Pandora'nın kutusu

1.5K 123 131
                                    

" Limonatalarımız geldi "

Berna bahçede Didem'le karşılıklı oturduğumuz masanın üzerine tepsiyi bırakmıştı.

" Şu an havuz kenarında margaritalarımızı yudumlayıp,keyif yapıyor olabilirdik "

Didem dudağını sarkıtmış, mızıldanıyordu. '' Ama biz burda, bin milyon kere oturduğumuz bu masada limonata içiyoruz.Bir de kurabiye kek olsa, evde kalmış hanım hanımcık komşu kızı imajımız tamamlanmış olurdu ''

Berna gözlerini kısarak ona baktı '' Ne varmış benim bahçemde.Gayet güzel.Sanki havuz başlarında, villalarda ,klüplerde gezip duruyorduk.''

'' Düne kadar geziyorduk ama.''

Dayanamadım ''Size gidin isterseniz demiştim otelin havuzuna.Aslında erken,  hala gidebilirsiniz''

Didem atıldı '' Ya ondan demedim Sedef.Sadece çok sıcak bunaldım.''

Berna atıldı '' Git duşa gir,küvete ban o zaman Dido.Senin derdin Berke ordan arayıp, çağırdı ,sen de gidemedin ya .Ona sıkıntı yapıyorsun" '

"Yok ..öyle değil.Berke'yi nasılsa görürüm. Burda arkadaşımı ayrılık acısı yaşarken, bırakacak değilim herhalde "

"Ayrılık olması için gerçek bir ilişki olması lazım. " diye patladım.''Sadece oyunu bitirdim .Nedenini biliyorsunuz.Olanları da ''

''Iyi de Ares hiç o Kıvılcım denen kızla ilgilenmedi ki partide.Seni aradı durdu.Telefon kulağına yapıştı ''

'' Dido anlamıyor musun oyundu oyun.Hakan'a ağzının payını verdim.Bana geri dönmesi için yardım etmesine gerek kalmadı.Eh başında da zaten imajım şöhretim belli O konuda başarısız oldu oyunumuz.Tam tersine manşetlere birbirinden güzel lakaplarla oturdum.Oyuna devam edip, iyice rezil rüsva mı olayım?.Düne kadar benden bihaber olan herkes atıp tutuyor, dalga geçip aşağılıyor beni.Geçmiş hortladı gene Siz de benimleydiniz.Aynı şeyleri kat kat beteriyle yaşıyorum .Napim devam edip, daha çok mu ünleneyim, hashtag olayım ''

Berna sımsıkı,şefkatle sarılmıştı bana.

'' Çok aptal ve kötü bu insanlar.Aldırma kuzum sen onlara .Yüzeysel domuzlar.Iğrenç içleri ''

Didem de sarılmıştı ''Berna doğru söylüyor. Iğrenç bu insanlar.Seni tanımıyorlar.Abartıyorlar herşeyi.Ohh ne güzel ağzına geleni döşe, karşıdaki de insan üzülür kırılır diye umurlarında değil ''

'' Sen bizim kıymetlimizsin.Boşver o fesatları. Senin şahane bir kadın olduğunu, kalbinin güzelliğini bilmeyen bir avuç yabancı.''

''Valla onları eşekten düşmüş karpuza çeviriveririm ben .Sinir ettiler beni '

O kadar sıkı sarılıyorlardı ki, nefes alamıyordum

'' Kızlar.. nefes alamıyorum''

Ikisi de çekilmişti.''Neyse bitti işte oyun.Yakında unutulur gider.Kıvılcım hashtag olur.''

Didem yüzünü buruşturmuştu

'' Sanmam.Dün partide ilgilenmedi bile onunla.Herkesle ne kadar konuştuysa,nasıl davrandıysa öyle davrandı.Ben hiç öyle bir elektrik almadım.Sen aldın mı Berna ?''

'' Aslında ben de almadım.Sen anlatınca hatırladım kızı,Sedef.''

'' Ya ne fark eder.O olmazsa başkası olur nasılsa.Italya'da bulur taş gibi bir hatun.Uzun boylu, fit ve güzel, onun yanına yakışacak biri ''

Didem atıldı '' Off Sedef ya.Durup durup kendini aşağılıyorsun ya deli ediyorsun beni.Kızım ben yemekte sana nasıl baktığını, nasıl davrandığını gördüm. Ve nasıl öptüğünü. Ayrıca dedikleri var.Herseyin senin kararına bağlı olduğunu söyledi, Sen ne istersen öyle olacağını,konuşacağınızı, kafanda hiç şüphe kalmayacağını dedi,duydum.Sonra dinlediği şarkı var ''

CILEKLI PASTA #wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin