediye paketini çıkarttım. " doğum günün kutlu olsun."

Şaşırmıştı." Aa biliyor muydun sen doğum günüm olduğunu ? Ne ara hallettin hediye işini ?"

" Elbette biliyordum. Odun muyum ben?"

Gene başlamıştık. " Yok odun olanlar abin ve kuzenin."

" Bir tane mükemmel örnek çıkmış işte aileden napacaksın. "

" Alem kızsın Mina ya."

" Biliyorum.Ee açmayacak mısın  hediyeni ? Gerçi içeride verip, kutlamaya katılmak isterdim ama maalesef yapamıyorum."

Paketi açıp, içindeki kolyeyi görünce kocaman gülümsedi.

"Çok güzel. "

" Beğendin mi ?"

" Bayıldım. Çok zevklisin. Teşekkür ederim."

" Güzel günlerde kullan."

Sarılmıştık. Berna kolyeyi hemen takıp, beğeniyle dikiz aynasindan baktı kendine. Arka kapı o sırada açılmıştı. Içeri giren Teo ödümüzü patlamıştı. Berna elini kalbinin üstüne koydu.

" Teo, ne dalıyorsun içeri öyle ? Ödüm patladı."

" Daha ne kadar soteye yatıp bekleyeceksiniz arabada Sherlock ve Watson ? Içeride dokuz doğuruyorum da ben."

" Neden ? Bir şey mi oldu ?"

"Sayenizde olacak. Bu karşılaştırma planını bugün yapmanız şart mıydı ? Çok feci ortalık karışabilir söyleyeyim. Dido Mert'le gelecek kutlamaya. Sedef için de Mert'in bir arkadaşını getirecekler. Ares ve Berke orada olacaklar. Onları birileriyle görecekler. Daha ne olabilir sizce ?"

Berna kaşlarını çatmıştı.." Eee Teo ? En fazla bozulurlar. Sanki hakları var da."

Gözlerimi devirdim. "Beter olsunlar. "

Teo kafasını salladı. "Yemin ederim kadın beynini anlamıyorum. Siz Ares ve Berke'nin aklı başına gelsin istemiyor musunuz ? Kızları biriyle beraber görünce ters tepmeyecek mi ? "

" Rekabet hissi ve kıskançlık aşkım. Eğer kıskanırlarsa hala bir hissiyatları var demektir. Başka bir erkekle görmeye dayanamayacak, o ilkel mağara adamı beyni dişiyi kazanmak için devreye girecektir. Etkilenmezlerse  plana el fatiha. Gerçi o iki gerizekalı kızların tırnağını dahi hak etmiyorlar ya neyse."

Gülümsedim. " Bence de ama bunu onlar için yapmıyoruz. Kızlar için de. "

Duraksadı. "Haklısın. Zaten onlar için olmasa kılımı kıpırdatmazdım."

Teo öne doğru eğilmişti . "Kızlar onbir yönündeler. Mert ve arkadaşı sonra gelecekler herhalde."

Didem ve Sedef bistro-bar'a neşeyle girmişlerdi. Berna derin bir nefes aldı.

" Eh  o halde oyun başlasın."

Arabadan inmişlerdi. Teo ile mekana girdiler. Karşı kaldırımda durup abimleri beklerken gerilimim ve heyecanım tavan yapmıştı. On dakika sonra siyah bir jipi mekânın önünde park edip, içeri giren Mert ve yanındaki uzun boylu, yakışıklı ve atletik sarışın genç adamı görünce  derin bir nefes koyverdim.

CILEKLI PASTA #wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin