" Neyin var senin ?"
Berna dürtünce , irkildim.Mina ve Sophie ,Didem'in yeni açtığı paketten çıkan ipek kimonoya bakıp, kıkırdayarak çene çalıyorlardı.
" Hiç.."
" Kafan başka yerde gibi.Ares'i mi özledin "
Tatlı tatlı gülümsüyordu.Anlatmaya can atsam da, yediğim naneyi kendime saklamaya karar verdim.Bir kere yeri değildi.Ikincisi Berna' nın beni gaza getirip, kızları da işe katmasından korkuyordum.Hepsi o kadar hevesliydi ki Ares'le evlenmeme, çifte düğün planına dalmaya çalışırken bulabilirdim hepsini.O yüzden gülümsedim sadece.
" Iyiyim "
" Emin misin?"
" Valla iyiyim.Baksana Dido'ya .O böyle mutluyken nasıl mutsuz olabilir insan "
Didem yeni paketten çıkarttığı, pembe tüylü kelepçeyi havaya kaldırdığı gibi, ne olduğunu anlayıp, bistro çalışanları görmesin diye hemen indirmiş, gülüyordu.
" Ayayay..ben de bu ne diyordum tüylü tüylü "
Berna kelepçeyi alıp sırıtmaya başlamıştı " Kim düşündüyse bunu beni aldığı yere götürsün. Kırmızısı filan varsa hemen alayım bir tane "
Gülüşüyorduk.Sophie elini kaldırdı
" Ben aldı. Her renk var orda "
Mina paketten çıkan pembe,kenarları tüylü maskeye bakıyordu.
" Herşey de var gibi orada "
Sophie kıkırdadı ." Ne hayal etti sen ya da edemedi orada "
" Beni de sayın.Kesin geliyorum."Mina fettan fettan gülerek ,siyah maskeyi sallıyordu gözümüze gözümüze.
" Si, si..hep beraber gidelim"
Berna minik mum setini kokluyordu .
" Kokteyle kadar vaktimiz var.Burdan çıkınca gitsek mi ?"
Didem gülerken şarabını püskürmüştü " Aa ne bu acele Bernie, koştur koştur fantazi mağazasına gitmek istiyorsun ?"
" Teo bugün geliyor.Güzel bir süpriz yapayım dedim "
Sophie hemen destek çıkmıştı " Ilişki süpriz önemli.Hep erkek değil, kadın da süpriz yapmalı .Heyecan katar "
Berna iç geçirmişti " Nabız katsın da bir önce. Fişini makinanın çekti çekecekler.O derece sıfır aksiyon yani "
Mina göz kırptı " Böyle birşeyler mission impossible kadar adrenalin katar ,hiç merak etme "
" Işte ihtiyacım olan mod.O zaman çıkınca, gidelim şu mağazaya "
" Sophie isterseniz götürsün sizi ama ben akşamki kokteyl için hazırlanmak zorundayım."
" Ben de pas geçeyim.Hediyelerim baya bir idare eder beni "
Sophie 'nin yüzü asılmıştı " Ayy kokteyl var..hazırlanmak gerek şimdi.Yarın gitsek..olur..Bekarlığa veda partisi öncesi "
Berna istemeden de olsa kabul etmişti." Eh napalım bir gece daha tertip uyuyalım mı modunda yatarız artık " deyip, güldü.
Mina, Didem'le bana dönmüştü ' Bu arada unutmadan söyleyeyim kokteyle gelirken mutlaka beyaz giyin kızlar. "
Şaşırmıştım " Neden?"
" Annemle teyzem bir nevi gelenek gibi birşeye çevirdiler.Derneğin adi Beyaz Melekler derneği ya, bu tür kutlama veya bağış etkinliklerinde kadınlar baştan ayağa beyaz, erkeklerse siyah renk giyiyorlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CILEKLI PASTA #wattys2019
Romance" Bana öyle bakmaya devam edersen, şeytan bile tövbe edecek ,sevgilim " " Ya sen ? " " Ben tövbekar değil, günahkârım.Şeytanın bile yüzünü kızartacak günahlara çağırıyor bakışların ve tövbe mi bekliyorsun benden? " " O halde beraber yanalım "